Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kadonneita pönttöläisiä  (Luettu 4918 kertaa)

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kadonneita pönttöläisiä
« Vastaus #30 : 09.10.06 - klo:21:07 »

Jep, kirjautumatta voi lukea ja kirjoittamaankin pääsee, mutta silloin pitää antaa sähköpostiosoite. Ilman säpoa ei anna kirjoittaa, nimimerkillä kokemusta on [:-)]

Yritin reilu viikko sitten Tallinnasta kirjoitella terkkuja, mutta hotelliaulan näppiksessä oli jotkut ihme asetukset. Ääkkösiä ei tietystikään ollut, muuta kun @-merkkikin oli hukassa en voinut säpoa kirjoittaa, joten ei huolinut pönttö minua sisään. Hotelliaulasta en ymmärrettävistä syistä halunnut omilla tunnuksillani kirjautua. [:-DD] [:-DD]

T: Lentsu
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #31 : 09.10.06 - klo:21:54 »

Mutta on tämä uusi foorumi aika venkale!
Voipi käydä katsomassa, että milloinkahan se ja se on viimeksi käynyt täällä!
Mutta jos "vieraana" käväisee, niin siitähän ei jälkiä jää

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 09.10.06 - klo:22:01 »

Ei kai meissä niin pönttöjä ole, et täytyy salaa käydä kurkkimassa toisten käyntejä. [:-I] [:-(]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 09.10.06 - klo:22:03 »

Ei kai meissä niin pönttöjä ole, et täytyy salaa käydä kurkkimassa toisten käyntejä. [:-I] [:-(]

Ei varmaankaan. Ja toivottavasti kadonneet lampaatkin palaavat joskus. Itsekin olen pitänyt silloin tällöin pieniä taukoja pönttöilyssä.  [:-)]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #34 : 09.10.06 - klo:22:11 »

Ei sitä mitenkään salaa tarvitse tehdä, se kuuluu tämän foorumin ominaisuuksiin. Ja senkin näkee jos joku käy katsomassa toisten käyntejä tai profiilia.
Kirjattu

Veke.

• Vieras
« Vastaus #35 : 09.10.06 - klo:22:17 »

No hei, käynhä miä kattomas ain välillä, mut en tiä, ku on asiat mulla loppunu kokonaa.
Ei o mulla ninku mitää sanomisen arvosta asiaa. Sen takii en o kirjotellu.  [:-I]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #36 : 10.10.06 - klo:07:43 »

Nimimerkillä kikkailua ei ainakaan hyvänä asiana pidetä.
Silloinhan se on ymmärrettävää jos on vieraalla koneella ja salasana unohtunut.

Silloinkin olisi hyvä laittaa viestin loppuun oma oikea nimimerkki

Olen Jarmon kanssa samaa mieltä tuosta nimimerkillä kikkailusta,ja itse en sitä aiokaan käyttää.Aloin vain ihmettelemään,että kuinka voi kirjoittaa kahdella eri nimimerkillä ja kirjautumattakin vielä.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #37 : 10.10.06 - klo:17:04 »

Ja senkin näkee jos joku käy katsomassa toisten käyntejä tai profiilia.
Niinkuin mitä?  :-O
Muistelen, että tässä oli silloin aluksi  ns. vakoilutoiminto, josta näki mitä kukakin teki täällä sillä hetkellä, mutta nyt en ole sitä enää nähnyt, ei ollut kiva semmonen ei.
« Viimeksi muokattu: 10.10.06 - klo:17:06 kirjoittanut mir »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 10.10.06 - klo:17:07 »

Näkee sen vieläkin ´Paikalla olevät käyttäjät´osiossa. Ei haittaa [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #39 : 10.10.06 - klo:17:36 »

Minusta on ainaskii hirmu mukava, kun nään ketä pöntöllä on. Aamullakin nään kun täällä itsekin kukon laulun aikaan olen, että joku muukin on täällä käymässä.

