Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihana ihana äitimme  (Luettu 355 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Ihana ihana äitimme
« : 05.02.10 - klo:17:47 »

Soitin tässä äsken äitille (91 vee) ja tuli puheeksi mun vaihdevuosivaivat  [:-DD] . Äiti sanoi, että ne loppuu 33 vuoden päästä, eli kun olen 85 vee [:-DD] . Jatkettiin juttelua ja mä muistutin äitille laulun (mies kun tulee tiettyyn ikään...jne), äiti sanoi, että naisista pitäisi tehdä smanlainen laulu, "nainen kun tulee tiettyyn ikään, niin sillä pelaa kaikki, hikirauhasita lähtien)  [:-DD] . Juteltiin myös naamahikoilusta, äiti sanoi etteipä tarvia ottaa höyrykylpyjä naamalle pysyäkseen nuoren näköisenä, Miedän äiti on uskomaton.....ikäänsä nähden....voi kunpa tapisitte hänet  [:-DD]. En ees osaa kirjoittaa, mimmoinen meitin äiti on [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Ihana ihana äitimme
« Vastaus #1 : 05.02.10 - klo:18:14 »

Eikö tule mitään kommenttei? Mimmosii teidän äitinne ovat?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2 : 05.02.10 - klo:18:16 »

Nii, mutku näkisit MEIÄN äitin... [:-DD]

Uskon että teitin äiti on ihana, ettehän työ kakaratkaan muuten ois niin ihanii! [:-DD]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 05.02.10 - klo:18:17 »

Minusta kaikkien naisten/äitien huumori on tuollaista, mun kokemuksen mukaan.
Itsestä se huumori revitään ja välillä tehdään paha heitto toisesta ja räkättään yhdessä et aika pahasti sanoit  :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 05.02.10 - klo:18:43 »

Mutkun kaikkien äitien huumori ei oo tommosta. Just juteltiin Eepron kaan ettei hänen äitinsä heitä tommosta juttuu, vaikkon yli 20 vee nuorempi.  [:-DD]
Mut mä haluun kehuu meitin äitillä. Onks muilla 91:stä, jonka kanssa voi puhuu ihan mitä vaan? Sanoisinko, että seksiasioista lähtien? Tai jos on ongelmia, niin aina äiti ymmärtää ja ettii asioista positiivisen puolen!
Mä en vaan osaa kirjoittaa oikein, mimmonen meidän äiti on  [:-(]

Uh, viiskakkonen...äiti on tärkein ihminen....mitä tulee mun elämästä, kun äitistä aika jättää------------
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 05.02.10 - klo:18:59 »

Kati ole iloinen äidistäsi, kaikki mummot ei todellakaan ole positiivisia.

Mutta jos kehumaan aletaan niin mun isoäiti oli todella hyvä ja ihana ihminen.
Ymmärsi aina kaikki jutut ja näki aina kaikessa sen paremman puolen yms.
Ei löytynyt asiaa mistä ei olisi hänen kanssaan voinut jutella ja se
huumori.
Toivon että minussa on edes hiukan samaa.
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 05.02.10 - klo:19:06 »

Juu. Minun pitää yhtyä Katiin... hih.

Mulla on ainakin kolme ystävää joitka tuntevat meidän äidin ja jokaisen mielestä hän on huippu. Heillä on omat äidit elossa, mutta ylistävät meidän äitiä erikoisen hyvänä persoonana. Ja ovat kateellisia   [:-P]

Äitimme osaa puhua kenen tahansa kanssa oli nuori tai vanha ja hän ystävystyy ihmisen kuin ihmisen kanssa.
Tietysti hänellä ollut tosi rankkaa elämässä, mutta ehkä se on sitten kasvattanut hänestä niin oikeamielisen ja upean ihmisen.

