Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.1.2010 Keskiviikko ja Loppiainen  (Luettu 1700 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
6.1.2010 Keskiviikko ja Loppiainen
« : 06.01.10 - klo:05:46 »

Aamua  [:-)]

Hyvää Loppiaista kaikille pönttöläisille   [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: 6.1.2010 Keskiviikko ja Loppiainen
« Vastaus #1 : 06.01.10 - klo:07:14 »

Huomenta,
Ei ihan kauheesti naurattanut kun katsoin mittariin, -26. Vilposaa on ja kunnon talvea!
Ehkä tämä päivä menee löhätessä sisätiloissa.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 06.01.10 - klo:07:26 »

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #3 : 06.01.10 - klo:08:36 »

Huomenta.

Onpi se kivaa ennen aamukahvia kömpiä -19 asteen pakkasessa kaivolle nostamaan kahvivettä... [:-I] Huoh. Ei tule siis vettä vieläkään, mutta pieni tiraus raanasta tuli, jotakin sulamista kai sitten tapahtunut. Pistän tänään tuon lämpölampun pikkasen eri lailla, ja pitää etsiä pidempi jatkojohto, että saan sen lähemmäksi. Harmittaa, kun ei tasan tarkkaa tiedä mikä kohta on jäässä.

No eipä tässä hätiä, mut on tää kyl rasittavaa.

Lupasivat pakkasta yöksi -15, mutta -19 siellä on tällä hetkellä. Mukavaa loppiaista kaikille! [:-)]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #4 : 06.01.10 - klo:08:45 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Leppoista Keskiviikko Loppiaispäivän - Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:44] [:43] [:44] [:43]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : 06.01.10 - klo:08:56 »

Loppiaishuomenet  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #6 : 06.01.10 - klo:08:56 »

Kaivoin taas negat esille ja niitä skannailen, nauran, itken ja muistelen.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #7 : 06.01.10 - klo:09:15 »

Huomenia, ajattelin lähteä äitiliiniä moikkaamaan, kun vaan saisi aikaiseksi päästä sohvalta ylös.

Mukavaa loppiaista kaikille!
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #8 : 06.01.10 - klo:09:24 »

Huomenta ! Viimeisiä joululeivonnaisia viedään ! Otin eilen sulamaan pussin pullaa ja kakkua sekä pakasterasiallisen joulutorttuja, niitä wanhanajan.Pipareitahan tulikin tehtyä äskettäin lisää ja hyviä ovat, liiankin hyviä, tuolta Käenpiian reseptistä. Vaikka leivoin vain puolikkaan annoksen, niitä riittää !  [:-)]
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=2018.0
jaTa69:n ohje on vielä kokeilematta...Ruotsissahan Nuutinpäiväkin oli jonkinmoinen juhlapäivä,jos vielä yrittäis siksi. Viikko aikaa !
Hyvää Loppiaista kaikille !  :-))
« Viimeksi muokattu: 06.01.10 - klo:09:28 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #9 : 06.01.10 - klo:09:33 »

Nonni! Eipä ihme, ettei putket sula, kun lämpölamppu onkin KYLMÄ! [:-/] Miten mulla VOI olla näin paljon vastoinkäymisiä? Miks aina kun jotakin tapahtuu niin ne tapahtuu yhtaikaa?!

Se oli ihan kuuma, kun eilen sen tuonne viritin. Nyt se vaan on kylmä, kaikki töpselit on kiinni, mutta se ei toimi. Naapurillani on onneksi toinenkin, mutta se oli ainakin eilen hänellä käytössä, kun hänelläkin on joku putki jäätynyt. Saanhan mä sen varmaan lainaksi sitten, kun hän ei enää itse tarvitse sitä...
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #10 : 06.01.10 - klo:09:40 »

Miksi kaikki epäonni osuu just Sulle, Sus ! ? Soisi jo ilman lämpenevän ja onnenkin hymyilevän... [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #11 : 06.01.10 - klo:09:42 »

Huomenta ja Hyvää Loppiaista  [:-)]

Lintujen ruokinnat täydennetty ja aamianen nautittu. Pakkaslukemat -15,6 just äsken, joten ei ihan kamalan kylmää näillä nurkilla.
Ulkoiluvaatteet ja kaivettu näkösälle ja kunhan karhuohjelma loppuu niin sitten metsään katselemaan ja kuuntelemaan  [:-)]

Susulla on tiukassa jäät vesiputkessa  [:-(]

Eilen töistä tullessa mun piti tankata auto, mutta en saanut bensatankin luukkua auki...oli jäätynyt kiinni. Avausyrityksen tiimellyksessä katkesi kynsikin ja tuli kylmä, en sitten tankannut  [:-/]  nooo bensakin oli taas kallistunut edelliseen päivään verrattuna 0,05 eurolla  [:-/]

Kohta pakkaseen lenkkeilemään.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 06.01.10 - klo:10:01 »

Miksi kaikki epäonni osuu just Sulle, Sus ! ? Soisi jo ilman lämpenevän ja onnenkin hymyilevän... [:-)]

No en tiiä. Taitaa olla tähdet huonosti. Ens menee jääkaappi, sit tulin kipeeksi kolmeksi viikoksi, sit jäätyi putket, sit sulatin niitä (kai) väärästä kohtaa, sit hajosi lämpölamppu. Kipeenä ei jaksanu tehdä noita valtavia lumitöitäkään, meinasin hukkua tänne, ennen kuin isäni teki ne. Puhumattakaan tästä... surusta...
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 06.01.10 - klo:10:05 »

Nonni! Eipä ihme, ettei putket sula, kun lämpölamppu onkin KYLMÄ! [:-/] Miten mulla VOI olla näin paljon vastoinkäymisiä? Miks aina kun jotakin tapahtuu niin ne tapahtuu yhtaikaa?!
Se oli ihan kuuma, kun eilen sen tuonne viritin. Nyt se vaan on kylmä, kaikki töpselit on kiinni, mutta se ei toimi. Naapurillani on onneksi toinenkin, mutta se oli ainakin eilen hänellä käytössä, kun hänelläkin on joku putki jäätynyt. Saanhan mä sen varmaan lainaksi sitten, kun hän ei enää itse tarvitse sitä...

No jo on... [:-/] Kyllä nuo vastamäet saisivat jo riittää... [:1]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #14 : 06.01.10 - klo:10:12 »

No jo on... [:-/] Kyllä nuo vastamäet saisivat jo riittää... [:1]

No niin saisi!

Ja tuon viestin jälkeen jämähti tietokone. kaksi kertaa piti ssulkea ja avata ennen kuin taas suostui yhteistyöhän. Sulkeminenkin piti tehdä manuaalisesti, kun ei ottanut vastaan käskyn käskyä. [:-I]

Jotain positiivista sentäs on se, että tauti alkaa olla ohitse. Kuumetta ei ole ollut päiväkausiin ja kurkussa tuntuu enää minimaalinen kipu. Antibiootti on tehonnut. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.341 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.