Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Joulu 25.12.2009  (Luettu 1260 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Joulu 25.12.2009
« Vastaus #45 : 25.12.09 - klo:12:30 »

Jouluaattoa eilisellä eläintenhautausmaalla..siis omien rakkaiden edesmenneiden
koirien haudalta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #46 : 25.12.09 - klo:12:31 »

Ei tullut pikkuruista Hummer autoa Joulupaketeista, täytynee lähteä pyörää liikuttamaan [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 25.12.09 - klo:12:47 »

Eikös täällä pöntöllä ole joku muukin esitellyt tätä kivaa pöllöä...minun joulupaketin
koristeena oli tämä ihanuus [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #48 : 25.12.09 - klo:12:50 »

Päivää! Joulupäivää Lapista! Pakkanen paukkuu tosissaan -25 astetta. Onneksi ei tuule, kuusikin asettunut terassille yhteen kohtaan. Hiljainen on kylätie, yksi moottorikelkka mennyt koko aamuna.
Kalpea joulupäivän aurinko vain kurkottelee männynlatvojen seasta. Itse aurinkoa ei näy, vain keltainen kajastus. On se siellä...
Lintuja harvakseltaan laudalla, eilen kävi varpusiakin pitkästä aikaa, ihan jouluinen olo tuli.Nyt vain muutama tinttara.

Mukavaa Joulupäivää!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 25.12.09 - klo:12:54 »

Nätti on telkkisenkin pöllö.  [:-)]
Ainakin Hirsjärvillä, zeenerillä ja mulla on risuista ja tuohesta tehdyt pöllöt.
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #50 : 25.12.09 - klo:13:53 »

Yhtä joulukorttia on etsitty tuloksetta...olen vissiin laittanut sen oikein hyvään paikkaan talteen. Sain sen yhdeltä lintukaverilta kirjekuoressa, jossa luki ettei saa avata kuin jouluaattona klo 18.37 jälkeen...no nyt sitä ei löydy mistään [:-(]

Nyt vaan tarkkana ja kaikki kortti, lahjapaperi, lehtipinot ym tarkistukseen. Uskotaan että kortti löytyy [:5]

Mä kysyin oraakkelilta  :-))

“Missä on Töyhtiksen kadottama joulukortti ?””

Keittiössä.

Keittiöstä en ole vielä etsinytkään [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 25.12.09 - klo:14:00 »

Kerro sitten kun löytyy. [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 25.12.09 - klo:14:14 »

Mäkin lupaan kertoa, kun mun linnut löytyy. [:-DD]

Siis, kun ne palaa Loimaalta. [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #53 : 25.12.09 - klo:15:31 »

Multa hööksissä olevat joululahjat on edelleen hävööksissä. Varmasti kotona... jossain.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #54 : 25.12.09 - klo:15:57 »

Joulupäivää on meillä vietetty melkeinpä vaan sängyssä. Siinä ihanassa uudessa sängyssä loikoillen ja mietiskellen.

Viime yönä tuli uniin työpaikan ikävät muutokset ja rakkaan ystävän hautajaiset, jotka ovat piakkoin.
No, nämähän kuuluvat elämään nämäkin asiat. Ei niitä joulukaan poista.

Muuten olen kehitellyt tulevia huovutustöitä, ideoita alkaa olla kasassa sopivasti. Huomenna varmaan ryhdyn toimeen.

Joululahjoista. Kyllä nuo mummitettavat ovat taitavia! Oli tehty itse pikkusiskolle värityskirja, pikkusisko oli askarrellut joulukuusen ja joulutontun, ja isosisko oli tehnyt puutöissä isälle työkalupakin. Mummi sai ihanan kiven, joka olikin saanut hiiren muodon. Ja itse tehtyjä tryffeleitä!
Mitä kaikkea muutakin vielä! Niin ja tietysti piirustuksia mummille.
Kyllä itse tehdyt lahjat ovat parhaita.
Äiti sai itse huovutetun rannekorun ja huopakukkasen. Näiden teossa mummi antoi hieman ohjeita, mutta näppärästi villa huopui!
Nyt loppuilta lueskellen ja mietiskellen. Mieltä askarruttavat nuo surulliset asiat, mutta eivät ole kuitenkaan elämää suurempia.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #55 : 25.12.09 - klo:17:08 »

Hyvää Joulupäivän iltaa! [:-)]

Täällä oli tänään aamulla pilvistä ja sitten puolipilvistä. Eli sen myötä on pakkanen lähtenyt kirimään.
Mittarilukemia, viime yön alin oli -14,4 ja päivän ylin -11,1 sekä nyt jo -18,9 astetta.

Ohhoh, ..kylläpä onkin tullut syötyä runsaanlaisesti. :))
Nyt laitoin itselleni vielä kupp.. ei kun ämpärillisen kaffeeta. Mies ei halunnut. Hän popsii tuossa nyt karkkeja. [:-DD]

Mä söin niitä karkkeja jo aamupäivällä ja päivällä niin paljon, ettei enää oikein maistu.

Nyt hetken aikaa luen viestejä täällä. :)

Oikein Hyvää ja Rauhaisaa Joulupäivän iltaa toivotaan kaikille!

Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 25.12.09 - klo:17:49 »

Multa hööksissä olevat joululahjat on edelleen hävööksissä. Varmasti kotona... jossain.

Tuo "häviksissä" tuntuu olevan yleinen ilmiö.... eikä  paljon lohduta ettei ole ainut joka hävittää milloin mitäkin :-))....."just äskenhän se oli tuossa".  Toivottavasti Töyhtis ja iipa löydätte hukkaamanne jutut [:5]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 25.12.09 - klo:17:57 »

Tuo "häviksissä" tuntuu olevan yleinen ilmiö.... eikä  paljon lohduta ettei ole ainut joka hävittää milloin mitäkin :-))....."just äskenhän se oli tuossa".  Toivottavasti Töyhtis ja iipa löydätte hukkaamanne jutut [:5] Ai, olikos Susullakin jotain häviksissä [:-I]

Kävimme hautausmaakierroksella. Oli kylmä viima, poskia ja korvia kuumottaa vieläkin, vaikka oli myssy ja huppu päässä. Poikettiin myös katsomassa, mikä tilanne on avantouintipaikalla. Avantohan siellä oli......mielikuvittelin sinne itseni kipsikoiven kanssa....ei ihan taitais oikeesti onnistua [:-(]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 25.12.09 - klo:17:59 »

Lainasin omaa kirjoitusta [NUT]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #59 : 25.12.09 - klo:18:04 »

Ai, olikos Susullakin jotain häviksissä [:-I]

Ai minultako? Mitens minä nyt sinun mieleesi tupsahdin? [:-DD]

Multahan on aina jotakin häviksissä, välillä hukkaan jopa itteni. [:-DD] Mut uskokaa tai älkää, just nyt ei oo mikään häviksissä. Tietsikkasilmälasitkin löytyivät jo! Ne oli kateissa vain viisi päivää, tää oli nyt siis jo toinen kerta. En kertonu siitä tällä kertaa Pöntöllä mitään. [8-)] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.111 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.