Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30.12.2009 - Keskiviikko  (Luettu 1297 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 30.12.2009 - Keskiviikko
« Vastaus #60 : 30.12.09 - klo:16:02 »

Taas olis moneksi päiväksi keksittävä mitä ruokaa laittaisi [:-I]. Kaikki lehdet vaan mainostaa nakkeja ja perunasalaattia ja ne ei olikin minuun kolahda. Mitä te hyvät ihmiset laitatte ruuaksi nyt tulevina pyhinä. Pertunmaalla lämmitetään leivinuunia päivittäin joten tarttis keksiä jotain uuniruokia että ei tarvis sähköhellaa suotta kuumentaa. Tällaisia miettii tää! :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 30.12.09 - klo:16:04 »

Zeener, minä rakastan ostaa kortteja. Isäntä aina hermoilee, kun pysähdyn korttitelineiden luo liikkeissä  :-)). On kyllä niin hienoja kortteja, että eihän niitä malta kellekään lähettää. Ostankin aina kaksittain ja otan toisen itselleni jemmaan  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #62 : 30.12.09 - klo:16:11 »

Tiina, jos mulla ois kotona noin uuni lämpimänä odottelemassa, varmaan tekisin kaikenmoisia ihania perunaviipalelaatikoita, mä rakastan niitä, voi laittaa mielen mukaan lihaa, jauhelihaa, kanasuikaleita, makkaraa, kalaa tai kasvisversioita. Kermaa, mausteita ja nams!

Tosin laatikot ei nyt kovin juhlavaa ruokaa ole, mutta hyvää  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #63 : 30.12.09 - klo:16:17 »

Tiina, jos mulla ois kotona noin uuni lämpimänä odottelemassa, varmaan tekisin kaikenmoisia ihania perunaviipalelaatikoita, mä rakastan niitä, voi laittaa mielen mukaan lihaa, jauhelihaa, kanasuikaleita, makkaraa, kalaa tai kasvisversioita. Kermaa, mausteita ja nams!

Tosin laatikot ei nyt kovin juhlavaa ruokaa ole, mutta hyvää  :-))

Ei ne ruuat tarvi nyt mitään juhlaruokia ollakaan kun ollaan ihan kahdestaan Repen kanssa.
Mä olen kans viipaleperunalaatikkojen ystävä, ihan parasta on kun laittaa paistettua jauhelihaa ja reilusti sipulia sinne perunoiden väliin. Usein laitan ihan vaan munamaidonkin ja silleenkin on hyvää ja kevyttä. Kiitti vinkistä, siitä me jo pari päivää syödäänkin kun ei sitä kannata ihan pientä määrää tehdä. Ehkä sit jotain karjalanpaistia tms. toiseksi ruuaksi.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 30.12.09 - klo:16:20 »

PUUUUUH!!! Mikä reissu!

Molemmilla lääkäreillä piti käydä. EI ollu hammasjuuren tulehdusta! Ja hammaslääkäri oli ihan KAUHEA! Vanhempi nainen, oli ku höyryveturi tai maantiejyrä! Puudutuskaan ei ole KOSKAAN sattunut noin paljo. Mä siis suunnilleen huusin! Ihan eri maata kuin se mun oma hammaslääkäri siellä (hänelle en saanut tänään siis aikaa). Takuuvarmasti tää käytti viis kertaa paksumpaa neulaa, se sattu hirveesti. [:´((]

Hammaslääkäri sanoi suunnilleen heti kättelyssä, että poskiontelotulehdus. Porasi hampaan auki, eikä tullut mätää, eikä ollu ikenessä turvotusta, kuten ois pitäny olla, jos ois ollu se tulehdus. Hampaan avaaminen ei ollu turhaa kummiskaan, hampaan juuri oli ärtynyt, nyt tehdään juurihoito sitte. Poistamisesta ei maininnu sanaakaan.

No ei ku toiselle lääkärille heti perään, ultralla katto poskiontelot ja sanoi, että ihan vakuuttavaa löydöstä ei tuu, mut oireiden perusteella kuitenkin ajatteli, että poskiontelotulehdus. Sain antibioottikuurin. Kumpikaan ei oikein osannu sanoa, miks mun naama turpoaa vasemmalta. [:-I]

Et silviisiin.

