Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RegCure-ongelma  (Luettu 298 kertaa)

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
RegCure-ongelma
« : 12.01.10 - klo:20:16 »

Tietääkö joku tästä RegCure tietsikan puhdistusohjelmasta ?
Minulle poksahti sellainen joitakin päiviä sitten näyttöön. Se on microsoftin juttu. Uteliaisuuttani avasin sen, vaikka minulla on jo hyvin toimiva Slow fighter.
Sitä luvattiin ekalla sivulla ilmaiseksi. Mutta sitten huomsinkin, että ilmaista on vain osa siitä. Halusin poistaa ohjelman, mutta en saakaan sitä pois. Otin yhteyttä meilitse ohjeman tarjoajaan Kanadaan. Sain vastauksen ja ohjeet. Olin jo monesti yrittänyt tuolla ohjeella eikä mitään tapahdu.
Hoitelen sitä ohjauspanelin kautta sieltä  MUUTA POISTA  kohdasta. Kun yritän poistaa, tulee siihen kohtaan MUUTA TAI POISTA. Pääsen siihen asti, kun pitäsi tulla OK,  mutta siihen en pääse ja koko homma jämähtää siihen.

Onko täällä joku, joka osaisi ystävällisesti neuvoa minua ? Olisin kiitollinen.
Kirjattu

Crys

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: RegCure-ongelma
« Vastaus #1 : 12.01.10 - klo:20:29 »

Ainakin EasyCleanerilla pitäisi saada pois. Windows källii aika monia juttuja ohjelmien poistamisen suhteen, varsinkin jos kyse on jostain microsoftin softasta. Jos olet halukas EasyCleanerin lataamaan (tais olla ihan suomalaisten kehittämä se, löytyy ilmaiseksi netistä), googlaile ko. ohjelma ja kirjoita vaikka tänne, niin voin neuvoa sua eteenpäin.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #2 : 12.01.10 - klo:20:37 »

Mulla on CCleaner ja se on minusta hyvä, löytää sellaisekin sovellukset, joita Windows ei näytä ja poistaa ne. Paras kaikista vastaavista, joita olen kokeillut. Ohjelma on suomenkielinen.

Tämä on turvallinen paikka ladata ohjelma
http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 12.01.10 - klo:21:00 »

Kiitos. Olen nyt ladannut ohjelman, mutta en uskalla aloittaa puhdistusta, etten tekisi mitään peruuttamatonta. Miten saisin vain tuon RegCuren pois? Se on ongelma. Kiitos, että autatte.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #4 : 12.01.10 - klo:21:19 »

Piti  vielä sanoa, että jos yleensä asentaa CCleanerin, niin asenusvaiheessa kannattaa poistaa se ruksi siitä yahoo työkalupalkki kohdasta. Nuo kaksi ovat suunilleen samanlaisia ohjelmia. Ohjelma tallentaa haluttaessa varmuuskopion poistamistaan tiedoista.
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 12.01.10 - klo:21:27 »

Poistin sen yahoon heti ja yritin jo yhdestä kohtaa poistaa sitä RegCurea, mutta lykkäsi taas itsensä näytölle väkisin. Ei reagoinut, vaan tuppasi vastaan
Ehkä en osannut oikein..

PS. Menin tuon Mirin linkin kautta ja eteeni tuli huomautus, että selaimeni on vanha. Minulla on 6. Auttaisiko, jos lataisin uuden. - Hitsi, kun en ymmärrä.
Taidan mennä kisujen viereen vaaka-asentoon...
« Viimeksi muokattu: 12.01.10 - klo:21:32 kirjoittanut Ikka »
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #6 : 13.01.10 - klo:14:20 »

Oletko kokeillut näin:About RegCure
Lainaus
RegCure

Uninstall

You can uninstall RegCure and remove all associated files from your computer..

To uninstall:

Click the Windows Start button and select Programs | RegCure | Uninstall.
Click Yes.
Click OK.

Tämä siis täältä

http://www.downloadatoz.com/manual/re/regcure/Uninstall.html

CClenerilla on turvallista hoidella koneen puhtaanapito. Itselläni se on ollut oikeastaan koko nettihistoriani ajan. Koskaan ei mitään ongelmia ole tullut. Puhdistan Windows-koneen noin pari kertaa kuukaudessa. Se riittää meillä koska läppäriä käyttää vain Mika ja hänkin aika vähän.
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 13.01.10 - klo:19:45 »

Oln mennyt tuon Murun jutun läpi monta kertaa, mutta minulla ei ole siellä *kaikki ohjelmat' jutussa sitä Regcure. Se hävisi kyllä sieltä, mutta on aina tuppaamassa vain näytölle. Sain toimitsijalta saman ohjeen, mutta , kun ei ole mitään tuolla Kaikki ohjemat' kohdassa. JOnnekin se häippäsi.
Kirjattu

Sinisorsa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 13.01.10 - klo:19:52 »

Klikkaa työpöytää kakkospainikkeella ja valitse avautuvasta valikosta "päivitä", niin silloin poistettujen ohjelmien kuvakkeiden pitäisi kadota työpöydältä.

Se, että kuvake pysyy ohjelman poiston jälkeen vielä näytöllä, niin sehän on  ilmaista mainosta ko. ohjelmalle ja sen valmistajalle.
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 13.01.10 - klo:20:08 »

Ohjelmaa en ole saanut vielä kirveelläkään pois eikä päivittäminen muuttanut edes tuota näytölle poksahtavaa isoa kuvaketta.
Auttaisikohan, jos lataisin käyttöjärjestelmän uuteen. Voiko sen turvallisesti tehdä netistä ?
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #10 : 13.01.10 - klo:20:20 »

Näkyy olevan huonossa maineessa se Regcure ohjelma, joten eipä kannata koneella pidellä sellaista ohjelmaa.
Pitäisi ainakin tarkistaa käynnistyykö se ohjelma samalla, kun koneen käynnistää ja näkyykö se tehtävienhallinnassa.
Voisi yrittää poistaa sen käsin, ellei muu auta.

Kyllä siihen muut keinot pitäis löytyä, kuin  koko järjestelmän uudelleen asentaminen.
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 13.01.10 - klo:20:26 »

Hih ! Ihan äsken keksin, miten pääsin eroon ohjelmasta. Tein sen lähes vahingossa.  Menin tuonne ohjauspaneelin LISÄÄ TAI POISTA-juttuun ja painoin ENTER RegCuren kohdalla. JA , HUPSIS, OHJELMA POISTUI HUIT HAIT.

Minulle tapahtuu aina näin. Kun oikein pähkäilen kauheasti jonkin ongelman kanssa, keksin ratkaisun lopulta salamannopeasti jostain enkä silloin edes ajattele mitään. Sormeni vain toimivat  omia aikojaan.

Mutta suurkiitos kaikille, jotka autoitte minua pähkäilyssäni.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #12 : 13.01.10 - klo:20:28 »

Hieno juttu kun pääsit siitä eroon. [:-)]
Kirjattu

Sinisorsa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 13.01.10 - klo:20:29 »

C:\Program Files\RegCure , ja sieltä uninstall- kuvake.   Ja jos jotain jää jäljelle, niin kannattaa poistaa koko  RegCure kansio.
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 13.01.10 - klo:20:42 »

Kaikki poistui. Oli tämä sitten liiankin yksinkertaista. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.291 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.