Hän on meille enemmän kuin äiti, hän on myös paras ystävä meille kaikille.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #7 : 05.02.10 - klo:19:11 »

[:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 05.02.10 - klo:19:15 »

Monasti luullaan että kova elämä katkeroittaa, mutta samoin mä voisin sanoa isoäidistäni kuin Puppu äidistään.
Oikeamielinen upea ihminen ja lisäksi hirvittävän hyvä kokki  [:-)]
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #9 : 05.02.10 - klo:19:20 »

Katin äiti onkin viisas ihminen! [:-)] [:-)]

Mun pappaani täytyy vähän hehkuttaa, hän on 84-vuotias ja hiihtää päivittäin ja kesäisin pyöräilee ahkeraan. Jo syksyllä pappa käy putkessa hiihtämässä. Papalla on hyvä kunto vieläkin, onhan hän sodan käynyt ja ollut metsätyönjohtaja aikoinaan. Ja elää yksin edelleen ja ei syö lääkkeitä juurikaan. [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #10 : 05.02.10 - klo:19:21 »

Hienoa että olette saaneet omistaa Äidin noi kauan!
Ja vielä noin hienon Äidin!
Oma Äitini oli myös samallainen tapaus, oli hänen iltatähtensä ja kuuden lapsen jälkeen oli nähnyt ja kokenut kaiken ja osasi olla hyvä äiti ja hyvä ystävä. Valitettavasti menetin hänet jo 25 vuotta sitten, mutta Äidillä on aina paikka sydämessäni. Isäni menetin jo kymmen vuotiaana.
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 05.02.10 - klo:19:44 »

Ai niin... sen verran vielä äidistämme. 89 vuotiaana hän opetteli tekemään sudokuja. Lempparisudoku hänellä on samuraisudoku jossa on viisi sudokua yhdessä ja vaikeusasteeltaan vaikein on kuulemma paras.

En usko että moiseen pystyisin 91 ikäisenä  [:-)]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 05.02.10 - klo:19:48 »

Katin äiti onkin viisas ihminen! [:-)] [:-)]

Mun pappaani täytyy vähän hehkuttaa, hän on 84-vuotias ja hiihtää päivittäin ja kesäisin pyöräilee ahkeraan. Jo syksyllä pappa käy putkessa hiihtämässä. Papalla on hyvä kunto vieläkin, onhan hän sodan käynyt ja ollut metsätyönjohtaja aikoinaan. Ja elää yksin edelleen ja ei syö lääkkeitä juurikaan. [:-)]

Hattua täytyyn nostaa hänelle [:72]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 05.02.10 - klo:20:45 »

Henri, sun pappasi on varmaan mahtava! Nauti ja keskustele hänen kanssaan niin kauan kuin voit!

Äitimme kanssa juttelemme päivittäin (tosin mä en juttele, joskus syynä väsymys, joskus joku muu oma syy, useimmin kuitenkin semmoinen, etten halua äitiä huolestuttaa, kun hän huomaa kuitenkin, jos en ole oma itseni) ja aina kuitenkin huomaan kertovani äidille omat huoleni! Ja mikä ihaninta, lapsenlapset rakastavat mammaa! Niinkuin me lapsetkin!

Mut aatelkaa, Toyla 25 vee, naureskelee mamman juttui, ja ikäeroa ei koskaan ees huomaa  :-)) (eihän sitä paljon okkaa  [:-DD] )

Ja jos joku ei halua lukea mun ja Pupun hehkutuksia mein ihanista ihanimmasta äitistä, ni menkää ohi lukemati  [:-DD]

Kön MEIÄN ÄITI ON PARAS  [:-DD]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 05.02.10 - klo:21:32 »

Ayla, tyttönimun, ollessaan vaihto-oppilaana Englannissa lähetti mammalle monisivuisen kirjeen.... (mulle ei ole koskaan lähettänyt kirjettä  [:-I]). Kirjeen sisällä oli myös kivi. Molemmat nimittäin kivi-ihmisiä  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.155 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.