Amiraalit laski viikonvaihteessa juniorijoukkueen panostuksen nollille, valmistautuminen uuteen juniorijärjestelmään on alkanut
Just laittelin kokoonpanoa huomiseen Harakoiden sorkkiinsotkemis-otteluun Ei vaas, nyt täytyy parhaita miehiä säästää liigapeleihin...
Tätyykin pitää puhelin valmiina ja Zeener osaisi neuvoa ja kaikki hättrikk pelaajat varmaan ainakin supporterit kaikille soittokierros yöllä.Toivotaan että nappi löytyy ja vaaleanpunaisen katsomon tallennus onnistuu
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 20.02.07 - klo:05:55Tätyykin pitää puhelin valmiina ja Zeener osaisi neuvoa ja kaikki hättrikk pelaajat varmaan ainakin supporterit kaikille soittokierros yöllä.Toivotaan että nappi löytyy ja vaaleanpunaisen katsomon tallennus onnistuu Heh, ensi yön olen töissä joten silloin saa rauhassa soittaakin Onkohan mulla edes katsomoa rakennettu, pitänee mennä kurkistamaan. Tänään peli Saksan poikia vastaan.Muoks. olihan siellä jonkinmoinen.
Koska ensi yö on ensimmäinen, ei sitä ennen tarvitse nukkua. Tosin nyt on 6 yötä edessä
Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 19.02.07 - klo:20:51Just laittelin kokoonpanoa huomiseen Harakoiden sorkkiinsotkemis-otteluun Ei vaas, nyt täytyy parhaita miehiä säästää liigapeleihin...Mä varauduin illan peliin siirtämällä rasvatangon aamulla sellaiseen paikkaan, mistä Harakat pääsevät siitä tankkaamaan hiukan ylimääräistä energiaa!