Samoin, kiitos linkeistä ja auttamisesta kas, ei se onnistu mullakan. Kädestäpitäen pitää neuvoa.
Miä silmät tapillaa lueksin noit Zeenerin laittamia ohjeita ja funtsaan ja täppään, muttaku mulle ei minkää täppäyksen jälkee, edes avaannu joku sellanen näkymä, mist voisin sitte täpätä taas sen seuraavan neuvon mukaa! Olen kokeillu oikeel ja olen kokeillu vasemmal ja kai joskus molemmil yhtaikaaki, muttaku ei, ni ei.
Joskus vähä huvittaa, ku lopetan tän sähläämisen ja meinaan, et sammutan koneen, ni alkaaki kauhee parku, et hei, pöytä on täys keskentekosia töitä ja tietoja, tallennetaako niit, vai ei, tai et hei, ei voi sammuttaa, ku on meneillää joku homma, vaikken omasta mielestän mitää hommaa o koneelle antannukka! No ehämmä tietenkä niit voi tallentaa alkaa, ku en edes tieä mit se sinne tallenteleis. Aikoinaa niit viä ain lopuks tallentelin, nin sittepä en huomenis meinannu saada auki koko konetta.
On onni, etten osaa edes kuvia ottaakka, ei nin kauheesti harmita, vaikken niit näytille saakkan.
Sillon tällön kuitekki etee sattuu joku, (omasta mielestän) makeempi juttu ja tekis mieli niist kuvan kaa kysellä ja kertoo. Mut ehkäpä viä joskus onnistun.
Olehamma joskus tukihenkilölle tokassu, et hei, näyts mullen, kui kuvia laitetaa, nin se ain sillon kattoo mua hetken nin tosi säälivän näkösenä, (et alkaa ihan nolottaa) ja vaihtaa äkkii puheenaihetta.