Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Näinhän siinä kävi!!  (Luettu 532 kertaa)

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Näinhän siinä kävi!!
« : 07.10.06 - klo:12:11 »



Voitte arvata, että en mielelläni ota kantaa yhtään mihinkää...ENÄÄ!!
Eilen "uskalsin" käydä kysymässä, jotta missä mennään kisulin hoidossa ja tämmöinen oli sitten postilootassa...mie ihan tärisen....
En ole ensimmäistäkään lappua kelleen laittanut ja vielä nimettömänä!!

Voi p....le!!!!!
Kirjattu

leila ei k.

  • Vieras
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #1 : 07.10.06 - klo:12:20 »

No jo.  :-O
Ihan älytöntä tekstiä. Kissanvihaaja, vahingoittaminen ??? [?] [?] [?] Siellä ei taida kyllä olla kaikki kotona. Aikamoisia uhkauksia pitäisi kissan lopettamisesta ladella, että moiseen tekstiin olisi aihetta.
Ja sinut tuntien - tarkoituksena vain kissan hyvä hoito. Toivottavasti omistajat palavat pian.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #2 : 07.10.06 - klo:12:30 »

No voi halvattu  [:-//]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #3 : 07.10.06 - klo:13:16 »

Hemmeti, että tuosta kirjeestä tuli noin iso!!!
Olen niin hermona, että en enää tiedä miten mikäkin toimii... [NUT]

Miun puolest saa kaikki olla vaikka päin p...tä, en puutu, sairastun moisista jutuista ja menetän yöuneni.... [:´(]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #4 : 07.10.06 - klo:13:19 »

ei ole mukavaa, voi kunpa ymmärtäisivät että Mummeli tahtoo kissankin parasta  [:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #5 : 07.10.06 - klo:13:23 »

Hemmeti, että tuosta kirjeestä tuli noin iso!!!
Olen niin hermona, että en enää tiedä miten mikäkin toimii... [NUT]

Miun puolest saa kaikki olla vaikka päin p...tä, en puutu, sairastun moisista jutuista ja menetän yöuneni.... [:´(]

Niinhän se on että kun hyvää tarkoittaa saa p----n palkakseen [:-(] Yritä päästä tuon kirjeen yli [:-)]
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #6 : 07.10.06 - klo:16:53 »

Mummeli koittaa aatella kissan parasta ja tommosen saa palkakseen!  [:-//] [:-//] [:-//] [:-//]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #7 : 07.10.06 - klo:17:14 »

Hei Mummeli...tuo on aivan "normaalia",että k...päät reagoivat näin.Ei auta muu kuin kulkea nokka pystyssä ja ajatella,että kaikki tehdään kissan parhaaksi.Mitä siitä jos itse nämä syylliset omaa laiminlyöntiään yrittävät toisten niskoille sälyttää...vastaamalla näin.Kyllähän niitä tappouhkauksiakin satelee eläinsuojelutyötäkin tekeville.Minä ainakin olen tosi iloinen siitä,että jollakin on ollut rohkeutta asiaan puuttua.
Sinä voit varmaankin ihan levollisin mielin olla (siis yrittää olla)ja tarkailla tilannetta.Jos asiat menevät sille tasolle,että kirjeitä rupeaa postiluukusta tippumaan onhan niidenkin selvittämiseen omat keinot....varmaankin.
Eikös se sanontakin jotain kerro,että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #8 : 07.10.06 - klo:18:20 »

Mummeli on tehnyt kaiken korrektisti! Ja isännät löhöövät jossain Thaimaalla ja jättävät kissansa heitteille! Kissa kiinni ja eläinsuojeluun, ja omistajille täytyisi tulla kiva sakko kun takaisin tulevat..luulen mie.. [:-I]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #9 : 07.10.06 - klo:18:32 »

Hei...nyt on asia selvitetty, rohkasin mieleni ja menin ko. henkilön ovelle, hän osoittautui erittäin miellyttäväksi mieheksi (nuoreksi) ja kaikesta päätellen suuntaus on (vihreisiin) mie selitin tilanteen ja hän pyysi halaten anteeksi, nyt vaan pelottaa, kun hän vie samaisen paperin toisaalle, jossa miulle tänään näytettiin asetta, jolla uhattiin poksauttaa kisuli hengiltä.. [:-(] Tää on ihan kauheeta en olis uskonut, et tämmönen älämölö tästä syntyi.

Mie tiijän ihan tarkkaan henkilön, jolle tuo viesti menee, minkä metelin hää siitä päästää, toivottavasti ei tuu miulle sitä asetta nenän eteen tuomaan.. [:-/]

Voi herrantähe...pitäkää sormet ristissä, et miulle ei tapahu mittää..... [:4]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #10 : 07.10.06 - klo:18:35 »

Hyvä että ainakin osa asioista selvisi tänään vierailulla  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #11 : 07.10.06 - klo:18:36 »

Onhan toi nyt kauheeta, missäs Chigagossa mummeli asustelee!? [:-I]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 591
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #12 : 07.10.06 - klo:19:05 »

Voi Mummeli, kaikenlaisia ihmisiä maa päällään kantaa. Sinä hyvää tarkoitit ja syntyi tuollainen soppa. Toivottavasti kisu saa pitää henkensä. Sinulle tsemppiä.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #13 : 07.10.06 - klo:21:27 »

Ohoijaa,,saunasta tultiin ja mie kuvittelin  jotta oon niin rentona, kuitenkii on semmonen tunne, et huomenis pamahtaa...kas kun viesti jonka itse sain, menee nyt semmoselle immeiselle, joka sillä aseella uhkas..tuntuu vaan nii n pirun häijyltä nähdä pyssy ja uhkaus mitä sillä aikoo tehdä..ohhooo, nyt mie käännän puhtaalle lehdelle ja lopetan tämän hommelin...laitan juttuu, jos ihan kauheetaa ilmenee... [:-I]
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Näinhän siinä kävi!!
« Vastaus #14 : 07.10.06 - klo:22:05 »

Olen lukenut tätä aihetta koskevia ketjuja vähän sieltä sun täältä ja olen pikkuisen pihalla jutusta... Siis kenen hoitoon kisu on jätetty ja miten vihertävä mies ja pyssynheiluttaja liittyvät asiaan? Ja onko kisu nyt kotinurkillaan vai jossain vieraassa paikassa ja onko se aiemminkin ollut ulkokissana?
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.244 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.