Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 16.1.2010, lauantai  (Luettu 1206 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 16.1.2010, lauantai
« Vastaus #15 : 16.01.10 - klo:10:18 »

Käynnistäpä kone uudelleen ja kokeile sitten, josko tunnistaisi tikut.  [:-)]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #16 : 16.01.10 - klo:10:28 »

Huomenta.  [:-)]
Täällä myös tuuli näyttää puita puistelevan. -4.7o
Väsyttää.   [:56]
Eilen kävin sikapiikillä ja kohta sen jälkeen vei hoitajapoika minut toiseen huoneeseen vaaka-asentoon.   [:17]
Ois pitänyt laitattaa oikeaan käteen,kun oon vasenkätinen ja vasemmalla kyljellä tottunut nukkumaan.
Yöllä oli käsi kipee ja nytkin vielä vähän.
Täytyy tänään ottaa laiskotellen.   :-))
Leppoisaa lauantaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 16.01.10 - klo:10:31 »

Tehny sen jo kaksi kertaa. [:-(]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #18 : 16.01.10 - klo:10:35 »

Huomenta! [:-)]
Täällä edelleen pilvistä ja hieman on tuultakin nyt.
Mittarissa yön alin lukema oli -7,4 ja nyt -6,4 astetta.

Nyt olen aamukaffeella ja sitä ennen on jo aamiaiset syöty.
Jonkin aikaa luen nyt viestejä ennen kuin alan mitään ahertamaan. :))

Hyvää lauantaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #19 : 16.01.10 - klo:10:39 »

Toivottavasti Susun tietsikka ongelma ratkeaa. [:72]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 16.01.10 - klo:10:46 »

Harmaana on aamu valjennut, mutta onneksi ei ole pakastunut pahemmin.

Vielä tässä joulua muistelen ja aion syödä viimeiset piparit (pojan avokin veitsellä vuolemat, heidän kissat Kasse ja Riepo sekä kala, joka tarkoittaa minua, kalanviljelijää)  [:-)] No, en tada vielä syödä  [:-P]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #21 : 16.01.10 - klo:10:55 »

Onpa hienot piparit! Eihän noita raaski syödä.
Kirjattu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 16.01.10 - klo:11:13 »

Tehny sen jo kaksi kertaa. [:-(]

Noi tikut on kyllä tosta huonoja, kun ne saattaa yhtäkkiä tehdä tuon. [:-(]. Mun yhdellä opiskelijalla meni kaikki kahden vuoden aikana tehdyt työselostukset ym. opiskelumateriaali.
Todennäköisin syy tohon on se liitinosan vioittuminen. Tiedot on todennäköisesti hyvässä tallessa, mutta mulla ei ole aavistustakaan miten ne saadaan sieltä pos. Mulla hajos samalla tavalla tikun muotoinen mp3-soitin. Tökkäsin varomattomasti vissiin vähän väärässä kulmassa liittimeen ja se oli siinä. [:-(]

Toivottavasti Sus sulla ei ole se liitin mennyt, vaan kyse on ohjelmistoviasta. Niitä ohjaimia vois yrittää etsiä jostain netistä.

T: Lentsu
« Viimeksi muokattu: 16.01.10 - klo:11:48 kirjoittanut Lentsu »
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 16.01.10 - klo:11:21 »

Hups, toivottavasti tässä ei ois noin käynyt, kuten Lentsu kertoi. En kuitenkaan usko... kun tuo tikku on koko ajan ollut paikoillaan, kiinni koneessa. Eilen kone jo alkoi ilmoitteleen, että "uusi laite löydetty" ja netin kautta etsi sopivaa ohjainta. Ei löytynyt. Nyt aamulla kone teki hieman eri tavalla ja sanoi, että ohjain löytyi ja on asennettu. Silti ei toimi. [:-I]

Mulla on vain kaksi tikkua, täytyy kokeilla sillä toisella toimiiko se. Mut ku en löydä sitä. [:17] [:-I] Kisut varmaan pudottaneet pöydältä... niin se useimmiten on... Yritän ettii sen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 16.01.10 - klo:11:32 »

Ähhhhhhhh!
Löytyihän se toinen tikku sieltä mistä pitikin. Ja se toimii. [:´((] Eli tää edellinen tikku siis ON rikki, kai. [:´((] Enkä ollu edes koskenut siihen. Se on tönöttänyt tuossa paikoillaan kiinni koneessa. Miten se siinä voi vioittua???

