Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.11.2009 ja olihan se torstai  (Luettu 1044 kertaa)

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
Vs: 26.11.2009 ja olihan se torstai
« Vastaus #15 : 26.11.09 - klo:09:30 »

Lämmintä piisaa +4,5 Tuleekohan meille talve lainkaan [?]
Yöllö satoi vetta niin rajusti, että heräsin siihen katon rominaan  [NUT]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 26.11.09 - klo:09:44 »

Huomenta Lapista, ei sada vielä vettä, muttei paljoa ole vaillakaan. Tuulee, tuulee, äijälti tuulee. - 2 on mittarissa. Eilen loppuivat särkylääkkeet (ne vahvat) niin aamulla särki pääte oikein tosissaan. No löytyi 600 mg ja helpotti heti. Jalkakin ihan tönkkö. Iskiashermoakin koeteltiin yöllä ja käsikin oli välillä turrana... melekein alakaa v***ttamaan kuin pientä oravaa.

Huomenna Joulunavaus kirkolla, pitää mennä tarjoilemaan pipareita. Mukavaa päivänjatkoa!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #17 : 26.11.09 - klo:09:52 »

Huomenta.   [:-)]
Säässä ei muutoksia,plussaa 2.4o.
Raaskin ostaa eilentarjouksesta  F.....n tyynyt ja olipa hyvä nukkua.  [:-)]
Sitten vielä törsäsin untuvapeitot,nekin tarjouksessa A..ossa. Täytyy tänään vaihtaa lakanat,että saa uudet ens yöksi.
Pitäs saada nuo kirjatkin pois tieltä,kun huomenna menen hakemaan lisää aarteita.
Piimäkakutkin aattelin tehdä,kun eilen oli piimän viimeinen myyntipäivä.
Huh,kaikkee hommaa sitä vapaa-ehtoisesti itelleen kerää.   [?]
Topakkaa torstaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 26.11.09 - klo:10:13 »

Hohhoijaa...lehtipuhaltajapoika iski jälleen. Mahtaa olla kivaa lennätellä litimärkiä lehtiä pitkin pihamaata. T.O.T.T.  [:-I] :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.11.09 - klo:10:32 »

Hohhoijaa...lehtipuhaltajapoika iski jälleen. Mahtaa olla kivaa lennätellä litimärkiä lehtiä pitkin pihamaata. T.O.T.T.  [:-I] :-))

Irtooko ne muka maasta ?  :-O Monin paikoin näkyy semmosta ruskeeta mössöä, joka on ollut joskus kasa lehtiä...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 26.11.09 - klo:10:41 »

Huomenta.

No nyt onkin herätty "ihmisten aikaan" puoli kymmeneltä. Se on ihmisten aika. :-)) Kello 13.30 kuten eilen heräsin, se ei ole enää ihmisten aikaa. Tiedoksi. :-))

Kiva, äsken kesken ekan aamuämpärillisen soi puhelin ja siinä luki "äiti", vastasin oikein aamukankeella möreällä matalalla äänellä oikein hitaasti, että  h u o m e n t a a a a a ... ni ei siellä ollukaan äiti! :-O Siellä oli joku taksikuski, joka soitti äitini puhelimella, että tiedänköhän mä kenen puhelin tämä on, kun tämä on eilen jäänyt taksiin! Jo muuttui ääni kellossa, meinaan minun ääni vähän asiallisemmaksi, ihan nolotti se mun mörinävastaus [:17] [:-DD] kun luulin puhuvani äidille. Sen tarkoitus oli vaan viestiä, että "täällä ei vielä olla herätty". [:-DD]

No siinä sitten mietittiin, että miten saadaan puhelin hänelle, pyysin viemään suoraan hänelle nopsasti. Hää siellä nyt ihan hädissään, että missä puhelin, eikä voi soitella mihinkään puhelimensa perään, kun ei kerta oo puhelinta!

Hyvää torstaita kaikillen! Älkää kadottako puhelimianne! [:45]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 26.11.09 - klo:10:43 »

Huomenta.

Vettä satoi yöllä ja paljon!  Nyt ei sada enää ja taivas alkaa olla siniharmaankukertava.
Kolmesta kuuteen täyttelin ristikoita tyyliin - vielä vähän..   Sit oli pakko jatkaa unia.
Kaijan törmäys huvitti minuakin.  Kerroit sen niin elävästi.  :-))
Paksu päivän lehti odottaa täälläkin lukijaa. Sit täytyy tehdä jotain kodin hyväksi.

Mukavaa päivää teittille.  [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 26.11.09 - klo:10:51 »

Irtooko ne muka maasta ?  :-O Monin paikoin näkyy semmosta ruskeeta mössöä, joka on ollut joskus kasa lehtiä...

