Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 14.1.2010  (Luettu 826 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai 14.1.2010
« Vastaus #15 : 14.01.10 - klo:11:12 »

Huomenta Epsoosta. Mielenkiintoinen löytö Zeenerillä.  [:-DD]  Mulle riittää näin aamusta kunhan löydän keittiöön kahviosastolle, että saan valmistettua sen tuiki tarpeellisen herätyslääkkeeni.   [:-DD]
Mukava viesti.  :-))

Huomenta.
Ahkeruus on ilomme.  Kukkaset on hoidettu.  Olivatkin sen tarpeessa. [:17] Kuiva ilma janotuttaa niitä nyt enemmän.  Ei vaan tuu tarpeeksi usein niitä kasteltua.
Mitä, onko iipan joululahjoja vielä hukassa? :-O  Eiköhän kannata jättää ne ens jouluun?  :-))
Mukavaa päivää.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 14.01.10 - klo:11:44 »

Huurteisen kaunista torstaipäivää..eli edelleenkin luonto näyttää niitä upeita
puoliaan.Kyllä kamera porukkaa on liikkeellä enemmän kuin muistan aiemmin
nähneenikään... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 14.01.10 - klo:12:08 »

Tuli mieleeni tää lasten keskustelu äitini työpaikalla lastentarhassa. Pitää pohjustaa, että "Hovinsaari" on yks asuinalue Kotkassa, ja

paikka ei ole kovin "hyvämaineinen"...

Kaks pikkupoikaa keskusteli. Toinen kehui ylpeänä, että "Mie kävinkii viime kesänä Korkeasaaressa! Siäl oli pitkäkaulasii kirahvii!"
Toinen poika ei voinut jaadä huonommaksi, ja salamannopeasti keksi nokkelan vastavedon: "Mie kävinkii eilen Hovinsaarel! Siäl oli pitkii jääpuikkoi!"

-minusta oivasti keksitty jotakin, mikä on saari ja missä on jotakin pitkää. Ilmeisen älykäs poika! [:-DD]

Täs teille pitkä jääpuikko, Petäjäsual. Tuo on jotain 70-80 cm. Taitaa hiukka fuskaa lämmössä tää rakennus... [:-I]

Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #18 : 14.01.10 - klo:12:08 »

Voi Inke-parkaa, raputkin voivat hyökätä, eikä vain reput !  :-O
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 14.01.10 - klo:12:22 »

Ohohh! Onpas jääpuikolla mittaa  :-O
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 14.01.10 - klo:12:32 »

Huomenta!

Tulin vasta tunti sitten töihin kun piti äitiä käyttää neuropsykologin vastaanotolla P-H Kesksussairaalassa. Ja haastattelihan se neuropsykologi kyllä muakin. [:-)]

Näkö taitaa taas mulla reistata pahemman kerran, luin Iipan kirjoituksesta että haisteltiin liimaa, ihmettelin jo että mikäs Imppari-Iipa meillä onkaan, mutta sitten järkevöidyin ja luin uudestaan ja sehän olikin ilmaa. [:-DD]

Voi Inke-parkaa, raputkin voivat hyökätä, eikä vain reput !  :-O
Kerran Pertunmaalla piharoskis hyökkäsi mun serkun kimppuun ja kaatoi hänet maahan. :-))

Hauska oli Zetankin juttu salaisesta kattilakaapista. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 14.01.10 - klo:12:34 »

No se jääpuikko on, ihan ku joku tikari. Sillähän vois tappaa... vaikka... lumiukon. [:66] [:-DD]

Mut en mä tapa, en ees lumiukkoo. :-))

Mutta pois minun täytyy nuo teräaseet tuolta käydä pyyhkäsemässä. Vaarallisia ne on jos/kun lumet ja jäät romahtaa katolta. [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 14.01.10 - klo:12:35 »

Nii, voi vaikka Jaska tai Kirsikka olla alla.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 14.01.10 - klo:12:39 »

Nii, voi vaikka Jaska tai Kirsikka olla alla.

Sitä mä eniten pelkäänkin. [:-I] Nyt on molemmat sisällä ja ulos ei pääse ennen kuin oon poistanu noi jääpuikot.

