Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ootteko käsilaukkuihmisiä ?  (Luettu 599 kertaa)

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Ootteko käsilaukkuihmisiä ?
« Vastaus #15 : 16.01.10 - klo:11:47 »

"Laukku pois lattialta, ettei tule köyhyys taloon."

:-))
Ilmankos  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #16 : 16.01.10 - klo:11:48 »

Arvatkaas, mitä mulla vielä on käsilaukussa ? No, viimevuotinen arvostelukirja...  [NUT] ihan se opettajan paras kaveri. Siksi, kun sen väliin mahtuu sopivasti passi, joka on mun ainoa henkkari, vieläkin. Ei ole vielä tullut niin paljon ylimääräistä rahaa,että olisin hankkinut muun valokuvallisen henkilöllisyystodituksen ja ajokorttiahan ei ole eikä tule.
( toistoa: vielä..  [:17] )
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 16.01.10 - klo:11:56 »

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 16.01.10 - klo:11:57 »

Jep, oon kuullut tuon uskomuksen, meinasin äsken kirjoittaakin siitä. Yhdellä ystävälläni se on vahvasti päällä ja hän noudattaa sitä aina. Mää en noudata, joten sanonpa miekin, että ilmankos. [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #19 : 16.01.10 - klo:11:58 »

"Laukku pois lattialta, ettei tule köyhyys taloon."
 :-))
Ilmankos  :-))
[:-DD]

Joku on joskus sanonut tuon jossakin...Enkä vieläkään usko !  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 16.01.10 - klo:12:00 »

Mullakaan ei ole muuta henkilötodistusta kuin passi. Ja se on siinä laukussa. Ja se pitää muistaa ottaa mukaan, kun kauppaan lähtee ilman kassia. Prisma esim. vaatii henkkarit, jos ostokset ylittää 50 euroa, maksaessa esim. Visa Electronilla (käteismaksukortti, ei luotto-).
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 16.01.10 - klo:12:00 »

Jep, oon kuullut tuon uskomuksen, meinasin äsken kirjoittaakin siitä. Yhdellä ystävälläni se on vahvasti päällä ja hän noudattaa sitä aina. Mää en noudata, joten sanonpa miekin, että ilmankos. [:-DD]

Juu ilmankos olen köyhä [:-DD]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #22 : 16.01.10 - klo:12:24 »

Juu, ilman muuta. Minun käsilaukussa kulkee: Järkkäri isolla putkella, tupakkavälineet, rahapussi, lääkelaukku, huulirasvat/rasvat, taskulamppu, kalenteri, pikkukiikarit ja jotain pikkusälää. Koskaan ei voi tietää mitä niistä tarvitsee kaupunkireissulla. Tämä on siis arkikäsilaukku.  :-)) :-))
Juhlissa vain tupakkavälineet,rahapussi, huulirasva, lääkeet ja kalenteri  :-)) ja laukku on tietty hieman pienempi.
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #23 : 16.01.10 - klo:12:29 »

Mitä mulla ei oo kassissa, sitä ei tarvita. Entinen veska hajos ja eilen "muutin" uuteen, samalla suoritin inventaarion ja paljon poistui ja paljon jäi. Juuri kävin ostamassa kynilleni pienen penaalin, olisivat yhdessä paikassa, jos ja jos ne sinne laittaa.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 16.01.10 - klo:13:22 »

Kyllä minä ja tykkään käsilaukkua pitää,mutta tottahan se riippuu mihin menee.Reppu aina lintu/muilla retkillä.
Aika monta käsilaukkua olen puhki kuluttanut ja niitä löytyy kyllä kaapista lisää....
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #25 : 16.01.10 - klo:13:38 »

Nuorempana olin oikea käsilaukkufriikki, aina piti katsella kauniita laukkuja ja niitä sitten kertyi: isoja, pieniä, käytännöllisiä ja epäkäytännöllisiä.Viimeksimainitusta varastettiin mun lompakko Pariisin metrossa, laukun kun sai auki vain  päällä olevaa nuppia napsauttamalla. Sitä laukkua ei sitten sen reissun jälkeen enää käytetty !  :-O Samoin ne magneettilukot voivat kai olla vaarallisia, saattavat vahingoittaa luettavien korttien magneettijuovaa ( vai onko tämä kaupunkilegendaa ?  :-O ) Vetoketjut ovat sitten tarina sinänsä: joku ei suostunut enää menemään kiinni, joku jumittui jne.
Miehellä on sellainen vyölaukku, mutta en pidä ylimääräisestä muhkurasta muiden muhkuroiden lisänä !  [:-DD] Retkillä se on käytännöllinen.
« Viimeksi muokattu: 16.01.10 - klo:13:42 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 16.01.10 - klo:13:55 »

Mitä mulla ei oo kassissa, sitä ei tarvita. .
[:5] Voin yhtyä Iipan lauseeseen täysin  :-)) :-))
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #27 : 16.01.10 - klo:15:00 »

En mä kait ole. Tai on mulla muutama käsilaukku ja olalla pidettävä.
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 16.01.10 - klo:15:12 »

On minulla töissä mukana laukku, jossa sitten kännykkä, kukkaro eli lompsa, varalääkkeet, vararillit ja jopa eväät.
Vapaa-ajan käsilaukku on reppu tai taskut..  [:-)]
Kaapissa on monta ns käsilaukkua, pölyäkeräämässä  [;-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #29 : 16.01.10 - klo:15:19 »

Olen joskus muinaisuudessa ollut sekä käsilaukku- että kenkäihminen. Kaiken piti olla sävy sävyyn. Lukematon määrä laukkuja roikkuu edelleen kaappien kätköissä siellä maalla jossa on iiiiiiso ullakkotila. Kenkiä lähti monta paria viimekevään siivouksessa kaatikselle. Edelleenkään en kaikkia raatsinut heittää, joitakin kultaisia ja hopeisia muistoja pitää olla.  :-))

Nykyään on kesä- ja talvilaukut sekä pari fiinimpää.
Kauppareissulla lompakko ja kassi. Repun osto suunnitteilla. Täällä talvikämpässä kauppaan on niin lyhyt matka että voi hyvin hoitaa pieniä ostoksia lenkkireissulla.
Kenkien mallistokin nykyään määräytyy mukavuuden mukaan.  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.