Nyt huokasen hetkeksi.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 30.12.09 - klo:16:26 »

On näköjään hammaslääkäreitä ja kiduttajia. Tämänpäiväinen kuului ilmeisesti jälkimmäisiin.  [:-I] Onneksi on ohi. Ainakin siihen juurihoitoon asti, että pääset vähän huokaisemaan.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #66 : 30.12.09 - klo:16:29 »

Siis se mun oma hammaslääkäri on A I V A N  E R I L A I N E N !

Nuori mies. Uudet opit. Hän on niin huomaavainen, ettei oo tosikaan! Mut tää nainen oli melkein hirviö.

Puuuuuuuh. No, toivottavasti nuo antibiootit nyt auttaa...
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #67 : 30.12.09 - klo:16:29 »

Toivottavasti antibiootti nyt puree ja tulehdus hoituu.
Hyvää kuitenkin oli tuo juuren ärtymisen löytyminen. Aina pahemmaksi olisi mennyt jos olisi siellä saanut muhia.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #68 : 30.12.09 - klo:16:31 »

Joo, se oli hyvä juttu. Ennen pitkää ois alkanut särky.

Muistin siellä, että se lääkäri, jolle eilen soitin, sanoi, että "tuossa voi olla päällekkäin kaksi eri juttua." Ja niinhän siinä olikin.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #69 : 30.12.09 - klo:16:33 »

Minulla itselläni on yksi hammas joka viimetalvena paikattiin. Lääkärini sanoi että jos jotain tuntemuksia tulee, heti pitää mennä ja sitten tehdään juurihoito. Otti siitä röntgenkuvan jo valmiiksi. Se oli sellainen kiikun-kaakun, juurihoito vai ei.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 30.12.09 - klo:16:46 »

Voi mikä kauhukokemus Susulla on ollut  [:67].Tommoset hammaslääkärit pitäisi mennä muihin hommiin. Vaikka touhuamaan joittenkin koneitten kanssa. Niihin ei satu kovakouraisempikaan kohtelu. Huh!
Toivottavasti tämä ei tee Sinulle sitä juurihoitoa. Kyllä hammaslääkäreissäkin on paljon eroa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 30.12.09 - klo:16:48 »

Minusta naishammaslääkärit on ihmisrääkkääjiä!  [:-DD]
Ihan oikeesti.  Ne ovat joko kamalia juttelemaan apulaiselleen ja hösöjä, tai äkäisiä.
Sen takia, jos on ollut mahdollisuus, olen mennyt mies hammaslääkärille.
Ihan suututtaa tommonen käytös, josta Sus kertoi!  [XX]
Meidän Sus.  [:1]
 [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #72 : 30.12.09 - klo:16:51 »

Ihan oikeesti.  Ne ovat joko kamalia juttelemaan apulaiselleen ja hösöjä, tai äkäisiä.
Sen takia, jos on ollut mahdollisuus, olen mennyt mies hammaslääkärille.

Mä kuulun kans noihin hammaslääkärin pelkääjiin ja mulla oli kyllä viimeksi niin ihana naishammaslääkäri, että jos milloin taas tarvii mennä, niin haluan hänen vastaanotolleen uudelleen. [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 30.12.09 - klo:17:02 »

Eivät kaikki. Jouduin olosuhteiden pakosta vaihtamaan hammaslääkäriä, kun edellinen, nainen myöskin, lähti Vantaan kaupungille töihin ja minä kun en asu siinä kaupungissa.

Uusi hammaslääkärini on joitakin vuosia sitten valmistunut nuori nainen. Erittäin perusteellinen, ystävällinen, ammattitaitoinen ja potilaan tarpeet huomioon ottava. Olin oikein tyytyväinen. Toivottavasti hän on siellä samassa paikassa myös ensi vuonna, jolloin menen vuositarkastukseen.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #74 : 30.12.09 - klo:17:03 »

Mä en tälle onneksi enää joudu. Kop kop. Seuraava aika varataan taas sille mun omalle, joka on oikein lutukka! [:-)] [:-)] Ottaa vähän väliä porankin pois suusta ja kysyy "ei kai vaan satu". Tää nainen kysyi puudutetaanko? Mie että PUUDUTETAAN! Se nuori mies ei edes kysy, vaan sanoo pehmeen rauhallisella äänellä, että "no niin, laitetaas tuo puudutus" ja se ei tunnu juuri miltään.

Ja tää nainen oli selvästi äkäinen. [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.053 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.