Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 22.12.2009  (Luettu 1078 kertaa)

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #45 : 22.12.09 - klo:17:26 »

Tuntuu vähän siltä, että jotkut hoitajat on opetettu pelkäämään. Eihän kämmenselkään saa mukamas pistää kuin lääkäri! Jne. Ja kanyylin laitto varsinkin on "kokeneittempien hommaa". Kyllä se onnistuu esim. ea-polilla hyvin sukkelaan, kun ovat harjoitelleet sitä.

Muuten, possut on löytäny jouluruokansa, hirvee mässytys kuuluu sieltä possutarhasta :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #46 : 22.12.09 - klo:17:31 »

Aikoinaan, kun kävin verta luovuttamassa, niin paikalliset Veripalvelun Vampyyrit onnistuivat ihan hyvin pistämisessä. Tosin sain joka kerran kommentin että onpas tuo suoni mutkalla. Ongelmia ei koskaan kuitenkaan tullut.     [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #47 : 22.12.09 - klo:19:28 »

Jaahas jospas kohta läksis kattomaan kuinka kiirusta/hiljaista töissä on. Tää on eka joulu mun työurani aikana kun olen joulun töissä. Hieman haikeaa mutta eiköhän se tässä...
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #48 : 22.12.09 - klo:19:40 »

Marlelle suuret kiitokset esiintymisestä. Kiva oli soittoasi kuunnella.  [:-)] [KIPPIS]

Mulla on käsivarressa hyvät suonet, mut jostain syystä ne tiettyjen verikokeen ottajien räpellyksessä karkaavat. 
Vaikka kuinka sanon, ett tuosta ja tuosta on hyvä ottaa, niin jotkut pistää suonen viereen ja sieltä alkavat rämpiä kohti suonta.  Kai semmoisesta säikkyy kuka vaan. [:-/]
Melkein ottajan otteesta näkee, kuka tulee saamaan verta nokas.., ei ku suonesta.

 [:50] joulu joulu tullut on..
Pukinmuori toi mulle joulukukan ja ittesä tekemiä pipareita soriassa purkissa.  Nam, nam, ei niitä ole enää kun kolme jälellä.  [:-(]
Ite tehdystä taikinasta valmistetut piparit ovat kyllä hyviä. [:-P]
Kauppa- ja apteekkireissut jäi sitten huomiselle.  Muuten alkaa huusholli olla ok.  Kuusta en laita, kun sitä ei enää ole olemassakaan.  Heitin sen roskikseen, kun alkoi karistelemaan neulasiaan.  Olihan sillä jo ikääkin.
Kortteja on tullut 32.  Yllätys, yllätys, immeiset ovat paljon alkaneet itse tekemään kortteja.  Tosi kauniita ovat. [:-)]  Oikein hävettää oma saamattomuus.

Zeenerille  [:30], koita jaksaa.  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #49 : 22.12.09 - klo:20:16 »

Ehtoota  [:-)]
Ulkona lunta hiljalleen maahan hissuttelee, mutta kyllä sitä jo tarpeeksi olisikin, viimeyön ja päivänaikana kertynyt ainaskin 10cm lisää uutta lunta maahan, maisema on tosi talvisen näköistä. Pakkasta nyt -6,9 astetta.
Se on nyt sitten sopivasti tänään saatu possufluu rokotus työterveyshoidossa ja käsi on ihan mukavasti alkanut kipeytymään, mutta toivottavasti jää käden kipeytymiseen eikä tulis jouluksi mitään muita oireita.

Kinkku on uunissa kypsymässä ja tuoksu on mitä herkullisin ...  [:-P]

Zeenerille tsemppiä joulunajan työputkeen  [:30]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #50 : 22.12.09 - klo:21:41 »

Jaahas jospas kohta läksis kattomaan kuinka kiirusta/hiljaista töissä on. Tää on eka joulu mun työurani aikana kun olen joulun töissä. Hieman haikeaa mutta eiköhän se tässä...
Zempit Zeener [:5] Fs rules, farmville etc..[:-)]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #51 : 22.12.09 - klo:21:45 »

Täällä kaikki olette arjen sankareita, minä myös. Pölkkäriä kuljettelin pikkuhiljaa. Oli jänskä toteamus, et tuolista käsin voi myös siivota [:5]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #52 : 22.12.09 - klo:21:47 »

Tsemppiä Zeenerille!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #53 : 22.12.09 - klo:21:55 »

Ehtoota jälleen! [:-)]
Täällä on säätila lauhtunut ja nyt mittari näyttää lukemaa -7,9 astetta.
Niin, unohdin aikaisemmin kertoa, että tänään oli kohtalaisia tuulenpuuskia tai tuulta. Se heitteli tuota ohutta lunta milloin mihinkin suuntaan.

Hohhoijaa [:56] ihan kohta mentävä nukkumaan.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #54 : 22.12.09 - klo:22:02 »

Äsh, mä yritin laittaa tänne tämän päivän aurinkoisia kuvia, mutta en saanut niitä laitettua mitenkään, photopucket oli täynnä tingeltangelia, etten saanut omista kansioistakaan mitään selkoa. Jos kahtois huomenna, jos viitsin.

Löysin sen Marlen esityksen ja oli hienosti esitetty. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:22:06 kirjoittanut mir »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.165 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.