Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta viimeisenä lauantai päivänä tammikuuta vuonna 2010  (Luettu 1141 kertaa)

Sus

• Vieras

Tästä on tonne tielle 32 pitkää harppausta. (Mul on aika pitkät jalat, varmaan yli metrin on harppaus. :-)) ) Se pitää tehhä ja sit lintujen ruokinnoille. Niistä tulee ehkä 25-30 metriä. (Laiska metrejään luettelee. :-)) ) Aura-auto ei oo vielä käynyt. Sitten saan vielä sen kiva vallin. [:-I] Ei muuta, mut mie en oo mikään lihaskimppu... [:-I] :-))

Et vielä, mutta ootas kun talvi jatkuu... [:-DD] Eikä lumitöille loppua näy.

Toi voi olla totta. Sit oon ihan Muskelimasa, tai Muskelisusa, just sopivasti, kun kevättyöt alkaa. :-))
Ja sitten kevättyöt sujuvakin leikiten.  [:5]

Jep, se ois kyl ihan hienoo. [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula

Mulla on ovelta tielle 5 askelta, tiedän tarkalleen koska en tee lumitöitä ja astun aina niihin samoihin askeliin  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras

Mulla on ulkorapuilta alas kuusi askelta. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa

Mulla on ovelta tielle 5 askelta, tiedän tarkalleen koska en tee lumitöitä ja astun aina niihin samoihin askeliin  [:-DD]

Entä jos lunta sataa niin paljon, että "askelmerkit" häviävät... [:-DD]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula

Entä jos lunta sataa niin paljon, että "askelmerkit" häviävät... [:-DD]

Sit on vaan tehtävä uudet, oli mulla ovenpielessä hätätilanteita varten pieni lapio, mut se on nyt hautautunut lumeen  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa

Päivää pönttöihin  [:-)]
Lunta sadellut mukavasti  [:-)] yön aikana pääsee edes pikkuisen kolailemaan  :-)) :-))
Eli ulos täytyy lähteä kun pakkanenkin on kerrankin inhimillisissä lukemissa  [:-)] Paljon on erimerkkisiä lintuja ruokailemassa, toivottavasti myös huomenna kun heitä laskeskellaan.  [:-)]
Hih, noita teidän askelmajuttujanne  :-)) Lähitielle mulla on sinne puoli kilsaa eli ei tietoo monta askelta. Tai jos askel on 40cm niin sen varmaan vois laskee, no en viitsi...  [:-DD] [:-DD]
Leppoisaa lauantakin jatkoa kaikillensa  [:45]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki

Meillä on ovelta 35 metriä tielle ja välissä on kahden auton mentävä parkkitasku.
Melkoisesti kolailtiin silloin edellisten pyryjen aikana [:-)], mutta nyt on lumilinko korjattu,
joten isomman pyryn jälkeen pöllyytellään sillä (tai siis mies tekee sen :-))).
Tämänpäiväiset puuterit hoituivat kolalla.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi

Viidellä askelella pääsen minäkin rapulta tielle.   
Äsken ihan piti laskea kun lähdin lenkille.  :-))

Olikin tosi kiva ulkoilusää. Pitää korjata antamiani säätietoja, kyllä täälläkin sentin pari on kevyttä lunta satanut lähiaikoina, kävelytiellä senverran oli irtonaista lunta.
Ei siis auraustarvetta, mutta näkyy siitä vaan pienestäkin sateesta kertyvän.
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas

Iltapäivää  [:-)]

Aamulla ensimmäisenä kolasin lintujen ruokintapaikat ja täydensin ruokinnat...sitten vasta valmistin itselle ja isännälle aamiaista. Asiat pitää laitta tärkeysjärjestykseen  [:-DD]

Ulkona tuntui ihan "kesältä", kun pakkasasteet oli alle 10. Vanhasta tottumuksesta tuli vaan laitettua liian paljon vaatetta kun lähdin lenkille metsään. Ensin tuli hiki ja sitten seisoskellessa meinasi jo viluttaakin, mutta keskimäärin oli siis ihan hyvä :-))

Lintuja on ollut tänään iltapäivällä tosi paljon ruokinnalla, äsken oli yhteisparvessa noin 60 keltasirkkua ja pikkuvarpusta.

Mukavaa iltaa  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS

Aamulla ensimmäisenä kolasin lintujen ruokintapaikat ja täydensin ruokinnat...sitten vasta valmistin itselle ja isännälle aamiaista. Asiat pitää laitta tärkeysjärjestykseen 

[:5] [:5] [:5]

Oikein, näin täälläkin. Aina ensiksi lintujen ruokinta kuntoon sitten oma virkistys tuli porinmattiin ja teetä ja joskus vähän purtavaakin.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

Susulla kiva lisäys allekirjoitukseen. Jaskako se siinä Susua hiemailee  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras

Susulla kiva lisäys allekirjoitukseen. Jaskako se siinä Susua hiemailee  [:-)]

Jaskapa Jaska. :-)) Välillä Jaskan vuoro, Nöpö on ollu jo kahdesti. Ja Pyrdehän se tämänkin taas löysi. :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa

Päivää.  [:-)]
Kolmen kuukauden odotuksen jälkeen saatiin Windows 7 tähän uuteen koneeseen.Melkein koko päivä meni ladatessa. Ihanaa,saa vihdoin tähän koneelle kuvat yms. laitettua.
Täällä on pyryttänyt koko päivän.
Mies lähti pelaamaan ja mä kohta tuikkaan tulet kivien alle.
Nätti kuva Sususta ja Jaskasta.  :-))
Mukavaa lauantai-iltaa pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti

Iltaa...nyt jo tänään kärsi lenkkeillä oikein sydämensä kyllyydestä.Lämmin leuto ja henkäys hellä...
eli kesältä tuntui näiden kovien pakkasten jälkeen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.