Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hättrikk osa 3  (Luettu 31579 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: Hättrikk osa 3
« Vastaus #4950 : 26.07.07 - klo:04:15 »

Kiva kun Jarmo jaksaa noita mun kuviani laittaa niin ahkerasti  :-)) hauikset vaan kasvaa...  [:63]
Kirjattu

Driver

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4951 : 26.07.07 - klo:06:56 »

[:63]

Sallittakoon tämä Amiraalien managerille, kun joukkueen toimesta ei tarvi pokaaleita nostella [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4952 : 26.07.07 - klo:08:53 »

[:63] Kultaisen kengän pokaalikin oli ensimmäisenä Amiraalien pelaajalla [:63]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

makele

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • vallis gratiae
« Vastaus #4953 : 26.07.07 - klo:13:16 »

Mikä on yleisin ja paras taktiikka jolla kannattaa pelata botti (4-4-2) joukkoeta vastaan ?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4954 : 26.07.07 - klo:13:42 »

ainakin Amiraalit pelaisi rennolla asenteella ja muodostelma sen mukaan että mahdollisimman moni harjoitettava pelaaja hyötyy siitä, tämä minun mielipide muista en tiedä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hättrikk osa 3 ***Kysely***
« Vastaus #4955 : 26.07.07 - klo:16:40 »

Toistaiseksi hättrikin postiin lähetettyyn kyselyyn vastannut noin puolet managereista, mutta aika selvältä näyttää ainakin juuri nyt tilanne, mutta odotellaan jos osa lopuistakin managereista vastaisi vielä, onneksi on aikaa
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #4956 : 26.07.07 - klo:17:40 »

Harakanpojilla parin tunnin päästä ystävyysottelu Junnukolleja vastaan... Vastustaja vaikuttaa aika teräväkyntiseltä ja mä pahaa pelkään, että peli hävitään!  [:-(]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4957 : 26.07.07 - klo:17:47 »

vain mustavalkoiset sulat pöllyävät kentänpinnassa  :-)) :-))

« Viimeksi muokattu: 26.07.07 - klo:19:54 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4958 : 26.07.07 - klo:22:01 »

kuudelta managerilta ei minkäänlaista vastausta hättrikk postin kyselyyn, no aika selvältä alkaa pelitapa tuntua
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hättrikk osa 3 ****PÖNTTÖLÄN TURNAUS****
« Vastaus #4959 : 26.07.07 - klo:23:27 »

MUUTAMILTA MANAGERILTA EI TULLUT VASTAUSTA AINAKAAN VIELÄ KOSKIEN OLETKO MUKANA VAI ET JA PELITAPA KYSELYÄ Aivan yksimielisiä ei vastaukset pelitavasta olleet, mutta enemmistö kannatti lohkojakoa, oletaan että kaikki 15 joukkuetta olisivat mukana ja jostain tuli kuudestoista joukkue.

JOUKKUEET SIJOITETAAN PELIKAAVIOIHIN SEN MUKAAN MITÄ HÄTTRIKIN VIRALLINEN RANKING ON 25.SYYSKUUTA. MIKSI JUURI TUO PÄIVÄ, SILLOIN PELIEN ALKUUN ON VIIKKO AIKAA JA SIINÄ AJASSA PITÄISI EHTIÄ KIRJOITTAMAAN OTTELUKAAVIOT YM JUTUT VALMIIKSI

PÖNTTÖLÄN RANKING NYT
1-Yökkis 1017
2-Ahjon Harakat 2941
3-Red Admirals 6924
4-Mummit 7115

5-Fc Kippis 7955
6-Fc Üüber 9348
7-Die Goldenen 10426
8-Fc Windriders 14262

9-Pelitikat 19837
10-Teeret 23752
11-Fc Kelperit 27769
12-PPJ Rosvopaisti 28118

13-Toivo 28121
14-Sireenikiitäjät 31101
15-Paras A-ryhmä 34205

jos mukana vain 15 joukkuetta silloin lohkot on 3x5 joukkuetta
jos mukaan tulee 16 joukkue se sijoitetaan rankingkin mukaan lohkoon.

