Lainaus käyttäjältä: Mesis - 29.12.09 - klo:10:13Miltä se tuntuu tuo nenähuuhtelu? Ajattelisin, että se on tosi ilkeän tuntuista.Sus, onko tuo Nöpö tuossa viestisi alareunassa? Minäkin olin vähä kauhuissani eka kerralla, kun aattelin koittaa nenähuuhtelua. Aattelin, että se on jotaki hirveetä. Itse asiassa se ei tunnu MILTÄÄN. Lämmintä suolavettä. Ei tunnu yhtään samalta jos vaikka uidessa menee vettä nenään. Sehän tuntuu ilkeeltä. Tää ei tunnu miltään. On on, Nöpö se siinä on. Just tuommonen se on.
Miltä se tuntuu tuo nenähuuhtelu? Ajattelisin, että se on tosi ilkeän tuntuista.Sus, onko tuo Nöpö tuossa viestisi alareunassa?
Lainaus käyttäjältä: Sus - 29.12.09 - klo:10:15Lainaus käyttäjältä: Mesis - 29.12.09 - klo:10:13Miltä se tuntuu tuo nenähuuhtelu? Ajattelisin, että se on tosi ilkeän tuntuista.Sus, onko tuo Nöpö tuossa viestisi alareunassa? Minäkin olin vähä kauhuissani eka kerralla, kun aattelin koittaa nenähuuhtelua. Aattelin, että se on jotaki hirveetä. Itse asiassa se ei tunnu MILTÄÄN. Lämmintä suolavettä. Ei tunnu yhtään samalta jos vaikka uidessa menee vettä nenään. Sehän tuntuu ilkeeltä. Tää ei tunnu miltään. On on, Nöpö se siinä on. Just tuommonen se on. Nöpö on sitte tosi hauska Jotenkin en uskaltaisi sittenkään tehdä nenähuuhtelua. Tai voi olla, että sitten, jos olisi poskiontelotulehdus ja kipuja, niin ehkäpä sitten, mutta..... tältä se tuntuu pelkkä ajatuskin.
Sitä tässä juuri pelkään, että henkäsee sen sieltä henkitorveen "vahingossa"
Jos sitten joskus kokeilisi. Mutta en vielä
Siis paistanks mä niitä nyt sit 5 vai 8 minuuttia? Marinoituja possunpiffejä.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 29.12.09 - klo:11:36Siis paistanks mä niitä nyt sit 5 vai 8 minuuttia? Marinoituja possunpiffejä.5 minuuttia mä paistaisin.