Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta keskiviikkona 2.12.2009 Anelman ja Unelman päivänä.  (Luettu 676 kertaa)

Jaska

• Vieras

Onnittelut Unelmille !
Sain äsken postitse Hesy:stä tilaamani joulukortit,vielä kun raaskisi ne joillekuille lähettää... Onkohan kelleen koskaan käynyt niin,ettei millään henno kirjoittaa oikein kauniita kortteja, vaan säästää ja säästää, kunnes ei enää löydä niitä tarpeen tullen ?  :-O Muutaman ostin eläinruokakaupasta ja muutama hyppäsi kyytiin postista, itse en ole vielä rohjennut askartelemaan, tai enää...
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS

Päiväteen aika samalla voisi vilkuilla ikkunasta välillä vaikka pähkinänakkelia ja muita ruokinnan lintuvieraita
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi

Päivä vierähti kaupoissa kierrellen. Kävästiin yhdessä syksyllä avatussa Marketissa Tampereella. Lähinnä joululahja-asioilla. Yksi jo hankittiin ja joitakin jätettiin vielä mietintään. Tampereella paistoi aurinko ihan kirkkaasti, kun ajeltiin kotia kohti tultiin synkän pilven alle ja täällä ei tietoakaan enää auringosta. Onneksi oltiin siellä missä paistoi.  :-))
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas

Onnittelut Unelmille !
Sain äsken postitse Hesy:stä tilaamani joulukortit,vielä kun raaskisi ne joillekuille lähettää... Onkohan kelleen koskaan käynyt niin,ettei millään henno kirjoittaa oikein kauniita kortteja, vaan säästää ja säästää, kunnes ei enää löydä niitä tarpeen tullen ?  :-O Muutaman ostin eläinruokakaupasta ja muutama hyppäsi kyytiin postista, itse en ole vielä rohjennut askartelemaan, tai enää...

Arvaa vaan montako kertaa on käynyt niin...tosin muiden korttien kanssa kuin joulu  [:-)]
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä

Hieno päivä! Aurinkoa ja valoa  :-))
Pakkastakin -4 ja maa on niin kaunis.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki

Hei!
Kiva pakkaspäivä ja vielpä sellainen, että ei tarvinnut mennä työmaalle :-))
Aamulla tehtiin tunnin lenkki ja sitte paperitöiden jälkeen kävin hammaslääkärissä
(ei reikiä, hieman puhdistusta ja varmuudeksi pari röntgenkuvaa). Hieman kiertelin kaupoissa,
mutta väkeä rupesi olemaan niin paljon, että oli kiva tulla kotiin :-)) Täällä olikin pakkanen kiristynyt aamusta
yli kolmeen asteeseen.
Ja nyt sitten jatkuvat paperityöt...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

Onkohan kelleen koskaan käynyt niin,ettei millään henno kirjoittaa oikein kauniita kortteja, vaan säästää ja säästää,
Minulle käy jatkuvasti noin  :-)). Minulla onkin vino pino sellaisia kortteja, joita en kenellekään koskaan lähetä. Ne kortit, joita saan muilta, ovat kaikki korjussa. (Korttihullu oon)
Tässä yksi tämän vuoden joulukorteista, jota en raaski kenellekään lähettää. Malttaisitteko itse luopua tästä???
Hätäpäissäni vaan äsken otin sen vaaleata taustaa vasten, joten ei oikein kortti erotu, ja värikin on keltaisempi kuin päivänvalossa otettu, mutta on se niin söpö.
Kirjattu

Jaska

• Vieras

Eihän tuollaista voi...sen voisi laittaa joulutauluksi omalle seinälleen, Mesis !  [:36]
Mulla on ainakin yksi, jota en varmaan lähetä, erään pönttökaverin tekemä.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

Taidanpa laittaakin tuon esille. Laitan vaikka kirjahyllyyn.  [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras

Taidanpa laittaakin tuon esille. Laitan vaikka kirjahyllyyn.  [:-)]

Kiva kun "lähetit" meille kuitenkin, Mesis !  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

[:-)] Kyllähän minä teille aina  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi

[:-)] Kyllähän minä teille aina  [:-)]
Kiva, kiva saatiin jo eka joulukortti. Mesis on kiltti.  [:-)]
On kyllä niin suloset kisut että itselle jäisi minullakin.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Onnittelut Unelmille !
Sain äsken postitse Hesy:stä tilaamani joulukortit,vielä kun raaskisi ne joillekuille lähettää... hOnkohan kelleen koskaan käynyt niin,ettei millään henno kirjoittaa oikein kauniita kortteja, vaan säästää ja säästää, kunnes ei enää löydä niitä tarpeen tullen ?  :-O Muutaman ostin eläinruokakaupasta ja muutama hyppäsi kyytiin postista, itse en ole vielä rohjennut askartelemaan, tai enää...
Voi mulle on käynyt monesti.  Säästän ja löydän, koska tykkään katsella kauniita kortteja. [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

Meilläpä paistoi aurinko! Ihan herkisti mieltä kun ajelin tuolla auringonpaisteessa!! Ei se juuri lämmittänyt, mutta paistoi kuitenkin. Muutenkin kaunis ilma oli. Ja nyt paistaa täysikuu! Jos jalka olis parempi lähtisin kuutamokeikalle hiihtäen, vaan on pysyttävä neljän seinän sisällä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Täällä myös paistoi aurinko. [:-)]  En uskaltanut lähteä ulos, kun piti odottaa lekurin soittoa.  Soitti vasta puolen neljän aikoihin.  Heti sen jälkeen läksin ulos.  [:70]
Sama kuu näkyi täälläkin, mese. [:-)]
Harmittaa se sun jalka.  [:-(] [:1]  On niin hyvässä muistissa oma liikkumisrajoitus, et osaan samaistua sinuun, mese.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.34 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.