Veke, ei oo totta että olet sanaton: Hirmusesti  odotan napakoita juttujasi. Ei sunkaan sulla ole loma ja siksi juttu ei luista?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 10.10.06 - klo:17:55 »

kuukkelikin on ollut hiljaa (varmaan opiskelu ja työkiireet)
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #41 : 10.10.06 - klo:19:06 »

Ja senkin näkee jos joku käy katsomassa toisten käyntejä tai profiilia.
Niinkuin mitä?  :-O
Muistelen, että tässä oli silloin aluksi  ns. vakoilutoiminto, josta näki mitä kukakin teki täällä sillä hetkellä, mutta nyt en ole sitä enää nähnyt, ei ollut kiva semmonen ei.

Tuoltahan se löytyy, kun klikkaa kohdasta missä lukee paikalla olevien vieraiden ja jäsenten määrä.
Mutta se ei näy jos on vieraana foorumilla.
Vähän hätkähdin, kun selvisi että täällä on tuollainen "urkkimisosasto", mutta eipä haittaa enää.. [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 10.10.06 - klo:21:29 »

No "vieraana" varmana säilyttää yksityisyytensä [NUT] Mutta, mitä meistä voisi urkkia [:-I] Ei ainakaan minussa ole mitään urkkimisen arvoista [:-DD]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #43 : 10.10.06 - klo:22:38 »

Minuakaan ei yhtään haittaa vaikka tuon läsnäolon tuossa näkee. Ja minähän olen AINA läsnä koska en viitsi kirjautua ulos.
Joten kukaan ei itseasiassa tiedä olenko TODELLA pöntöllä  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
   Vähän turhaa vouhotusta minun mielestäni.   :-O
 Ja voihan senkin estää jos haluaa tuolla profiilissaan määritellä itsensä "piilotetuksi". Ainakin muilla tämän tyyppisillä foorumeilla se onnistuu.
Tästä en ole tsekannut koska en mielestäni sitä tarvitse.
Kirjattu

Kaitsu.

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
« Vastaus #44 : 10.10.06 - klo:23:20 »

Jep, kirjautumatta voi lukea ja kirjoittamaankin pääsee, mutta silloin pitää antaa sähköpostiosoite. Ilman säpoa ei anna kirjoittaa, nimimerkillä kokemusta on [:-)]

Oikeaa osoitetta ei silti tarvitse antaa, riittää kun osoite muistuttaa oikeaa osoitetta, vaikkapa  joku@jossain.com.

Vanhalla foorumilla oli selvästi enemmän rekisteröitymättömiä kirjoittajia kuin täällä, vaikka se täällä onnistuu aivan yhtä helposti kuin vanhalla puolella.

Rekisteröitymisen yksi iso etu on lukemattomien viestiketjujen merkintä. Näkee heti missä on lukemattomia viestejä ja yhdellä klikkauksella pääsee siihen kohtaan ketjua mistä lukemattovat viestit alkavat. Tätä ei vanhalla puolella ollut.

Jos on pönttöläisiä kadonnut, on tullut useita uusiakin. Ihmiset tulevat ja menevät, mielenkiinnon kohteet vaihtuvat, ja elämäntilanteet. Käytettävissä oleva aikakaan ei aina salli pönttöilyä, eikä mitään muutakaan ylimääräistä välillä. Täällähän voi aina laittaa yksityisviestiä rekisteröityneille jäsenille. Siitä menee ilmoitus ko. henkilön sähköpostiin, ellei asianomainen ole estänyt sitä. Mielestäni on korrektia tällä tavalla huhuilla kadonneita kavereita, kun pysytään kohtuudessa.

Tässä foorumissa

http://www.näkökulma.fi/

on sellainen systeemi, että kaikki päivän aikana käyneet jäsenet näkyvät etusivun alalaidassa olevassa luettelossa. Sellaisen saa lisävarusteena periaatteessa tännekin.

Jos ei ääkkösellinen osoite toimi, tämä toimii: http://www.nakokulma.net
Kirjattu

Sivu luotiin 0.265 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.