Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai, tammikuun 9.  (Luettu 1187 kertaa)

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
Vs: Lauantai, tammikuun 9.
« Vastaus #45 : 09.01.10 - klo:20:27 »

Hyvää iltaa! [:-)]

Ulkona -22 astetta ja poutaa.

Tänään oli paljon lintuja. 20 tinttiä, muutama pikkuvarpunen ja ainakin 20 keltasirkkua. Heti kun vein kauraa maahan niin tuli kaikki viljavaraston sirkut paikalle. Onkohan mun kaura parempaa? [:-)]
Tuli tänään sentään käytyä ulkona. [:-)]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 09.01.10 - klo:20:34 »

Iltaa, tekipä kunnon "päikkärit" gudaa [:-)]  Aurinko oli sinä aikana laskeutunut ja linnut menneet levolleen. Vanhuus ei tule yksin, sen huomaa.
Ulkona on lauhtunut, nyt -17.3. Eilispäivänä, kun olimme poissa kotoa n.. 6 tuntia, niin öljy oli loppunut ja sisällä +14 astetta. Sitä sit vaan heti pökköö pesään ja kohtapa taas lämpeni. Tää on miehen isän rakentama talo 50-luvun alussa. Lämmityskattila toimii myös puilla, joten ei hätää. Ehkä huomenissa täytyy laittaa uusi öljytilaus. Puita kyllä riittää, mut erästä henkilöä vähän riivaa [:-I]
Tän sepustukseen meni ainakin tunti, kun olin puhelimessa etc....

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #47 : 09.01.10 - klo:20:42 »

Eilispäivänä, kun olimme poissa kotoa n.. 6 tuntia, niin öljy oli loppunut ja sisällä +14 astetta. Sitä sit vaan heti pökköö pesään ja kohtapa taas lämpeni. Tää on miehen isän rakentama talo 50-luvun alussa. Lämmityskattila toimii myös puilla, joten ei hätää. Ehkä huomenissa täytyy laittaa uusi öljytilaus.

Öljyä saa tosi nopsaan, ainakin Nesteeltä. Viimeksi Pasi teki tilauksen netissä illalla kello 21 ja seuraavana päivänä, kun tultiin töistä, oli öljysäiliöt täynnä  [:-)] [:-)] [:-)]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #48 : 09.01.10 - klo:21:39 »

Mittarissa nyt -15,0 astetta ja ihan kohta mentävä nukku [:56] maan!  :-))

Leppoista lauantai illan jatkoa kaikille!  [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 09.01.10 - klo:21:52 »

Eilispäivänä, kun olimme poissa kotoa n.. 6 tuntia, niin öljy oli loppunut ja sisällä +14 astetta. Sitä sit vaan heti pökköö pesään ja kohtapa taas lämpeni. Tää on miehen isän rakentama talo 50-luvun alussa. Lämmityskattila toimii myös puilla, joten ei hätää. Ehkä huomenissa täytyy laittaa uusi öljytilaus.

Öljyä saa tosi nopsaan, ainakin Nesteeltä. Viimeksi Pasi teki tilauksen netissä illalla kello 21 ja seuraavana päivänä, kun tultiin töistä, oli öljysäiliöt täynnä  [:-)] [:-)] [:-)]

Joo Kaija, mulla on se nettitilaus, mut nyt vähän kurmutan puoliskoani [:-I] syksyllä hänen piti lämmittää puilla, mut mut mut..
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 09.01.10 - klo:22:03 »

Tot, tietsikkani vetelee viimeisiiän: d näppäin on täysin irti ja muutkin näppylät toimii miten sattuu [HUH] Uusi läppäri, olen sitä kinunnut, nyt on PAKKO saaa uusi! [NUT]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 09.01.10 - klo:23:10 »

Kotona ollahan ja hyvin män korsetti... eiku konsertti. [:-)] Jestas kun siellä oli tuttuja, siis VANHOJA tuttuja. Kuten esim. kansakoulun opettajani pöllähti jostakin, että "Susanna, minä ajattelinkin, että oletkohan sinä täällä..." :-O Mul meni pari jos ei kolmekin sekuntia ennen kuin tajusin, ja sanoin "Ootsie miun opettaja?!" "Oon, aika kauan sitten..."

Jne. Menee hetki ku sulattelen... Jestas. :-))

Parilta ihmiseltä oli pakko kysyy, että "Tota, kukas sie ootkaan...?" :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 09.01.10 - klo:23:15 »

Juu, hetkellinen dalmatia saattaa iskeä tuollaisissa tilanteissa.  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 09.01.10 - klo:23:18 »

Jes, kiva juttu, että "sekosit"- mukavalla tavalla.  [:-DD]
Sait annoksen muuta ajateltavaa.  :-)) [:5]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #54 : 09.01.10 - klo:23:21 »

Joo Pyris ja Kaarin. [:-DD]

Yks ihminen sanoi "arvasin, että oot Susanna, oot isäsi näköinen." En ollut tavannut henkilöä ikinä! :-))

Yks kysyi "Ootsie Susanna, mä arvasin, noin syvät hymykuopat..." Oon tavannut hänet kerran - Prismassa - kun isäni jäi suustaan kiinni hänen kanssaan. :-)) Mut mul ei yhdistänyt. Tutun näköinen oli, mut en siis oikeestaan vieläkään tiedä (muista) kuka hän on... Jne. [:-DD]

Siis sulattelen... :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 09.01.10 - klo:23:37 »

Susulla on ollut mukavia kokemuksia  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #56 : 09.01.10 - klo:23:46 »

Kiva Sus kun sulla oli mukava konsertti ilta ja näit tuttuja ja tutuntuttuja, siitä riittää pitkäksiaikaa muisteltavaa   [:5]  :-))
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #57 : 10.01.10 - klo:00:40 »

Olipas mukavaa että oli onnistunut konsertti  [:5]  Oliko sali täynnä?
Enhän minä päässyt kun odottelin pojanpoikia meille. Ja sitten ilmoittivatkin että liian kova pakkanen eivätkä lähdekään ajelemaan. Ja sitten olikin jo liian myöhäistä nätistellä itseään ihmisten ilmoille kelpaavaksi. Joten en sitten   [:-(]
Muistitko antaa Pönttölän Onnittelu Adressin  isällesi [:-DD]   
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #58 : 10.01.10 - klo:12:04 »

Sali oli täynnä ja konsertti meni hienosti. Tosin isääni vaivasi yskä ja ääni oli käheä, ei voinu laulaa... ois ollu lauluosuuksiaki nääs... :-)) Ja korttiini lisäsin itteni lisäksi Pönttölän onnittelujengin nimet! :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 10.01.10 - klo:12:07 »

Kiva, että hoidit homman.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.195 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.