Joulupukin toivon tuovan mulle seuraksi Tirpin kera miehensä ja haukkujensa ja uskon pukin ne tuovan, koska tää on sovittu Sitten mä toivon kaikille rauhaisaa ja ennekaikkea onnellista joulumieltä
Puppu HYVÄ!Määpä saankin Aylan joulpäivänä meille aineskii käymään
Lainaus käyttäjältä: kati - 23.12.09 - klo:22:38Joulupukin toivon tuovan mulle seuraksi Tirpin kera miehensä ja haukkujensa ja uskon pukin ne tuovan, koska tää on sovittu Sitten mä toivon kaikille rauhaisaa ja ennekaikkea onnellista joulumieltä Kaikki tällasii rauhallisii joulumielii ja rauhaa maailmaan ja joulun sanomaa, ja meikäläinen vaa munakelloo.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 23.12.09 - klo:23:20Lainaus käyttäjältä: kati - 23.12.09 - klo:22:38Joulupukin toivon tuovan mulle seuraksi Tirpin kera miehensä ja haukkujensa ja uskon pukin ne tuovan, koska tää on sovittu Sitten mä toivon kaikille rauhaisaa ja ennekaikkea onnellista joulumieltä Kaikki tällasii rauhallisii joulumielii ja rauhaa maailmaan ja joulun sanomaa, ja meikäläinen vaa munakelloo. Munakellohan on hyvä lahja. Minä sain 70 euron vaatteet
Lainaus käyttäjältä: puppu - 23.12.09 - klo:23:21Lainaus käyttäjältä: Sus - 23.12.09 - klo:23:20Lainaus käyttäjältä: kati - 23.12.09 - klo:22:38Joulupukin toivon tuovan mulle seuraksi Tirpin kera miehensä ja haukkujensa ja uskon pukin ne tuovan, koska tää on sovittu Sitten mä toivon kaikille rauhaisaa ja ennekaikkea onnellista joulumieltä Kaikki tällasii rauhallisii joulumielii ja rauhaa maailmaan ja joulun sanomaa, ja meikäläinen vaa munakelloo. Munakellohan on hyvä lahja. Minä sain 70 euron vaatteet NO SIT MUN PITÄÄ SAAHA 70 EURON MUNAKELLO!
Lainaus käyttäjältä: Sus - 23.12.09 - klo:23:23Lainaus käyttäjältä: puppu - 23.12.09 - klo:23:21Lainaus käyttäjältä: Sus - 23.12.09 - klo:23:20Lainaus käyttäjältä: kati - 23.12.09 - klo:22:38Joulupukin toivon tuovan mulle seuraksi Tirpin kera miehensä ja haukkujensa ja uskon pukin ne tuovan, koska tää on sovittu Sitten mä toivon kaikille rauhaisaa ja ennekaikkea onnellista joulumieltä Kaikki tällasii rauhallisii joulumielii ja rauhaa maailmaan ja joulun sanomaa, ja meikäläinen vaa munakelloo. Munakellohan on hyvä lahja. Minä sain 70 euron vaatteet NO SIT MUN PITÄÄ SAAHA 70 EURON MUNAKELLO! '70 eurolla munakelloja