Se rouva, joka toi mulle Jaskan ja Nöpön kertoi juuri semmoisen ikävän jutun silloin... Yksi kissanpentu, jonka hän oli jollekin toimittanut... menetti henkensä, kun lumet ja jäät romahti katolta. [:-(] [:´(] Ei siihen tarvita edes jääpuikkoja.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #24 : 14.01.10 - klo:12:59 »

Huomenta Lapista! Kävin, kuin kävinkin, hiihtämässä! Pakkasin tuon jalan tiukkaan kenkään ja eikun menoksi. Alku oli hankalaa, mutta sitten se alkoi sujua, hiihtelin järven jäällä ja muilla tasaisilla paikoilla. Ei tehnyt mieli mäkeen mennä. Järven rannalta kaikotin teeren, koskella katselin karaa turhaan. Sitten oijustin metsän läpi metsäautotielle. Siinä keskellä tiuhaa metsää äkkiä lehahti 6 teertä kiepistä lentoon. Olimma kaikki, teeret ja minä, yhtä säikähtäneitä. Muutama lensi lähipuuhun, toiset kauemmaksi. Mulla tietenkin kamera repussa. Äkkiin pyöräytin sen eteen ja otin muutaman kuvan, mutta mutta...kaikkee sitä sattuu, oli jäänyt se kuvanvakain käännetyksi pois päältä. Ihmettelein kun kuvä tärisi ja tärisi vaan... pistin kyllä ensin huonon kunnon piikkiin. Sitten vasta viimeisiä kuvia ottaessani hokasin, että IS-nappi oli offilla. Kuvasin viimeksi jalustalta ja sillähän se jäi. No muutaman kuvan otin sitten vielä niistä kaakanoista.
En uskaltanut kovin kauas hiihdellä, mitä nyt hiukan toista tuntia maleksin tuolla metsän laidassa. Aurinko pahalainen ei vain tullut esiin, pilvisen harmaata oli koko päivän. Huurrettakaan ei oikein ollut. Ja lunta niin vähän, etten muista moneen talveen olleen. Oisko 30 senttiä.
Nyt on jalka sen oloinen, että jossain on käyty!  [:-I]  Mutta eiköhän se siitä...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 14.01.10 - klo:14:06 »

Toivottavasti ei mesen jalka ottanut nokkiinsa hiihtolenkistä. Minun jalkani otti kävelylenkistä. Kun pääsin kotiin ja sain riisuttua, alkoi sen päiväinen suonenveto päkiältä. Pakko oli koko ajan pikkuhiljaa kävellä, sillä jos jäi paikalleen. niin siitä se vasta pahaksi äityi. Ihmettelen, että mistä moinen suonenveto johtui, kun minulla eivät edes jalat palelleet. ja olen joka päivä ottanut magneesiumia.

Sus sanoi:"Yksi kissanpentu, jonka hän oli jollekin toimittanut... menetti henkensä, kun lumet ja jäät romahti katolta."
Surullista  [:´(]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #26 : 14.01.10 - klo:14:34 »

Ilmankos Pilvi on kovin varovainen menemään kuistille niillä ilmoilla, kun lumia alkaa valua katolta !  [:10] Oiskohan muisto menneiltä ajoilta, kun sai vielä juoksennella vapaana...  :-O Nyt ei kovin paljon pääse lunta kuistille tupsahtamaan.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 14.01.10 - klo:15:00 »

Aamulla sairaalan kanttiinissa katselin postikortteja ja pakkohan sitä oli taas muutama ostaa, yhdessä oli tämä ihana teksti. Tommy Tabermannia.

Jotka tulevat suorinta tietä,
saapuvat tyhjin taskuin.
Jotka ovat kolunneet kaikki polut,
tulevat säihkyvin silmin,
polvet ruvella, outoja hedelmiä hauraassa säkissään.
Niin se ystäväni on, niin se on,
että eksymättä
et löydä perille.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 14.01.10 - klo:15:02 »

Näinhän se on. Kaunis runo.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 14.01.10 - klo:16:21 »

Kirjoitellaanhan välillä tännekkin jotain. On vaan ollut tympääntynyt olo kaikkeen mahdolliseen, niin en ole pitänyt yhteyksiä kehenkään mitenkään.

Otso sai nyt lähetteen sairaalaan allergiakokeisiin.
Ummetus on ohi ja levolac on lopetettu kokonaan.

Nyt on vaan aikamoista hammaskiukkua jo toista päivää.
Saisivat kohta puheta, niin loppuisi metelöinti.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.283 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.