Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.11.2009 ja olihan se torstai  (Luettu 1047 kertaa)

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
Vs: 26.11.2009 ja olihan se torstai
« Vastaus #30 : 26.11.09 - klo:13:00 »

Täällä näkyi äsken aurinko  [:45]

Kaikille niille, joilla kolotuksia ja särkyjä  [:30]

Minä onnistuin kerran kadottamaan työkännykän työpaikan jääkaappiin  [:-DD] Etsin koko aamupäivän puhelinta ja kävin jo kotonakin, jos vaikka olis jäänyt sinne, mutta eipä sieltä löytynyt. Kun menin hakemaan sitten eväitä jääkaapista, niin sieltähän se löytyi mun eväspussista  [NUT]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 26.11.09 - klo:13:10 »

Täälläkin piipahti äsken aurinko! :-O [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 26.11.09 - klo:13:10 »

Täälläkin on oudon valoisaa ja vanhaa taivastakin on näkyvissä.  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 26.11.09 - klo:13:15 »

Lasten suusta Positiivareilta:

Isäni lapsuusaikana (n. 1920) käytiin Turun saaristossa kiertokoulua. Iso- ja pikkuveli samassa huoneessa - opeteltiin verbien taivutusta. "Minä en mene, sinä et mene, hän ei mene, me emme mene, te ette mene, he eivät mene", lateli opettaja. Pikku-Arvo kuunteli tarkkaavaisesti ja lausahti sitten hämmästyneenä: "No, eik sit kukka men?" -Irmeli Australiasta
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #34 : 26.11.09 - klo:13:33 »

Minä onnistuin kerran kadottamaan työkännykän työpaikan jääkaappiin  [:-DD] Etsin koko aamupäivän puhelinta ja kävin jo kotonakin, jos vaikka olis jäänyt sinne, mutta eipä sieltä löytynyt. Kun menin hakemaan sitten eväitä jääkaapista, niin sieltähän se löytyi mun eväspussista  [NUT]

Minä etsin hetki sitten lompakkoani ja muistin käyttäneeni sitä viimeksi kun kävin kaupasta ostamassa pakaste peruna-purjosuikaleita. Etsin jokaisesta järkevästä paikasta ja lopuksi katsoin pakastimeenkin.  [:-DD]
Ei ollut kuitenkaan siellä. [?]
Olin työntänyt sen uimavarustekassiini jo valmiiksi uintireissua varten. Oli vaan väärässä lokerossa. Airi sen varmaan oli siirtänyt.  [:´(]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 26.11.09 - klo:13:49 »

Vai on Anniinan koirat juoksullaan..sielläpäin alkaa sitten urosten kodeissa itkut.
Meillä Veralla jo juoksun jälkeistä masennusta ilmassa.. [:-(]

Voi Veraa  [:30]

Tuossa naapuritalossa asuu Berninpaimenkoira uros, joka kuulemma joutuu aina naapurin tyttöjen juoksuaikaan autotalliin, kun ulvoo pari päivää niin kovasti. Noh, nyt
vähän helpottaa raukkaa, kun kahdella sentään samaan aikaan. Samassa talossa asuu kaksi muutakin tyttökoiraa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 26.11.09 - klo:14:01 »

Minun piskuinen Osku-hauva (Bichon frise ja tavanomaista pienempi) läks kerran kotipihasta veteleen... Osku oli yleensä aina vapaana pihalla eikä sillä ollut tapana karkailla. Hää oli lähteny tästä tietä pitkin, kääntynyt sitten pyörätielle (meidän tavanomainen kulkureitti), sitten seuraavasta tienhaarasta omakotialueelle ja siitä yhden omakotitalon pihaan. Matka ei nyt kauheen pitkä ollut, talo on tavallaan mun naapurin naapuri.

No tää mun naapuri tuli mulle sanoon että onks koira kadonnut? Mä en ollu edes huomannut! :-O Kun ei hää koskaan karkaillut. No lähin hakeen takasin kotiin, siellähän hän oli, pihassa oli juoksuaikainen tyttökoira. Mahikset ei kyl olleet kovin suuret - raasulla - kun se tyttökoira oli ainaskin kolme kertaa Oskua korkeempi. [:-DD]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 26.11.09 - klo:14:22 »

Paljon kiitoksia Parus Majorille mahtavasta palkinnosta.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 26.11.09 - klo:14:51 »

Mahikset ei kyl olleet kovin suuret - raasulla - kun se tyttökoira oli ainaskin kolme kertaa Oskua korkeempi. [:-DD]

Maasta se pienikin ponnistaa.  [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #39 : 26.11.09 - klo:14:55 »

Torstaita, juu onhan se jo torstai! :-))
Aamu valkeni pilvisessä ja tuulisessa säätilassa, mutta sitten päivän aikana on pientä rakoilua ollut pilvissä ja näkyi auringonpilkahduskin. Nyt on ihan pilvisen näköistä ja sateen oloista, mutta ei vielä sada, vaikkakin päivällä tuli muutamia pisaroita jo.
Mittarissa yön/varhaisaamun alin lukema oli +1,6 ja nyt jo +4,1 astetta.

Nyt on kaffeekupponen ...ei kun ämpärillinen tuossa edessäni, jota hyrppiessä onkin hyvä pönttöillä. :))

Mukavaa -torstai on toivoa täynnä- päivää!    [:45]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 26.11.09 - klo:15:00 »

Mahikset ei kyl olleet kovin suuret - raasulla - kun se tyttökoira oli ainaskin kolme kertaa Oskua korkeempi. [:-DD]

Maasta se pienikin ponnistaa.  [:-DD]

Melekoinen ponnistus ois saanu kyllä olla... :-))

Oskun emälle kävi toisin päin... Sai vielä yhden pentueen Oskun jälkeen, ja isänä oli samassa perheessä asuva musta Portugalin vesikoira! Siis se koira on ISO! Tosi iso! Ja se emä Oskun kokoinen, siis mini-Bichon Frise (valkoinen). Miten lie onnistunut se iso koira siinä hommassa... :-O Kolme pentua tuli, ne leikattiin ulos, kaksi kuoli [:-(] ja yksi säilyi hengissä.

Se olikin vinkee tapaus, koko oli näiden kahden väliltä, väri muuten musta, mutta alaleuka valkoinen. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 26.11.09 - klo:15:22 »

Kivoja juttuja olette kirjoitelleet  [:-)].
Silloin, kun minä en vielä asunut täällä, oli isäntä laittanut nuoren beaglepojan ajokoiratytön kaveriksi. Hän kyllä tiesi, että tytöllä oli juoksut, mutta ajatteli, että ei poika ylety noin korkealle. Jotenkin oli vain ylettynyt ja tuli sekarotuisia. Näinkin saattaa joskus käydä.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 26.11.09 - klo:15:25 »

Näyttävät olevan aika taitavia, kun on "tosi" kysymyksessä... :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #43 : 26.11.09 - klo:15:32 »

Mukavia juttuja tässä ketjussa! :-))

Kaikille sairastaville ja poteville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:1]

..Mitähän sitä piti...  [:-I]

No, mä alan nyt askareisiin täällä kotona.  [:59]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 26.11.09 - klo:15:50 »

Ai niin, Tiinalle kiitos "Veteraanin iltahuuto"-kappaleesta. Hieno, koskettava. Komeata mieskuorolaulantaa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.335 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.