En ole toivonut minäkään mitään, kuitenkin jo saanut pussukallisen erilaisia juustoja, ne oli pakko antaa matkalaistenheti kun piti panna jääkaappiin kylmään. Ja olenkai liian monena jouluna surkutellut sitä, että laatikot on kaikki erinäköisissä vuokissa tarjolla ja lapset ilmeisestitämän noteeranneet koska nyt sain kolme samanlaista joulunpunaista vuokaa ja siksi etukäteen että sain nuo laatikot tehtyä suoraan noihin vuokiin. Ps. Munakello on tuiki tärkeä kapistus, minä en pärjäis päivääkään
Lainaus käyttäjältä: tahmatassu3 - 23.12.09 - klo:20:30En ole toivonut minäkään mitään, kuitenkin jo saanut pussukallisen erilaisia juustoja, ne oli pakko antaa matkalaistenheti kun piti panna jääkaappiin kylmään. Ja olenkai liian monena jouluna surkutellut sitä, että laatikot on kaikki erinäköisissä vuokissa tarjolla ja lapset ilmeisestitämän noteeranneet koska nyt sain kolme samanlaista joulunpunaista vuokaa ja siksi etukäteen että sain nuo laatikot tehtyä suoraan noihin vuokiin. Ps. Munakello on tuiki tärkeä kapistus, minä en pärjäis päivääkään Olen 51 v 6 kk ja kohta 3 päivää ja en ole koskaanikinä omistanut munakelloa. Sitä mitä ei ole ei osaa kaivata
Lainaus käyttäjältä: pia58 - 23.12.09 - klo:23:56Lainaus käyttäjältä: tahmatassu3 - 23.12.09 - klo:20:30En ole toivonut minäkään mitään, kuitenkin jo saanut pussukallisen erilaisia juustoja, ne oli pakko antaa matkalaistenheti kun piti panna jääkaappiin kylmään. Ja olenkai liian monena jouluna surkutellut sitä, että laatikot on kaikki erinäköisissä vuokissa tarjolla ja lapset ilmeisestitämän noteeranneet koska nyt sain kolme samanlaista joulunpunaista vuokaa ja siksi etukäteen että sain nuo laatikot tehtyä suoraan noihin vuokiin. Ps. Munakello on tuiki tärkeä kapistus, minä en pärjäis päivääkään Olen 51 v 6 kk ja kohta 3 päivää ja en ole koskaanikinä omistanut munakelloa. Sitä mitä ei ole ei osaa kaivata Mullon Aylan vanha. En luota siihen. Sitä jos käytän niin katon kellosta aikaa
Pia, ilman munakelloa ei VOI tulla toimeen. Vaikkei koskaan kananmunia keittäiskään.