Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 22.12.2009  (Luettu 1090 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #15 : 22.12.09 - klo:10:09 »

Pitää varmaan lähteä etsimään valkoista autoa valkoisesta lumesta ja lähteä luikastelemaan kohti Helsinkiä! 
Yritetään molemmat saada hommat tänään sellaiselle mallille, ettei huomenna tarttis mennä töihin ollenkaan  [:-I]

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #16 : 22.12.09 - klo:10:28 »

Huomenta!
Ja taas tulee lunta taivaan täydeltä.
Viimeinen työpäivä joulujuhlan merkeissä alkamassa.

Oi, nytkö vasta ? Nuo meikäläiset juhlivat jo lauantaina...                                         
Hyvää lomaa sitten Laurallekin !  [:-)]

Minä kun kävin viime viikolla siellä lounaalla, tunsin olevani Peppi Pitkätossu, joka meni kouluun vain saadakseen joululomaa !  [:-DD]
Tänään olen kyllä tehnyt hernemuhennoksen ( elämäni ensimmäistä kertaa, kiitos Töyhtiksen !  [:-)] ) ja leiponut pienen taikinan vegaanipullia. Aattoaamuna sitten niitä tavallisia.
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #17 : 22.12.09 - klo:10:47 »

Huomentapäivää  [:-)]
Sainpa aamutuimaan potkut.    :-O
Kaupunki taas säästää väärästä paikasta   [:-/]   ja vesijumppalaisia karsittiin,kun ei ens vuonna ole kahta vetäjää.En kuulema täytä kriteereitä,olen varmaan liian terveeksi itteni kuntouttanut.    [:-I]
No,sekin varmaan vaikutti,että olen myös kansalaisopiston vesijumpassa.   [:-I]
Lunta on tullut tännekin,pakkasta-12o.
Makkarin jo imuroin,että isäntä päässee tupaa imuroimaan,kunhan on vienyt matot ulos.   [RULES]   [:-DD]
Ei ole olo vielä kondiksessa,helposti tulee hiki ja huimaa.
Tänään pitäs saada siivot jotensakin mallilleen.Huomenna menee päivä kaupassa ja vanhuksien luona käydessä.
Iipan runosta tuli kyllä mieleen lapsuuden joulu.  [:-)]  Kyllä se joulumieli sitten tulee,kun on saanut kaikki valmiiksi ja kynttilän valossa saa nauttia lumisesta joulusta.   [:-)]

Mukavaa tiistaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #18 : 22.12.09 - klo:11:01 »

Huomenia... kummipoika oli kuulemma aamulla ajanut autonsa ojan kautta katolleen, auto lunastuskuntoon. Onneksi pojalle ei käynyt mitään kummempaa. Kelit on kauheat ja varovaisuutta pitää olla. Mullakin on toinen ajovalo pimeä ja lähden kohta metsästämään josko joku sen ehtisi vaihtaa...
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #19 : 22.12.09 - klo:11:05 »

Huomenia... kummipoika oli kuulemma aamulla ajanut autonsa ojan kautta katolleen, auto lunastuskuntoon. Onneksi pojalle ei käynyt mitään kummempaa. Kelit on kauheat ja varovaisuutta pitää olla. Mullakin on toinen ajovalo pimeä ja lähden kohta metsästämään josko joku sen ehtisi vaihtaa...

Onneksi ei tosiaan käynyt pahemmin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #20 : 22.12.09 - klo:11:25 »

Huomenta.
Juu, olkaa hyvät ihmiset varovaisia liikenteessä, ettei saada surusanomia.

Yö meni taas kaikkee muuta tehden, kuin nukkuen.  Pakko tässä on kuitenkin käynnistää ittesä.  Missähän mun vieteri onkaan?  [:-I]

Koti, kauppa ja aptekki, siinä päivän tavoitteet.  Joku siirtyy varmaankin huomiselle.

Kiitos iipalle entisaikaa muistuttavasta, ihanasta aamunavauksesta.  [:-)]

Töpinäkästä tiistaita, mut ei kuitenkaan ittesä väsyttävää päivää teille.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #21 : 22.12.09 - klo:11:30 »

Huomenta Lapista! Meni yö vähän vahdatessa kinkkua uunissa. Yheksältä laitoin ja kuuelta se sanoi, että on kypsä. Aamulla sitten kuorin nahkan ja tein kuorrutuksen. Siellä se ny muhii uunissa vieläkin.
Joulukuusi oli taas kumossa... riettahan ränkkänä. Siinäkin meni tovi, jäädytin lopulta sen jalkaan kiinni, saa nähä kestääkö nyt.
Tänään viimeiset ostokset kaupasta ja leivät.
Muksaa päivää!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #22 : 22.12.09 - klo:11:52 »

Voi yhden kerran, kun ois perä nostettava penkistä. [:-I]
Tässä ois niin hyvä olla.  [:-)]
Toisaalta, ollaan myö nyt niin kovia oltu haastelemaan  [:-DD],  et on korkee aika tehdä stoppi ja laittaa kone kiinni.
Tapamisiin, myöhemmin.  [:-)]

Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #23 : 22.12.09 - klo:11:55 »

Marlelle sellaisia terkkuja, että ois kiva saada taas sun tekemä musiikkivideo.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #24 : 22.12.09 - klo:12:12 »

Marlelle sellaisia terkkuja, että ois kiva saada taas sun tekemä musiikkivideo.  [:-)]

ööööh! tota noin, kova homma, noo laitetaan tää vanha [:-DD]

http://www.youtube.com/watch?v=C4IG4PQTsEw
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 591
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #25 : 22.12.09 - klo:15:11 »

Hienosti soi huuliharppu  [KIPPIS]

Iipalle kiitos aamunavauskuvasta ja runosta. Oikeata vanhan ajan joulutunnelmaa.

Olkaahan kaikki varovaisia liikenteessä, että ei käy köpelösti.

Minulla on päätä särkenyt ihan näihin asti, ja syy on se, kun jouduin olemaan ilman aamukahvia. Kävin verikokeella, enkä saanut aamulla juoda enkä syödä. Nälkä ei ollut, mutta kahvia teki mieli.
Minä olen sellainen piikkikammoinen, ja nytkin kävi niin, että oikeasta kädestä ei verta tullut tippaakaan, ja jouduttiin ottamaan vasemmasta kädestä. Siitä onneksi tuli.
Joskus aiemmin kävi niin, että koitettiin oikeasta ja vasemmasta. Istuallaan ja makuullaan ja kättä roikottaen, eikä saatu verta tulemaan. Jouduin menemään toiseen terveyskeskukseen, jossa sitten saatiin onnistumaan ensi yrittämisellä.
Hoitaja sanoi, että minulla on kyllä hyvät suonet, mutta suoni pakenee. No, en yhtään ihmettele, kun piikillä sörkitään. Karkuun minunkin teki mieleni lähteä  :-))
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #26 : 22.12.09 - klo:15:19 »

Tiistakia! :-))
Täällä on sadellut lunta ja yöllä oli tullut ihan mojova määrä lunta lisää. Kyl nyt kelpaa.
Mittarissa yön alin lukema oli -13,9 ja päivän ylin -9,5 sekä nyt -9,9 astetta.

Iipalta nätti aamun avaus! [:-)]

Kyllä varovainen nyt sai olla liikenteessä, tsemppiä kaikille tiellä liikkuville! [:-)]

Marlen huuliharppu soi kauniisti. Kiitos linkistä! [:-)]


Hienosti soi huuliharppu  [KIPPIS]

Iipalle kiitos aamunavauskuvasta ja runosta. Oikeata vanhan ajan joulutunnelmaa.

Olkaahan kaikki varovaisia liikenteessä, että ei käy köpelösti.

Minulla on päätä särkenyt ihan näihin asti, ja syy on se, kun jouduin olemaan ilman aamukahvia. Kävin verikokeella, enkä saanut aamulla juoda enkä syödä. Nälkä ei ollut, mutta kahvia teki mieli.
Minä olen sellainen piikkikammoinen, ja nytkin kävi niin, että oikeasta kädestä ei verta tullut tippaakaan, ja jouduttiin ottamaan vasemmasta kädestä. Siitä onneksi tuli.
Joskus aiemmin kävi niin, että koitettiin oikeasta ja vasemmasta. Istuallaan ja makuullaan ja kättä roikottaen, eikä saatu verta tulemaan. Jouduin menemään toiseen terveyskeskukseen, jossa sitten saatiin onnistumaan ensi yrittämisellä.
Hoitaja sanoi, että minulla on kyllä hyvät suonet, mutta suoni pakenee. No, en yhtään ihmettele, kun piikillä sörkitään. Karkuun minunkin teki mieleni lähteä  :-))

Merkitty kohta oli kyllä hauska. :-)) :-))


Mukavaa tiistaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #27 : 22.12.09 - klo:15:20 »

No ei oo piikkikammoiselle ainakaan tommonen moneen kertaan pistely yhtään kivaa. [:-(]
Kotihoidon hoitajat ottaisivat muuten äidiltä kontrolli-verikokeen kotona, mutta äidilläkin on sellaiset suonet että pitää olla erittäin kokenut näytteenottaja ennekuin onnistuu, ja sen takia pitää aina kuskata äiti labraan kokeisiin. Mulla itsellänikin on oikeastaan vain yksi kohta kyynärtaipeessa mistä verinäytteen saa otettua. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #28 : 22.12.09 - klo:15:22 »

Juu niin, muutenhan tuo Mesiksen kokemus on kaikkea muuta kuin mukavaa. [:-(]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 22.12.2009
« Vastaus #29 : 22.12.09 - klo:15:31 »

Polttimo vaihdatettu, kylillä käyty ja muistettu ostaa murkinaa pakkaseen siltä varalta että työpaikan kaapit ovatkin tyhjät ja kirpparilta löydetty kiva lasinen pöllö... nyt sitten torkuille ennen työyötä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.494 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.