Kehtaankos mä nyt tunnustaa...
Sain joukkueen viime marraskuussa, mutta siinä vaiheessa, kun tuli
joukkueesta ilmoitus, niin kävin vaan pikaisesti katsomassa, ja aattelin, että sitten
kun on paremmin aikaa, niin sitten oikein perehdyn.
No unohtu koko juttu, ja joulun aikoihin tuli sitten ilmoitus, että haluatko pitää joukkueesi.
En edes ollut ajatellut, että siellä se joukkue pelaa huolimatta siitä, että olenko sitä ohjaamassa,
vaiko en.
No kummiskaan just silloinkaan ei ollut aikaa perehtyä hättikseen, niinpä siellä se joukkue hävisi
boteillekkin mennentullen.
No tipahdin sitten jumbo sarjaan, mutta nyt keväällä olen sitten ainakin käynnyt laittamassa
pelaajat otteluihin, muuttanut harjoittelu tyyppiä ja pelannut muutaman harjoitusottelunkin.
Jumbo-sarjan sitten jopa voitinkin, mutta ei siellä ollutkaan, kuin 2 oikeaa joukkuetta.
Uusi sarja alkaa viikonloppuna, botteja muistaakseni 2.
Kehtaankos mä nyt tunnustaa...
Vasta n. viikko sitten tajusin, että siinä täytyy suorittaa haasteita.
Aina kun olen mennyt hättissivuille, niin menen suoraan joukkueen sivuille, sen kummemmin
mitään muuta vilkuilematta. Olen toisinaan ihmetellyt ilmoituksia, joissa sanotaan, että olet suorittanut
haasteen senjasen, mutta en ole siitä sen enempää välittänyt.
No nyt olen kumminkin suorittannut kaikki haasteet, ja saannut vihdoinjaviimein diplomin.
Välillä olen kovinkin innoissani pelaamaan, ja toisinaan taas ei kiinnosta pätkääkään. Yleensä
muistan käydä sivuilla silloin, kun pönttölässä Hättisketju pomppaa esiin.
Ja nyt kysyisin yhtä asiaa (joskus toiste kysyn sitten 100 muuta
)
Silloin, kun mun pelaajat talvella ihan vaan yksikseen pelaili, niin olin kumminkin
vissiin jossain vaiheessa laittanut ne treenaamaan yleiskuntoa, sillä kaikilla niillä on kunto, joko
mahtava, tai erinomainen. Mutta mitäs eroa on sillä, kun pelaajan kohdalla lukee ....
TSI = 110, 32 vuotta ja 42 päivää, kurja kunto
Hänen kokemuksensa on kehno, ja hän on tuhoisa johtaja [Pääpeli]
Kestävyys: mahtava Maalivahti: kurja
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: heikko Puolustus: kurja
Maalinteko: kehno Erikoist.: kurja Siis onko kunto "kurja", vai " mahtava" ??
Olen myynnyt yhden pelaajan ihan piruuttani silloin ihan alussa
ja olen ostanut 3 ... joista yksi on molari, joka on "kelvollinen"
No nyt en jaksa enää kirjoittaa pätkääkään, mutta se joka jaksaa lukea tän mun
sepustuksen, toivonmukaan vastaa mulle
pölkylle Niin ja joukkueen nimi on Pelitikat, ja pelaavat Pelitikat-areenalla
Niin ja mä luin jossain vaiheessa, että joku (muistaakseni Jarmo) oli voittannu 10-0 ....
30.6.2007 (Liigapeli): Pelitikat - bumba fc 11 - 0 näi sitä jumbosarjassa