Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hättrikk osa 3  (Luettu 31582 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Hättrikk osa 3
« Vastaus #4725 : 18.07.07 - klo:17:51 »

Kehtaankos mä nyt tunnustaa...  [?-/]
Sain joukkueen viime marraskuussa, mutta siinä vaiheessa, kun tuli
joukkueesta ilmoitus, niin kävin vaan pikaisesti katsomassa, ja aattelin, että sitten
kun on paremmin aikaa, niin sitten oikein perehdyn.
No unohtu koko juttu, ja joulun aikoihin tuli sitten ilmoitus, että haluatko pitää joukkueesi.
En edes ollut ajatellut, että siellä se joukkue pelaa huolimatta siitä, että olenko sitä ohjaamassa,
vaiko en.  [NUT]
No kummiskaan just silloinkaan ei ollut aikaa perehtyä hättikseen, niinpä siellä se joukkue hävisi
boteillekkin mennentullen.
No tipahdin sitten jumbo sarjaan, mutta nyt keväällä olen sitten ainakin käynnyt laittamassa
pelaajat otteluihin, muuttanut harjoittelu tyyppiä ja pelannut muutaman harjoitusottelunkin.
Jumbo-sarjan sitten jopa voitinkin, mutta ei siellä ollutkaan, kuin 2 oikeaa joukkuetta.
Uusi sarja alkaa viikonloppuna, botteja muistaakseni 2.

Kehtaankos mä nyt tunnustaa...  [?-/]
Vasta n. viikko sitten tajusin, että siinä täytyy suorittaa haasteita.
Aina kun olen mennyt hättissivuille, niin menen suoraan joukkueen sivuille, sen kummemmin
mitään muuta vilkuilematta. Olen toisinaan ihmetellyt ilmoituksia, joissa sanotaan, että olet suorittanut
haasteen senjasen, mutta en ole siitä sen enempää välittänyt.  [:17]
No nyt olen kumminkin suorittannut kaikki haasteet, ja saannut vihdoinjaviimein diplomin.  :-))

Välillä olen kovinkin innoissani pelaamaan, ja toisinaan taas ei kiinnosta pätkääkään. Yleensä
muistan käydä sivuilla silloin, kun pönttölässä Hättisketju pomppaa esiin.  :-))

Ja nyt kysyisin yhtä asiaa   (joskus toiste kysyn sitten 100 muuta  [:-DDD]  )

Silloin, kun mun pelaajat talvella ihan vaan yksikseen pelaili, niin olin kumminkin
vissiin jossain vaiheessa laittanut ne treenaamaan yleiskuntoa, sillä kaikilla niillä on kunto, joko
mahtava, tai erinomainen. Mutta mitäs eroa on sillä, kun pelaajan kohdalla lukee ....

TSI = 110, 32 vuotta ja 42 päivää, kurja kunto
Hänen kokemuksensa on kehno, ja hän on tuhoisa johtaja [Pääpeli]

Kestävyys:   mahtava     Maalivahti:   kurja
Pelinrakennus:   heikko     Syöttäminen:   kelvollinen
Laituri:   heikko     Puolustus:   kurja
Maalinteko:   kehno     Erikoist.:   kurja

Siis onko kunto "kurja", vai " mahtava" ??

Olen myynnyt yhden pelaajan ihan piruuttani silloin ihan alussa
ja olen ostanut 3 ... joista yksi on molari, joka on "kelvollinen"  [:-I]

No nyt en jaksa enää kirjoittaa pätkääkään, mutta se joka jaksaa lukea tän mun
sepustuksen, toivonmukaan vastaa mulle pölkylle  [:-DD]

Niin ja joukkueen nimi on Pelitikat, ja pelaavat Pelitikat-areenalla  [8-)]

Niin ja mä luin jossain vaiheessa, että joku (muistaakseni Jarmo) oli voittannu 10-0 ....

30.6.2007 (Liigapeli): Pelitikat - bumba fc 11 - 0    näi sitä jumbosarjassa  [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4726 : 18.07.07 - klo:18:28 »

Minnille ja Pelitikoille tervetulotoivotukset hättrikkiin näin myöhässäkin

Aloitus sivulta kannattaa lukea hättrikin tiedoitteet ja sääntöihin kannattaa tutustua kaikkien managerien niin uusien kuin pidempään pelanneidenkin.

Yritetään vastata kurja kunto ja mahtava kestävyys... pelaaja pelaa omien taitojensa alarajoilla mutta jaksaa pelata samalla tasolla koko ottelun ajan.

jos olisi erinomainen kunto ja kehno kestävyys...pelaaja pelaisi taitojensa ylärajoilla mutta suorituksen taso alkaisi heiketä pitä enemmin ottelua on käyty

parasta olisi tietysti jos kunto olisi erinomainen ja kestävyys mahtava

Äkkiä huolehtimaan että joka viikko pelataan sarjapelin lisäksi cup tai ystävyysottelu, mitä pidempään on pelannut ja mitä aktiivisempi pelissä on sitä paremmin oppii ymmärtämään kaikki hienoudet ja peli alkaa tuntumaan entistä mielenkiintoisemmalta.