tämän hetkisen rankingin mukaan (4x4joukkuetta) esim lohko A olisi 1-5-9-13 ja lohko B, 2-6-10-14 ja C 3-7-11-15 ja lohko D 4-8-12-16 jos kaavio olisi 3x5 joukkuetta silloin vastaavasti 1-4-7-10-13 ja 2-5-8-11-14 ja 3-6-9-12-15 helppoa vai mitä ja numeroista jokainen voi katsoa miltä lohkot nyt näyttäisivät

On lohko jako sitten 4x4 silloin kun jokainen on pelannut lohkon muita joukkueita vastaan kotona ja vieraissa yht 6 ottelua on alkusarja valmis ja joka lohkon 2 parasta joukkuetta jatkavat eli yhteensä 8 joukkuetta.
Alkusarjan perusteella pisteet/maalit alkulohkojen paras kohtaa kahdeksannen ja yksi ottelu ja voittaja jatkaa neljän joukkoon ja sama joukkueilla 2-7 ja 3-6 ja 4-5 ja sitten sitten taas paras vastaan huonoin ja loppuottelu 2 osaisena

jos 3x5 joukkuetta niin lohkojen 2 parasta jatkavat ja lohkojen kolmansista jatkaa 2 parasta eli jälleen 8 joukkuetta jatkossa

Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #4960 : 27.07.07 - klo:08:08 »

Olen mukana tuossa, tottakai, jos vaan osaan  :-))

MUTTA AUTTAKAA!!!!

Olen lähettänyt aina uudelleen ja uudelleen käyttäjätietojani (ja ne on ihan oikeat), mutta aina vaan tulee tämmöinen viesti:

Käyttäjätietojasi niiden nykytilassa ei voitu hyväksyä, ja tiedot muutosta kaipaavista kohdista on lähetetty sinulle ht-postilla. Ole hyvä ja seuraa yllä olevaa linkkiä, niin voit päivittää tietosi uudelleen.

Mitä miun pitäisi tehdä?

Ja vaikka laitan oikeat tiedot aina uudelleen ja uudelleen tulee sama viesti, mie en pääse muuttamaan taktiikoita en mitään, kun en saa tuota haastetta läpi! [:-//]
« Viimeksi muokattu: 27.07.07 - klo:08:16 kirjoittanut kati »
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #4961 : 27.07.07 - klo:08:45 »

:-O Minulle Kati ei ole sitä haaste 15 edes vielä tullut ja siksi on ollut sama pelitaktiikka ym. molemmissa peleissä ja on ilmeisesti huomisessa liigapelissäkin  [:-I]
Pitääkö siihen haaste 15 sitten laittaa oikein TOSISSAAN KAIKKI OMAT TIEDOT ja miksi ????  [?]  :-O :-O
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4962 : 27.07.07 - klo:08:55 »

En tiedä, että kuinka oikeat ne tiedot pitää olla, mutta varmaankin
samat, kuin silloin, kun joukkuetta anottiin  [:-I] (Vai annettiinkos silloin mitään tietoja  [NUT] en muista)
Itse suoritin sen samaisen haasteen pariviikkoa sitten, siihen asti olin ihan
vahingossa niitä haasteita suoritellut, mutta siihen kohtaan olis sitte tyssännyt, jos
en olisi vihdoin ja viimein olisi tajunnut, että  haasteita pitää suorittaa  [NUT] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4963 : 27.07.07 - klo:09:38 »

Luulen että Minni on oikeassa että samat tiedot kun silloin kun joukkuetta anottiin pitäisi antaa, omalla aloitus hetkellä taisivat lisenssitehtävät olla vielä vähän erilaisia, mutta rauhassa vaan varmasti onnistuu vielä
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #4964 : 27.07.07 - klo:10:32 »

Mutta kun olen antanut ihan oikeita tietoja...voihan rähmä. Kohta jättäydyn pois koko hattrickistä jos ei homma ala sujumaan  [:-//]

Muoks...muoks...

Nyt taitaa asia alkaa selviämään, olen tumpeloinut  :-)) ne ei ymmärrä siellä, kun oma vars. nimi on eri nimi kuin säpossa ja mie kun vaan ihan rehellisesti laitoin oman oikean nimen kirjautuessa  :-)) . Mie oon tyhmä ja tumpelo ja idiootti ja imbesilli ja miuta hävettää  [:17] . eihän miun pelaamisestakaan voi koskaan mitään tulla, kun oon tämmönen typerys!
« Viimeksi muokattu: 27.07.07 - klo:10:56 kirjoittanut kati »
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sivu luotiin 0.185 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.