Olen saanut postissa jo kuvakirjat ystävälleni ja se onnistui oikein hyvin. Moni kuva oli jopa edukseen kansiossa. Innoissani annoin sen jo ystävälleni ja hänkin ilmiselvästi piti siitä. Malli oli vaaka Deluxe muistaakseni.
Lipsuksiakin sattuu, yhdet kuvat oli ns. irrallaan ja olin unohtanut korjata hotellimme kilpikonnan kuvan sivulle vaikka piti. Noh, ekaksi kirjaksi ihan yes!
Toinen kirjanen, pieni,neliskanttinen oli itselleni. Siinä oli kuvia kaijan ja pasin kuvaamista linnuista, jotka halusin muistokseni itselleni, tyylin mitä tulikään nähtyä. Olen saanut luvan tietysti kuvien käyttöön.
Kansiossa on myös kuvia puista, maisemista ym yksityiskohtia matkan varrelta, luonnosta.
Yllättävän hyvin onnistui nämäkin, kansio on tietysti luettelomainen, johon olen itselleni lisännyt lajien ENGL. kieliset (huom. kaija ja pasi
) nimet jotta oppisin niitä ja lisäksi suomenkieliset...
Lähipäivinä varmasti saapuu oma kuvakansio, matkatarinani Gambianmatkasta, joka on muhkea 96 sivuinen De Luxemalli.
Saapi nähdä miten tämä onnistui....
Suosittelen em kuvakirjanteko-ohjelmaa, selkeä ja helppokäyttöinen - ensimmäisen tekemiseen meni aikaa, mutta opein sen sentään ihan itse, joten ei se vaikea voi olla!