Hohhoijaa. Ne kuvat kyllä on edelleen tallella mun vanhassa koneessa. Pitää kai kaivaa ne sieltä, jos se kone vielä käynnistyy. Ei se rikki ole se kone, mut muuten vaan kököttäny kylmässä eteisessä...
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #25 : 16.01.10 - klo:11:44 »

Jospa joku kisuista on käyttänyt sitä tikkua ponnahduslautana [:-)]
Kirjattu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 16.01.10 - klo:11:47 »

Ähhhhhhhh!
Löytyihän se toinen tikku sieltä mistä pitikin. Ja se toimii. [:´((] Eli tää edellinen tikku siis ON rikki, kai. [:´((] Enkä ollu edes koskenut siihen. Se on tönöttänyt tuossa paikoillaan kiinni koneessa. Miten se siinä voi vioittua???

Tätä tää tietotekniikka on  [:-)], keskeneräisiä ratkaisuja, joita kuluttajat testaa.
Tikut on kyllä käteviä, mutta tosi haavoittuvaisia. Ne piirit tikun sisällä on ohuita ja varsinkin noitten liitinosien pinnit tai mitä ne nyt onkaan vioittuvat tosi herkästi. Saattaa olla myös, että koko ajan koneessa kiinni oleva tikku kuumenee liikaa ja se vaurioittaa niitä piirejä.

Mullakin on kaikki työtiedostot kahdessa koneessa ja kahdella tikulla, joita mä sitten aina joskus yritän päivitellä ja kattoa, että kaikissa on viimeisi versio. Ja joskus sitten vahingossa korvaan uusimman vanhemmalla jne. [:-DD]

Kirjattu

Lentsu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 16.01.10 - klo:11:48 »

Jospa joku kisuista on käyttänyt sitä tikkua ponnahduslautana [:-)]

No SE kyllä on mahdollista! [:-I] Voi hitsi. [:-(] Ei tuota nyt kyllä toimimaan saa varmaan enää. [:-(] Mulle ei oo tullut mieleenkään, että tikut on noinkin herkkiä. Tosin se kissan ponnahdus ei välttämättä ole mikään "herkkä" ponnahdus...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 16.01.10 - klo:11:54 »

Eniten ehdin äsken pelästyä sitä, että sillä viallisella tikulla on tallessa ne kuvat äitini tauluista, kun elokuussa olivat esillä kaikki yli kaksi sataa ja kuvasin kaikki yksi kerrallaan! Mutta PUUUUUUUUUUUUUUUUH, sitte tajusin, että nehän on koneella, täysin käsittelemättöminä tuolla mihin ne kameralta suoraan ladataan.

Eli ei tässä suurta vahinkoa tainnu tulla. Uusimmat kuvat on koneella ja nuo vanhan koneen kuvat tuolla viallisella tikulla. Mutta saatan saada ne takaisin vanhasta koneesta. [:-)]
Kirjattu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 16.01.10 - klo:12:05 »

Niin juu, jäi tossa  sanomatta, että hyvää lauantaiaamupäivää kaikille.

Mulla olisi vauvauutisia :-))

Viime yönä n. klo 3:49 syntyi perheeseen uusi lapsenlapsi. Minusta tuli nyt kolmannen kerran puolimummo [:-DD]

Tyttö tuli, 3070 g, 49 cm; muistaakseni.

Ja tänään on myös sen ensimmäisen lapsenlapsen syntymäpäivä. Serkuksilla on siis ikäeroa tasan 2 v, tai hiukan enemmän kun edellinen syntyi iltapäivällä.

Aikamoinen sattuma kahden lapsen esikoiset ovat syntyneet samana päivänä. Alkavatkohan pitää yhteisiä synttäreitä?. Meidän "vanhusten" ei nyt sitten tarvits muistaa niin montaa päivää. [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Kirjattu

Lentsu

Sivu luotiin 0.302 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.