Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1,743 ?  (Luettu 3410 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 1,743 ?
« Vastaus #195 : 07.01.10 - klo:16:58 »

Kysymys oli väärin ja harhaanjohtavasti aseteltu. Päättelin, että jos minulla jos on jotakin, niin se on silloin minulla, tai minussa oleva asia.
Tälläistä varman kannatti arvuutella kolme päivää.   [:-I]
Höh, höh   höh . [:-P]
 [?]
Kaikkimullehetinyt voivat keskittyä siihen päivän HELPPO arvoitukseen vaikka Mesis sen ratkaisi jo taitavasti [:5] [:5]
[:57] [:57]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #196 : 07.01.10 - klo:17:32 »

Kysymys oli väärin ja harhaanjohtavasti aseteltu. Päättelin, että jos minulla jos on jotakin, niin se on silloin minulla, tai minussa oleva asia.
 [?]

Voihan se olla että kysymys on väärinaseteltu tai sitten on päätellyt itse asian väärin

Typerät tai itseään kiinnostamattomat viestiketjut on aika helppo jättää avaamatta ja lukematta

Ole hyvä vaan (aina kannattaa valittaa)
Kaikkimullehetinyt voivat keskittyä siihen päivän HELPPO arvoitukseen vaikka Mesis sen ratkaisi jo taitavasti [:5] [:5]

[:-I] [:-/]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #197 : 07.01.10 - klo:17:33 »

[?]

Voihan se olla että kysymys on väärinaseteltu tai sitten on päätellyt itse asian väärin

Typerät tai itseään kiinnostamattomat viestiketjut on aika helppo jättää avaamatta ja lukematta

Ole hyvä vaan (aina kannattaa valittaa)

[:-I] [:-/]

:-O [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #198 : 07.01.10 - klo:17:39 »

Kysymys oli väärin ja harhaanjohtavasti aseteltu.

Tietysti arvuutuksen olisi voinut asettaa selvemmin ja kysyä vaikka näin:

Minkä lainan korko minulla on 1,743 prosenttia
Olisihan tämä ollut paljon selkeämpi kysymys jossa vähemmin harhaan johtamista, joku tietysti olisi voinut erehtyä luulemaan että kyse on autolainasta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Ukki

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #199 : 07.01.10 - klo:17:42 »

Ei tainnut kukaan aavistaa lainasi edullisuutta. En minä ainakaan voinut uskoa, kyllä ajattelin sitäkin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #200 : 07.01.10 - klo:17:43 »

Ei tainnut kukaan aavistaa lainasi edullisuutta. En minä ainakaan voinut uskoa, kyllä ajattelin sitäkin.

Hömöhän sen tiesi tai arvasi

Asuntolainasi korko/ marginaalikorko?

Hömö sen tiesi, asuntolainan korko on nyt 1,743%

Epäilijöiltä voidaan nyt kysyä oliko luku joku "höh" ...?
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #201 : 07.01.10 - klo:22:18 »

No me Pyryn kanssa taas kerran noustaan seisomaan.  Me ei ymmärretä sitä, kun kenenkään ei ole pakko lukea mitä ei halua, niin miksi sitten on pakko lukea mitä ei halua???  [:-I]

Näkihän sen asian jo siitä ensimmäisestä Jarmon laittamasta viestistä. Jos kerran ei halunnut sitä lukea ja pähkäillä, niin miksi sitten piti lukea ja pähkäillä???  [:-I]  Ja sitten valittaa kun ei osannut pähkäillä oikein. Eikö kyseistä asiaa olisi voinut vain jättää huomiotta???

Jarmo, kun tiesi, että lähtee hetkeksi pois pöntöltä, halusi vain saada  meille muille jotain pähkinää, eli askarreltavaa, ettei meillä vain tule aika täällä pitkäksi. Ei hän suinkaan kiusallaan halunnut pahoittaa kenenkään mieltä. Ilmeisesti minulla ja Pyryllä on päässä sama käyttöjärjestelmä kuin  Jarmolla...  [:-DD]  Onneksi.

