Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 23.1.2010.  (Luettu 1243 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Lauantai 23.1.2010.
« Vastaus #75 : 23.01.10 - klo:21:23 »

Saa nähdä tuleeko pojat viereen valkosipulin jälkeen. Kyllä Arvo Arkkipiispa ainakin äsken kävi haistelemassa hengityksen - vai olisko ollut puhalluskoe!

Nauroin itseni aivan tikahduksiin Marfan kanssa. Marfan Viiru-kissalla on ollut aina rappusilla ns. sisääntuloraksuja odottamassa kun arvon neiti saapuu ulkoa sisälle. Nyt Viiru ei enää juurikaan käy ulkona, mutta raksut pitää olla alhaalla. Ne ovatkin nyt sitten ns. liikuntaraksuja! [:-DD] [:-DD]

Tuossa tulikin mieleeni, että Välskäri voisi järjestää minulle tuonne alas ns. sisääntulokonjakit - aina kun tulen sisälle, olisi siellä odottamassa konjakki-amaretto ! [:-DD]
Sopiskos tällainen järjestely, Välskäri?
Taitais mulla olla aika useasti asiaa tuonne lintujen ruokinnalle ja monta kertaa sitä sisääntuloa...... [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #76 : 23.01.10 - klo:21:34 »

Saa nähdä tuleeko pojat viereen valkosipulin jälkeen. Kyllä Arvo Arkkipiispa ainakin äsken kävi haistelemassa hengityksen - vai olisko ollut puhalluskoe!

Nauroin itseni aivan tikahduksiin Marfan kanssa. Marfan Viiru-kissalla on ollut aina rappusilla ns. sisääntuloraksuja odottamassa kun arvon neiti saapuu ulkoa sisälle. Nyt Viiru ei enää juurikaan käy ulkona, mutta raksut pitää olla alhaalla. Ne ovatkin nyt sitten ns. liikuntaraksuja! [:-DD] [:-DD]

Tuossa tulikin mieleeni, että Välskäri voisi järjestää minulle tuonne alas ns. sisääntulokonjakit - aina kun tulen sisälle, olisi siellä odottamassa konjakki-amaretto ! [:-DD]
Sopiskos tällainen järjestely, Välskäri?
Taitais mulla olla aika useasti asiaa tuonne lintujen ruokinnalle ja monta kertaa sitä sisääntuloa...... [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]

Toivottavasti Välskäri innostuu noin loistavasta ideasta!!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #77 : 23.01.10 - klo:21:43 »

Pikahissi ylä-alakerran välille [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #78 : 23.01.10 - klo:22:09 »

Välittikääpä tuo tieto Välskärille! [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #79 : 23.01.10 - klo:22:40 »

Iloista illan tai melkein jo yön jatkoa Katilan nais nelikolle  [KIPPIS]  [:41] [:41] [:41] [:41]  [KIPPIS]

Pakkanen täällä lännessäkin alkanut hiukka kiristymään, nyt -18,1 astetta, kesäkeliä itäsuomen pakkaslukemiin verrattuna  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #80 : 25.01.10 - klo:17:16 »

Mikkenal.

Mun pitäis mennänkku. Koska. No joo. Ymmärrättehän?
Susu Kreisilässä
"Mikkenal" "mennänkku"  :-O. Nuo puhuu jotain ihan outoo kieltä. En osaa tuota  [:-DD]
Hauskaa on varmaan olluunna ja on vieläkin, nii et mukavaa jatkoo sinne kaikille!  [:-)] [:-)]

Katin toinen kone oli vähä semmonen, että jätti kirjaimia pois. [:-DD] Ihka oikeesti kirjoitin "moikkendaal", mut tuli mikkenal. Mennänkku tarkoittaa "mennä nukkuun". [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 25.01.10 - klo:19:03 »

Hyvä kun suomensit  [:-DD]. Tuon "mennä nukkuun" kyllä arvasin, mutta "mikkenal" selvisi nyt vasta  :-))
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 25.01.10 - klo:19:12 »

Hyvä kun suomensit  [:-DD]. Tuon "mennä nukkuun" kyllä arvasin, mutta "mikkenal" selvisi nyt vasta  :-))

Samoin meni mulla mikkenal yli ymmärryksen  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.