Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä toivot joulupukin tuovan?  (Luettu 1326 kertaa)

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
Vs: Mitä toivot joulupukin tuovan?
« Vastaus #45 : 24.12.09 - klo:00:06 »

Susin joulupukki hermostuttaa ja naurattaa. Now alkaa kalakkuna näyttää kypsymisen merkkejä. (Olkaatte varmoja niin must tulee kasvissyöjä joskus). Okei, tässä pällistellään ruuan valmistumista ja odotellaan miestä himaan,mikäs siinä näin jouluna. Miä tekee joulun ajasta näin ihmeellisen?! [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 24.12.09 - klo:00:07 »

Sus, 70 rahaeken eestä  [:-DD] mahtavaa, niit voi viedä saunalle ja pihalle ja puihin ja pensaisiin. Mut varo, Sus, kohta oot munakellojen orja  [:-DD]

Tuun riippuvaiseksi munakelloista. Munakello-addikti. [:-DDD] Sit lähen kyseleen hoitoja, että löytyiskö esim. vertaistukiryhmää.... Ei nyt mä tipun tuolilta. [:-DDD]

Kuinka kauan tänään pitää haravoida? Ei kun munakello soimaan. Kuinka kauan kestää että saunan uunista sammuu tuli, jos ei lisää puita. Ei kun munakello soimaan.............
.,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tipuin tuolilta, tänne asti. [:-DD]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #47 : 24.12.09 - klo:00:08 »

Munakello , hmmmmmmmmmmmmmmmm,  :-)) Munakelloo ei itseasiassa tarvia..jos oikein miettii  :-)) , ei tarvia kun elää hetkessä ja havainnoida kaikki jutskat ennen kun räjähtää  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 24.12.09 - klo:00:09 »

Susin joulupukki hermostuttaa ja naurattaa.

Se johtuu vaan siitä, että mä OLEN hermostuttava ja nauratt... naurett... no joku -tava. [:-DD]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #49 : 24.12.09 - klo:00:10 »

Eikäköö Sus, oot hauska! Siis naurettava, eiku, siis, naurattava, siis, ......................
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #50 : 24.12.09 - klo:00:12 »

Nyt pukit piiloon! Oikeesti toivon nyt ite pukkii. Jaa, no pittääpi vielä oottaa. Kaaheeta miten on tullut lunta, en lähe kolaamaan!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 24.12.09 - klo:00:13 »

Eikäköö Sus, oot hauska! Siis naurettava, eiku, siis, naurattava, siis, ......................

[:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 24.12.09 - klo:00:22 »

Kamala kun ei voi kunnolla nauraa, kun isäntä nukkuu  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #53 : 24.12.09 - klo:00:23 »

Herätä isäntä ni sit voit nauraa. [:-DD] Ja pistät vaan kaikki vaikka mun viaks. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 24.12.09 - klo:00:33 »

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #55 : 24.12.09 - klo:00:48 »

Herätä isäntä ni sit voit nauraa. [:-DD] Ja pistät vaan kaikki vaikka mun viaks. [:-DD]

Voithan sanoa isännälle että sait naurun joululahjaksi  :-)) ei se silloin voi suuttua.
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 24.12.09 - klo:01:51 »

Minulle piti tännään tulla meisselisetä, mutta kun se oli unohtanu ne meisselit kottiin!  :-))  (Onneksi ei tullu se pensselisetä!  [:67] )   No pikkusen oli jakkarankasausta meiningeissä. Ja nuo minun onnettomat meisselit kelpas siihen ihan hyvin. Se on sitten eri asia, miten ne  jakkararukat kestää minun alla...  [:-I] 

Ihan ite ostin ne pari tee-se-itse-jakkaraa. Ei ne paljo maksanu, mutta ei niistä paljoa iloa ookaan. Rukoilen taivaanisää, ettei ne hajoa mun alle. Silloin voi tulla isompi lasku, eikä sitä ehkä aikakaan korjaa...   [:-I]

Ihanan joulukukan, tosihyvän joulukakun yms. ihanata oon saanu ja muutaman paketin, joita oon koittanu helistellä. Sormea en oo niihin tökänny, vaikka mieli ois kyllä teheny...  [:-DD]  Zeener kuitenkin on tökkiny ihan mun antamien ohjeitten mukkaan [:-DD]

Ootan vielä kuitenkin huomisaamuun.  Tai siis tähän aamuun. Kunhan saisin ihteni hommattua ees johonkin nirvanaan.  [:55] [:55] [:55]  Ennenku tuo kotiapu nousee ylös paistamaan sitä kinkunpoikasta.  [:-)]

Kaikista rakkain joululahja olisi, jos tämä minun Tosi Rakas ja Ainoa Lapseni tulisi meitä katsomaan. Mitään muuta en toivo enempää. Hän riittää. Ja hänessä on ihan liikaakin tällä minun järjellä ymmärrettävää.  Jos hänelle saan aiheutettua hyvän joulumielen, niin olen todella onnellinen Äeti!  [:35]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #57 : 24.12.09 - klo:01:54 »

En oo, vannon  [:-DD]  En ees ottanu töihin mukaan et ois voinu ny yöllä avata...

Mut toivon joulupukilta jouluiloa kaikille, onnen jatkuvan ensi vuodellekin ja en ainakaan munakelloa  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #58 : 24.12.09 - klo:02:00 »

Minulle riittää, kun Joulu Pukki tuo vain hyvää mieltä.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 24.12.09 - klo:22:48 »

Minulle joulupukki toi ihanan lämpöiset  Huovatut Hiiri-tossut hiiren hännällä ja viikseillä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.