Ei syytöksiä tai ei kiitoksia tai ihan miten vaan kuka haluaa asiat ottaa.
Ihmetyttää vaan miksi minulle valitetaan "kirjoituspisteiden" keräämisestä, on siitä ennenkin valitettu ja joskus on ollut ikävää kun pärstäke tai hymiö ei ole ollut mukavanlainen.
1,7... ketjussa olisi viikko ollut aikaa vastata oliko höh vai ei, helppo on sanoa ilkeäksi mutta sitten on liian vaikea vastata kun yritetään kysyä kyllä vai ei.
Ymmärtääkseni kyseiselle henkilölle en ole ollut mitenkään ilkeämpi kuin muillekaan emmekä todennäköisesti ole edes missään tavanneet, jostain syytä vain minun sanaleikit tai arvuuttelut eivät ole kivoja jos vielä kahdelle pönttöläiselle sattuu huono päivä samaan aikaan niin tässä voi olla tulos.
Toivottihan siellä ketjussa joku toinenkin "lopeta jo" eikä viime aikoina muutenkaan pönttöily motivaatio ole niin hirmu korkealla ollut niin klikataan nyt profiili pois ja sitten kun tullaan takaisin (huomenna, ylihuomenna, ensiviikolla ensi kuussa tai joskus) niin viestimäärä lähteekin nollilta, mukava nähdä vieraana kurkkiessa alkaako sitten ärsyttää jonkun muut viestimäärät tai viestit.
Luulin tosiaankin että tuo arvoitus olisi ollut helppo ja yleensäkin arvoituksissa olivat ne vaikeita tai helppoja, että arvuuttelija vastaa arvauksiin oikein tai väärin.
Toki olen siitäkin lukenut että toiset pitävät sitäkin ikävä jos olet kirjautunut ja luet ja luet etkä kirjoita tai sitten taas on ikävää kun kirjoittaa liikaa.
Hyvät jatkot ja leikkikää kiltisti
![Vilkuttaa [:59]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/smileywaving[1].gif)
Tällä kertaa riitti 35688 viestiä ja 346 päivää ja 15 tuntia ja 7 minuuttia pönttöläisenä