Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen sunnuntai vuonna 2010  (Luettu 2334 kertaa)

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: Ensimmäinen sunnuntai vuonna 2010
« Vastaus #105 : 03.01.10 - klo:20:53 »

Ulkona sataa lunta, vaihteeksi. Onneksi on huoltoyhtiö, niin ei itse tarvitse aamulla mennä   [:-DD]

Me kai sitten taas aamulla kolaamme, huoh [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #106 : 03.01.10 - klo:20:54 »

:-))

ja hyvä juttu on myös se, että saisit vikakohdan selville ja ongelma pian ratkeasti. Toivotaan parasta. [:-)]
Siis tuo oli Susulle. :)

Täällä on pakkanen lauhtunut, mittarissa nyt -12,1 astetta. On pilvistä ja heikkoa lumisadetta, eli ei näe nyt meteoriparven lentoa taivaalla.
Iltapalalla olen nyt ja hetken aikaa luen viestejä. :)
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #107 : 03.01.10 - klo:20:58 »

Voi Sus sun kanssas  [:-)], en  toki väheksy missään tapauksessa, ongelmahan on todella hankala ja vaikea, mutta ei voi mitään,kun olen
lukenut näitä sun kertomuksia, vängällä on vähän hymyilyttänytkin, siis ihan hyväntahtoisesti.  [:-)]
Näin jo sieluni silmillä sinut rämpimässä hikipäässä lumihangessa kahden vesisangon kanssa.

Toivottavasti löydät sen hiustenkuivaajan ja saat sillä putken sulatettua  [:-)]

Tahmatassu, saa tälle nauraa. Mua naurattaa jo itteäki. :-)) Pitäisköhän mun alkaa kirjoittaa kirjaa "Seikkailuja mummonmökissä"... Tää oli episodi n:o 258. [:-DD]

-Mä aloitin kaivosta, koska se on se tavallisin ongelma täällä. Luulin todella, että siellä se jäätynyt kohta on. Näin, kuten tänään, ei ole käynyt ikinä, oon asunu tässä yli 8 vuotta. [:-I] :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 03.01.10 - klo:21:35 »

Voi Sus, Sus  [:1] [:1]. Turhaa työtä, ja rankkaa sellaista olet koko päivän tehnyt. No, onneksi nyt on vika selvillä. Huomenissa sitten sulattelemaan jäätynyttä kohtaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #109 : 03.01.10 - klo:21:38 »

Voi Sus, Sus  [:1] [:1]. Turhaa työtä, ja rankkaa sellaista olet koko päivän tehnyt. No, onneksi nyt on vika selvillä. Huomenissa sitten sulattelemaan jäätynyttä kohtaa.

Joo... tänään en enää tee mitään, päätin sen jo klo 18. En etsi edes sitä hiustenkuivaajaa... Kattoo nyt riittääkö tuo pelkkä lämpöpatteri vai tartteeks jonkun sortin puhallinta. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 03.01.10 - klo:21:40 »

Aamulla sen sitten näkee onko patteri lämmittänyt tarpeeksi. Puhallin olisi kyllä hyvä, ja se hiustenkuivain...  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #111 : 03.01.10 - klo:21:41 »

Näin on. Yritän ettii sen huomenna jos tarvis on. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 03.01.10 - klo:21:42 »

Ok  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 03.01.10 - klo:21:43 »

Susulle tsemppiä ja voimia huomiseen  [:1]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #114 : 03.01.10 - klo:21:43 »

Voi hyvät hyssykät, vai meni kaikki rehkiminen hukkaan, Sus. Huomenissa sitten hiustenkuivaaja kehiin, kunhan löytyy....katsoitko jo keittokirjan välistä...sieltä meillä tuppaa löytymään ainakin kadonneet kortit  [:-DD]

Lauralle jaksamista äidin hoitamisessa  [:30] Ei ole varmasti helppoa ei.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #115 : 03.01.10 - klo:21:44 »

Telkusta tulee parastaikaa ohjelma kissanaisista. Katsoin sitä hetken, mutta kymmeniä kissoja yhdessä huushollissa ei tunnu minusta hyvältä, joten tulin pöntölle.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #116 : 03.01.10 - klo:21:47 »

Taitaa huomenna olla viikon lauhin päivä täällä, joten lintulaskentaa tekemään.
Pitää vissiin oikein laittaa kello herättämään ja mennä ajoissa nukkumaan, kun 10 kilometriä on tallustettavaa edessä. Mukavaa hommaahan se on ja ekopinnojakin saa näin alkuvuodesta mukavasti  :-))

Tietysti Otsoa kerkeää tulla jo aivan kamala ikävä tuossa ajassa  [:-)] Jari vielä ehdotteli, että lähtisin rengastajakokoukseen ja hän jää pojan kanssa kotiin. Eipä taitaisi onnistua viikonlopun reissu omalta osaltani  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #117 : 03.01.10 - klo:21:53 »

Voi hyvät hyssykät, vai meni kaikki rehkiminen hukkaan, Sus. Huomenissa sitten hiustenkuivaaja kehiin, kunhan löytyy....katsoitko jo keittokirjan välistä...sieltä meillä tuppaa löytymään ainakin kadonneet kortit  [:-DD]

[:-DD] Pitää vissiin mennä tsekkaan se keittokirja.

No ei se rehkiminen sinänsä hukkaan menny, koska sain ulkoilua ja liikuntaa. Ihan totta! Muahan ei saa liikkeelle kuin pakko. [:-DD]

Kiitos Anniinallekin tsempeistä - ja kaikille! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 03.01.10 - klo:21:54 »

Sus, muista sit huomenna, jos paikat on kipeenä, että olet tehnyt edellisenä päivänä raskasta ruumiillista työtä.  Voit olla kipee sieltä sun täältä.  [:-I]
Nyt kunnon yöunet ja sit uusi urakka.  Myö sit taas avitetaan sua.  [:-)]  
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #119 : 03.01.10 - klo:21:58 »

Suurin urakka lie se hiustenkuivaajan ettiminen... [:-I] :-))

On mulla kyllä se huoli, ettei vaan painesäiliö oo rikkoontunut... Toivotaan ettei ole.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.09 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.