Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vancouverin talviolympialaiset 2010  (Luettu 3420 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Vancouverin talviolympialaiset 2010
« Vastaus #210 : 01.03.10 - klo:11:37 »

Mä en paljoa katsellut ottelua, mä kuuntelin. :-)) Ja tein samalla tietsikalla kaikkee muuta. (Siis viljelin Facebookissa farmeja [:17] [:-DD] ). Mulla on telkkari siis tietsikassa. Yks klikkaus, niin vaihtuu kuvaruutu telkkariksi ja sit taas miksikä tahtoo. Ääni kuuluu vaikka surffais muualla.

Täytyy sanoo, että koneen resurssit OLI  hiukan kovilla. Vanhalla koneelle tää ei ois onnistunut ikinä. No siis töksihän se välillä KUN auki oli TV, ja kaksi tietokonepeliä, jotka molemmat vaativat pajon kapasiteettia ja välillä näiden lisäksi Pönttö... [:-I]

Vanhalla tietsikalla ei meinannut edes feisbukki toimia yksinänsäkään.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Vancouverin talviolympialaiset 2010
« Vastaus #211 : 01.03.10 - klo:11:53 »

Mun mielestä jääkiekon loppuottelu oli siisti peli! Ihan nautittavaa jääkiekkoa. Väsyneet miehet venyivät huippusuorituksiin, Usa viimeisen erän viimeisellä minuutilla. Jatkoaikaan ei enää paukut riittäneet. Paljon rumempia otteita näki alkusarjan otteluissa.

Mitä tulee mitalisaaliiseen, pieleen meni kullat! Muuten melko kohilleen. Mieshiihtäjiltä odotin mitalia. Samoin yhdistetystä ja mäestä, mutta kun ei niin ei. Huipulla tuulee.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

  • Vieras
Vs: Vancouverin talviolympialaiset 2010
« Vastaus #212 : 01.03.10 - klo:11:56 »

Jaahas, mä en sitten ymmärrä lätkästä yhtään mitään...  [:-(]
No, taitoluistelun loppunäytös on nautittavaa katseltavaa jälkikäteenkin !  [:-)]
Kirjattu

talitintti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 612
Vs: Vancouverin talviolympialaiset 2010
« Vastaus #213 : 01.03.10 - klo:16:44 »

Oli mun mielestä vähän väärin, että Kanada-USA-ottelussa oli kolme kanadalaista tuomaria tuomitsemassa  [:-I]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Vancouverin talviolympialaiset 2010
« Vastaus #214 : 01.03.10 - klo:16:53 »

Oli mun mielestä vähän väärin, että Kanada-USA-ottelussa oli kolme kanadalaista tuomaria tuomitsemassa  [:-I]

No eipä tuossa ottelussa tainnut tuomareilla olla havauttavissa mitään puolueellisuuta, kai. [:-I] Ja eikös se ole pitänyt USA:nkin hyväksyä nuo tuomarivalinnat.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.209 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.