Joukkueen omalta sivulta kannattaa vasemmasta reunasta klikata kohdasta yhteisöt "konferenssi" kohtaa ja sieltä pitäisi löytyä kohta "etsi uusia konferensseja" sinne kannattaa kirja joko suom tai aloittelijat niin pitäisi löytyä edellä mainitut konferenssit joku viisaampi osaa neuvoa paremmin ja ainakin aloittelijat konferenssista löytyy vähemmin pelanneilla paaljooon kaikkea tärkeää tietoa

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4727 : 18.07.07 - klo:18:31 »

Kiitos Jarmo tiedoista [:-)] yritän tsempata sekä itseäni, että joukkuettani  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4728 : 18.07.07 - klo:18:35 »

No nyt heti perään yks toinen kysymys  [NUT] [:-I] jos harjoitutan vuoden
maalivahtia, niin tuleeko kaikista pelaajista erinomaisia molareita, vaiko vaan maalivahdista  [:-I]
Kirjattu

— Alain de Botton -

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #4729 : 18.07.07 - klo:18:36 »

Miun täytyy sanoa, että oon vieläkin ihan pihalla tuosta hattrickistä! Enkä mie JAKSA opetella ulkoa niitä sääntöjä, huoh!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #4730 : 18.07.07 - klo:18:40 »

Kati, ei hätrik ole niin kuoleman vakava asia kuin tätä ketjua lukiessa voisi kuvitella.  [:-DD]  Ja TULOKSIA ei kuitenkaan saa hätäilemällä... Varovasti vaan alkuun, ettei konkurssi yllätä ensimmäisten pelaajakauppojen jälkeen!
Nyt vaan ukkoja peliin lauantain liigapeleihin ja viikolle kannattaa ilman muuta järjestää ystävyysottelu, että ukot saavat treeniä!  [:-)]

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4731 : 18.07.07 - klo:18:42 »

Miul oli jo ystävyysottelu tällä viikolla ja HÄVISIN sukeasti  [:´((]
En mie osaa niitä taktiikoita sun muita!  [:´((]  [:´((]
Ja kun kaikki pelaajat on kehnoja on surkeita, mitä niitten kanssa pystyy tekemään? En ees tiijä, kuka niistä puolustaja ja kuka hyökkääjä  [:´((]  [:´((]  [:´((]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4732 : 18.07.07 - klo:18:45 »

Ja kun kaikki pelaajat on kehnoja on surkeita, mitä niitten kanssa pystyy tekemään? En ees tiijä, kuka niistä puolustaja ja kuka hyökkääjä  [:´((]  [:´((]  [:´((]

Kati, katsohan sieltä pelaajien tietoja hiukan tarkemmin, että kuka olisi vähiten surkea/tuhoisa/kehno missäkin paikassa ja sen mukaan sitten ukkoja kentälle eri paikoille!

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hättrikk osa 3 *** Pönttölän joukkueet ***
« Vastaus #4733 : 18.07.07 - klo:18:52 »

PÖNTTÖLÄISTEN HÄTTRIKK JOUKKUEET

Yökkis................Zeener        V.123         ranking 2732     Yönkiitäjät

Fc Kippis.............Pasi           VI.655                   3672     Fc Kippis Jr
Die Goldenen........Didi           VI.671                   3992     Golden Boys Juniors
Ahjon Harakat.......Kaija         VI.567                   6030     Harakanpojat
Red Admirals.........Jarmo        VI.967                   8000     Red Admirals Little
Mummit................Marjuli       VI.850                  11166    Mummin Poitsut
FC Ûüber..............Jate          VI.416                  11772    FC KiPa

FC Windriders........Tuuli         VII.546                 13102    Jnrs of the Windriders

PPJ Rosvopaistit...jaTa69       VIII.58                  23242     Pikku-päkät
FC Kelperit..........Driver         VIII.230                24451     Kelperijunnut
Pelitikat..............Minni         VIII.1079               33595
teeret.................Mese         VIII.745                34245     teerenpennut
Sireenikiitäjät.......Hippiäinen   VIII.313
Toivo..................Kati           VIII.210    

Paras A-ryhmä......Makele        IX.1865                30610    Klopit    

« Viimeksi muokattu: 18.07.07 - klo:21:42 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4734 : 18.07.07 - klo:18:54 »

Onko laituri sama kuin hyökkääjä, siis semmonen maalintekijä? Lähden eka kunnon otteluun tekemään joukkuetta! PRKL!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4735 : 18.07.07 - klo:18:56 »

Onko laituri sama kuin hyökkääjä, siis semmonen maalintekijä? Lähden eka kunnon otteluun tekemään joukkuetta! PRKL!

Ymmärtääkö se Eepro jalkapallosta enemmän kuin sinä?   [;-)]
Onneksi tässä ei tarvii ymmärtää paitsioista ja sellaisista mitään....  [NUT]

15 pönttöjoukkuetta kasassa... yhtä vaille 16. Syksyn Cupia jo ajattelen!  [:-)]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #4736 : 18.07.07 - klo:18:57 »

teerillä on teerenpennut kans  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4737 : 18.07.07 - klo:18:59 »

En mie tiijä ymmärtääkö Eepro sen enempää.. (eikä se jaksa tämmösii nettijuttui  :-)) )
Mites pelinrakennus? Minne semmonen kannattaa sijottaa, joka osaa sen?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hättrikk osa 3 *** Apu Linkkejä ***
« Vastaus #4738 : 18.07.07 - klo:19:02 »

http://www.htsuomi.net/htopas/harjoittelu.php

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_fin.htm?k

Molemmat Suomenkielellä ja paaaljooon neuvoja
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4739 : 18.07.07 - klo:19:09 »

"Kestää viikon, että harjoittelu tuottaa tulosta, kaikki pelaajat eivät kuitenkaan kehity vaan heidät valitaan sattumanvaraisesti ja joidenkin pelaajien taidot nousevat kaksikin tasoa. Pelaajien ei tarvitse pelata, jotta saisivat kestävyys- tai erikoistilanneharjoitusta."

Voinko itse päättää, ketkä harjoittelee, vai pitääkö miun vaan laittaa joku harjoittelu sinne?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.348 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.