Kyllä minua ja Pyryäkin ketutti välillä, mutta sitten todettiin, että me kyllä voidaan hävitä paremmalle tässä pohdinnassa ja arvuutteluissa. Ja pannaan joskus paremmaksi.  [:-DD]

Rauha, hyvät ystävät, Rauha!  Tämmöset Jarmon keksinnöt on just niitä, jotka saavat meidät pysymään täällä pöntöllä. Ja varmasti monet muutkin.  [:-)]

Paljon Mielenaurinkoisia Jarmolle pihalapsineen ja myöskin kaikille muille Pönttökavereille!

Pyry ja Marleena  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #202 : 07.01.10 - klo:23:30 »

Tosi hyvä kysymys, vaikka en arvaillutkaan vastausta, niin mielenkiinnolla seurasin toisten arvailuja  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #203 : 08.01.10 - klo:15:11 »

Jarmo, täytyy sanoa, että olet "ilkeä" ihminen! Annoit ystäväponttöläisten valvoa öitä miettiessä arvoitustasi. No omiapahan ovat ajatuksensa ja miettimisensä.. Ei tuolloista saa tehdä, en ainakaan hyväksy  [?] Ei kai muutkaan noin odota vastausta johonkin pitkään "höh"-juttuun, joka siltä tuntuu  [:-I] Pitääkö näin saada lisää niitä kirjoituspisteitä vai mitä ne on..  [?]
Voisinhan laittaa kysymuksen, mitä minulla tarkoittaa nyt numero 1, 8  Arvatkaa! Ei mitään!

Odotellaan edelleen Vilukolta vastausta tuntuuko tämä edelleenkin "Höh" arvuuttelulta.  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #204 : 08.01.10 - klo:15:15 »

Lopeta jo Jarmo.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #205 : 08.01.10 - klo:15:20 »

Lopeta jo Jarmo.

Ai, lopeta jos minua haukutaan "ilkeäksi" ihmiseksi joka arvuuttelee jotain "höh" lukua ja kerää kirjoituspisteitä en saa pyytää siihen vastausta onko mielipide muuttunut nyt kun vastaus on löytynyt. Vaan olenko edelleen ilkeä "ihminen".

Ei sitä toki tarvitse pyytää anteeksi jos olen "ilkeä" ihminen jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseen, enemmin kiinnostaisi tietää se onko mielipide edelleen se että arvuuttelun kohteena ollut luku oli vaan joku "höh"

Sitäkään en aina tahdo oikein ymmärtää kun tuosta viestimäärästäkin on välillä valitettu, ole epäsosiaalinen älä osallistu sanaleikkeihin äläkä kirjoita mitään muuta ei tule viestejä, osallistu joskus sanaleikkeihin niin kirjoita jotain muuta turhaa niin viestejä tulee väkisin, mikä siinä niin kamalaa kun toisilla on enemmin viestejä kun toisilla?

Menkööt nyt tämä ketju sitten valivali tai muuksi vastaavaksi
« Viimeksi muokattu: 08.01.10 - klo:15:43 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #206 : 09.01.10 - klo:11:05 »

Eipä voinut tietää,kun ei ole koskaan ollut asuntolainaa. Vaan eihän sitä koskaan tulevaisuudesta tiedä.   [:-P] :-))
Kyllähän tuo kysymys ihan oikein oli aseteltu,kun vastauksen nyt tietää.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #207 : 09.01.10 - klo:11:41 »

Ei pitäisi olla mahdottoman vaikeaa vastata oliko 1,743 ihan "höh" [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #208 : 09.01.10 - klo:11:47 »

Ei mikään "höh", ja näin jälkeenpäin ajatellen tosi helppo  :-)). Ei vaan millään tullut mieleen.
Hömölle  [:5]
Minä oon jo vastannut  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #209 : 09.01.10 - klo:12:06 »

En olisi helpolla arvannut, mutta kiinteistövero käväisi mielessä. [:-I] [:-)]

Kiva oli seurailla tätä arvuuttelua! [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.244 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.