Oikein hyvällä mielikuvituksella varustettu ihminen voi kuvitella saavansa ne irtoamaan.  [:-DD]

Kiva, äsken kesken ekan aamuämpärillisen soi puhelin ja siinä luki "äiti", vastasin oikein aamukankeella möreällä matalalla äänellä oikein hitaasti, että  h u o m e n t a a a a a ... ni ei siellä ollukaan äiti! :-O Siellä oli joku taksikuski, joka soitti äitini puhelimella, että tiedänköhän mä kenen puhelin tämä on, kun tämä on eilen jäänyt taksiin! Jo muuttui ääni kellossa, meinaan minun ääni vähän asiallisemmaksi, ihan nolotti se mun mörinävastaus [:17] [:-DD] kun luulin puhuvani äidille. Sen tarkoitus oli vaan viestiä, että "täällä ei vielä olla herätty". [:-DD]
No siinä sitten mietittiin, että miten saadaan puhelin hänelle, pyysin viemään suoraan hänelle nopsasti. Hää siellä nyt ihan hädissään, että missä puhelin, eikä voi soitella mihinkään puhelimensa perään, kun ei kerta oo puhelinta!
Hyvää torstaita kaikillen! Älkää kadottako puhelimianne! [:45]

Varmaan on äitis helpottunut kun saa puhelimensa takaisin. Juu, ja yritetään pitää puhelimet tallessa.

Olen miekin joskus vastannut puhelimeen, että meillä minä  [:-DD] Joku kuulemma oli kerran vastannut että mitäs tänne soittelet, eiks sulla oo omaa puhelinta mihin soitella[:-I] :-))

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 26.11.09 - klo:10:57 »

Mä ainakin menin pikkasen  [NUT], kun huomasin puhelimeni jääneen taksiin.  Soitappa siinä sit!  Onneksi taksi oli huomannut puhelimeni  kohta kotiin tuonnin jälkeen ja palautti sen.
Puhelin oli taskustani pudonnut penkille.  [:-I] 
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 26.11.09 - klo:10:58 »

Huomenta,

Tänään pitää suunnata Lappeenrantaan yliopistolle.
Pitää käydä yksi esitys pitämässä.

Toissapäivänä huomasin, että toisella koiralla oli alkanut juoksut ja
eilen huomasin, että myös toisella koiralla oli alkanut juoksut.
Viimeksi ne oli parin viikon välein, mutta nyt mennään jo leijonalauma
mentaliteetillä, eli kaikilla naarailla juoksut samaan aikaan  [:-)]

Viikonlopuksi mennään Otson ja koirien kanssa mummolaan,
kun Jari lähtee koko viikonlopuksi hummailemaan.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 26.11.09 - klo:10:59 »

Olen miekin joskus vastannut puhelimeen, että meillä minä  [:-DD] Joku kuulemma oli kerran vastannut että mitäs tänne soittelet, eiks sulla oo omaa puhelinta mihin soitella[:-I] :-))

[:-DD]

Mun exä joskus vuonna miekka ja kirves vastasi puhelimeen, että "Batmanillä, Robin puhelimessa", ni siellä soitti psykiatri... [:-DD] Huomas varmaan heti, että jahas, täällä mua varmaan tarvitaankin. [:-DD] Tosin puhelu oli tulossa mulle, tietysti. [NUT] :-))

Isäni taas vastasi joskus 70-luvulla, että "Kaupungin vanha hautausmaa", niin soittaja oli kaupunginjohtajan vaimo. [:-I] [:-DD] Kerrankin isäänikin vähän kuulemma osasi nolottaa... Hää harrasti tuota vastausta aika useasti. [:-I] :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 26.11.09 - klo:11:06 »

:-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 26.11.09 - klo:11:58 »

Toiveikasta torstaita kuten tapana on toivottaa.
Jaskalle  [:1] lohtua päänsärkyyn..

Vai on Anniinan koirat juoksullaan..sielläpäin alkaa sitten urosten kodeissa itkut.
Meillä Veralla jo juoksun jälkeistä masennusta ilmassa.. [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 26.11.09 - klo:12:00 »

Joko Jaskan päänsärky helpottaa?  Toivottavasti.  [:5]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 26.11.09 - klo:12:25 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Tänään on Suomen historiassa merkittävä päivä, Talvisotaan johtaneista Mainilan laukauksista on kulunut 70 vuotta.

Tästä voi lukea Talvisodan aikaisia Uusi Suomi-lehtiä näköisversioina, joka päivä tulee uusi lehti.

Veteraanin iltahuuto
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.336 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.