Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hättrikk osa 3  (Luettu 31497 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Hättrikk osa 3
« Vastaus #5310 : 12.08.07 - klo:10:58 »

Joo, eihän tämä uusi tanskalainen pelaaja saannut edes varoitusta, vaikka
olis kuinka tulisieluinen. Mutta taasen ulos lentänyt pelaaja, ja toinen pelaaja, joka
sai varoituksen, ovat molemmat Ilkeitä tyyppejä. Hyi niitä  [NO]  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5311 : 12.08.07 - klo:11:14 »

Pelaajien luonneominaisuudet ei vissiin koskaan muutu miksikään?  [:-I]
Ilkeät pelaajat, ketkä ovat olleet joukkueessa kokoajan, ovat edelleen ilkeitä.
Huolimatta siitä, että ovat pelanneet hyvässä/rauhallisessa joukkuehengessä.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5312 : 12.08.07 - klo:11:24 »

pelaajien luonteet tosiaan ovat ikuiset ne eivät muutu  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5313 : 12.08.07 - klo:17:03 »

Mua alkaa tosissaan ottamaan pattiin  [:-/]
Mikäs ihme juttu siinä on, kun oon yrittänny ostaa pelaajia, ja
aika on mennyt umpeen monta tuntia sitten, eikä kukaan ole tarjonnut mun jälkeenkään
moneen tuntiin, mutta siitäkään huolimatta en saa sitä pelaajaa   [HOT] Ei tajua Ei   [XX] [HOT]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5314 : 12.08.07 - klo:17:05 »

Onkos varmaan niin että tarjousaika päättyy tänään joskus erehtyy itsekin päivästä katsoo vain kellon ajan, muuten kyllä jos kukaan ei korota niin kaupan pitäisi kyllä tapahtua jos viimeisillä minuutilla korottaa niin silloin kauppaaika jatkuu muutamalla minuutilla
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5315 : 12.08.07 - klo:17:20 »

On se varmana oikia päivä ollut. Kauheast oon vaan ihmetellyt, että miks se pelaaja ei mulle sitte tullukkaan.  [:-I]
Nyt mulla on niin monesta pelaajasta
tarjous, että jos ne kaikki nyt mulle tulis, niin olisin ihmeissäni niitten kaikkien kanssa  [:-DD]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5316 : 12.08.07 - klo:17:24 »

Siellä olis yks hyvä molari, jonka haluisin, ja yks maalintekijä  [:-I] muista nyt ei niin väliä  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 12.08.07 - klo:17:26 kirjoittanut Minni »
Kirjattu

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5317 : 12.08.07 - klo:17:48 »

Onkos varmaan niin että tarjousaika päättyy tänään joskus erehtyy itsekin päivästä katsoo vain kellon ajan, muuten kyllä jos kukaan ei korota niin kaupan pitäisi kyllä tapahtua jos viimeisillä minuutilla korottaa niin silloin kauppaaika jatkuu muutamalla minuutilla

Siitäkin tiedän, että päivä oli oikea.... oli mennyt monta tuntia ilman kenenkään korotuksia.... ja sitten kun katsoin, että tulikos se pelaaja
nyt sitte niinku mulle, niin siinä hattiksen etusivulla vaan ilmoitettiin, että sejese joukkue tarjos sitäjäsitä  [HOT]
ja pelaaja meni niille.  [:-/]
Siis miten ne voi vielä vaan tarjota, vaikka aika meni jo kauan sitten umpeen, eikä mun jälkeen kukaan tarjonnut moneen tuntiin.   [XX] [HOT]

Kirjattu

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hättrikk osa 3 ***Supporter***
« Vastaus #5318 : 12.08.07 - klo:17:57 »

Kun klikkaa omalta sivulta hättrikk kauppaa ja katsoo sieltä mitä Supporter tarkoittaa ja vielkä tekstin lopusta "lisää täältä" kohdan ja ilmaiseksi saa kokeiltua 30 päivää
kannattaa kokeilla ja sitten jos jää koukkuun niin ottaa sen 3 kuukauden tai vuoden supporterin mutta ilmaiskokeilu ainakin kannattaa
sitten saa esim merkittyä pelaajan mistä on tekemässä kauppaa ja se helpottaa aika paljon, mitään pelillistä apua supporter ei anna
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #5319 : 12.08.07 - klo:18:58 »

Mua alkaa tosissaan ottamaan pattiin  [:-/]
Mikäs ihme juttu siinä on, kun oon yrittänny ostaa pelaajia, ja
aika on mennyt umpeen monta tuntia sitten, eikä kukaan ole tarjonnut mun jälkeenkään
moneen tuntiin, mutta siitäkään huolimatta en saa sitä pelaajaa   [HOT] Ei tajua Ei   [XX] [HOT]

Muistatko että hattisaika on eri kuin Suomen aika?
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5320 : 12.08.07 - klo:19:12 »

Joo, tiedän , mutta kun tunteja oli enemmän kuin yksi  [:-I] ainakin kaksi, toisinaan jopa kolme,
eikä siltikään tullut minkäänlaista "pistettä" tarjouksiin.  [:-I] [XX]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5321 : 12.08.07 - klo:19:55 »

Kun klikkaa omalta sivulta hättrikk kauppaa ja katsoo sieltä mitä Supporter tarkoittaa ja vielkä tekstin lopusta "lisää täältä" kohdan ja ilmaiseksi saa kokeiltua 30 päivää
kannattaa kokeilla ja sitten jos jää koukkuun niin ottaa sen 3 kuukauden tai vuoden supporterin mutta ilmaiskokeilu ainakin kannattaa
sitten saa esim merkittyä pelaajan mistä on tekemässä kauppaa ja se helpottaa aika paljon, mitään pelillistä apua supporter ei anna

Mulla ei ole moisia maksuvälineitä, millä voisin sen maksaa ..  [:-(] enkä kyllä löytänyt mitään ilmaisjuttua   [:´((]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #5322 : 12.08.07 - klo:20:00 »

Mulla ei ole moisia maksuvälineitä, millä voisin sen maksaa ..  [:-(] enkä kyllä löytänyt mitään ilmaisjuttua   [:´((]

Jos sulla ei ole Visa-korttia, sen pystyy tietty hoitamaan niin, että tikutat rahaa tulemaan Visa-kortillisen tilille ja annat tarvittavat tiedot. Onkohan se vuosimaksu 25 euroa?

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5323 : 12.08.07 - klo:20:03 »

Onkos sitä ilmaiskokeilujuttua vielä olemassa ? En ainakaan löytänny  [:-(]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5324 : 12.08.07 - klo:20:05 »

pitäisi saada kokeiltua niin (ainakin ennen) että menee ostopuolen ohjeet ihan loppuun asti ja sitten maksun jättää pois, voi olla että on muuttunut  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.298 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.