Huomenta Lapista! Tää on taas niitä päiviä, että tekis mieli kirjoittaa kaikki maailman ärräpäät tähän peräjälkeen. Niin syvältä on tää ns. terveydenhoito täällä päin maata. Mä oon sitte työkykyinen, vaikken pääse ees käveleen.
Ei pääse pönttöily enää käräyttämään mun piffejä.
zeener, onko lääkkeesi suihkeena?Mä otan aamuin ja illoin volumatik'illä suihkeet. Menee paremmin syvälle keuhkoihin.Jauhe mullakin jäi suuhun ja siihenhän meinas tukehtua!
Het pääs munakello käyttöön. Piffit paistumassa, 5-8 minuuttia kummaltakin puolelta.Siis paistanks mä niitä nyt sit 5 vai 8 minuuttia? Marinoituja possunpiffejä.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 29.12.09 - klo:11:41Ei pääse pönttöily enää käräyttämään mun piffejä. Hihii, pönttöilykö ne tähän asti on käräyttänyt?
noita piffejä on ihan kauheesti... miten mä ne kaikki syön? no ku oli puoleen hintaan... niitä on... seittemän.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 29.12.09 - klo:11:52noita piffejä on ihan kauheesti... miten mä ne kaikki syön? no ku oli puoleen hintaan... niitä on... seittemän. Onhan sulla kolme kissaa...
Joo, kun lääkäri vaihtui, niin sehän onkin terve jalka. Voi rapa, ja kirralle aika kuulemma jonossa, 4-5 kk saan ootella.
Ihmeellistä on tuo lääketiede. Ei tarvitse tapahtua muuta kuin että lääkäri vaihtuu ja ihmeparantuminen on tosiasia.