Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.2.2010 - Perjantai  (Luettu 1056 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 12.2.2010 - Perjantai
« Vastaus #45 : 12.02.10 - klo:15:28 »

No voi sun hyttyrä tätä nykyaikaa!
Läksin aamulla Jorvin sairaalaan - siis vaivaistaloon - jossa luulin viipyväni huomiseen asti.
Mutta eipä mitä. Epäkuntoinen suoni poltettiin laserilla ja nyt olen jo kotona!!!!!! [KIPPIS]

Ei ollut suurikaan toimenpide, hiukan tietysti sattui kun puudutuspiikkejä laitettiin aikasmoisen monta, mutta siinä kaikki!

Toivottavasti myös toipuminen on nopeaa! [:30]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #46 : 12.02.10 - klo:15:45 »

Nykyään aika monet toimenpiteet sairaalassa on jo sellaisia, että aamulla sisään - illalla ulos...
Paranemisia kaikille
Nyt ulkovaatetta päälle ja kirjasto/kauppa kierrokselle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 12.02.10 - klo:15:51 »

Mukava, että Hömis pääsi noinkin vähällä.

Olin muuten eilen siellä spirometriassa. Käyrät olivat ihan samanlaiset ennen avaavaa lääkettä ja sen jälkeen. Tarkoittaakohan se sitä, että kaikki on kunnossa?

Kyllä eilen tuli taas todistetuksi vanha sanonta "pane lapsi asialle, mene itse perässä". Mies sanoi siinä iltasella, että hän ajaa autolla pienen lenkin ennen kuin laittaa auton talliin. Sanoin, että ajaisitko kylälle asti ja toisit linnuille pähkinöitä, kun siinä kaupassa, missä kävimme, ei ollut kuin ihmisille tarkoitettuja. Tähdensin vielä kun hän lähti, että muistatko sitten, että lintuja varten tuot, ei ihmisille. Hän kävi, ja tuli kotiin ja selosti, että olivat myyjän kanssa hakeneet, mutta ei ollut. Myyjä oli sanonut, että ota näitä, näitä voi ihmisetkin syödä. Isäntä toi s u o l a p ä h k i n ö i t ä - - - - 2 pussia!!! [NUT]. On minulla nakerreltavaa  :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #48 : 12.02.10 - klo:16:05 »

Tampereen reissu tehty. Onneksi on vielä palveleviakin vaateliikkeitä. Myyjän hyvällä opastuksella vaateasia häihin kunnossa ja kukkaro kevyt. Monta kauppaa tuli kierrettyä ja tehtyä ostoksia vain silmillä vaatteiden lisäksi. Ihan mukava reissu.

Hömikselle toipumista, hienoa että pääsit samantein kotiin!
Sairaalassa ei turhia kannata olla, sieltä voipi saada pahemmankin taudin.

Aikoinaan kun olin spirometriassa sanoivat että eron pitää olla 20% silloin  on astma todettu, mulla oli 12% eikä astmaa. Tänään taas kappoja kun kiertelin eräässä kaupassa oli asiakas joka tuoksui hirvittävästi hajusteelle ja aloin köhiä ja kurkkua meni tukkoon. Kun lopetin aikoinaan kaikki hajusteet ei vaivaa ole suuremmin ollut, paitsi näin oirehtii.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 12.02.10 - klo:16:12 »

Aikoinaan kun olin spirometriassa sanoivat että eron pitää olla 20% silloin  on astma todettu, mulla oli 12% eikä astmaa.

No ei minulla sitten ainakaan astmaa ole. Luulotautia varmaan  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 12.02.10 - klo:16:19 »

Myyjä oli sanonut, että ota näitä, näitä voi ihmisetkin syödä. Isäntä toi s u o l a p ä h k i n ö i t ä - - - - 2 pussia!!! [NUT]. On minulla nakerreltavaa  :-))

[:-DD] Voe sun.

Mää aina muistan sen (ja oon kertonutkin), kun pyysin Ilkkaa tuomaan perunamuussijauhetta, niin hän toi perunajauhoa... [:-I]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #51 : 12.02.10 - klo:16:21 »

Terveiset täältä naapurikunnasta äitiliinin luota.  :-))
Ammattava halus tiskata, on jo paremmassa kunnossa,mutta lääkityksen takia on hyvä tarkkailla.
Mikäpäs täällä on ollessa,jos tuonkinlaisessa kunnossa pysyis.
Pakkasta on -11.7. Vähän liian kylmää,jospa huomenna päästäis vähän köpöttelemään ulos.  [:70]
Tsemppiä poteville ja toipujille.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #52 : 12.02.10 - klo:16:21 »

Myyjä oli sanonut, että ota näitä, näitä voi ihmisetkin syödä. Isäntä toi s u o l a p ä h k i n ö i t ä - - - - 2 pussia!!! [NUT]. On minulla nakerreltavaa  :-))

Mää aina muistan sen (ja oon kertonutkin), kun pyysin Ilkkaa tuomaan perunamuussijauhetta, niin hän toi perunajauhoa... [:-I]
Mä ostin ITSELLENI auringonkukan siemeniä kaupasta, niitä myydään immeisille kuorittuna, niitä on kiva napostella.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #53 : 12.02.10 - klo:16:30 »

Tiinalle ja Repelle mukavaa viikonloppua Perunmaalle!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #54 : 12.02.10 - klo:16:36 »

Tiinalle ja Repelle mukavaa viikonloppua Perunmaalle!

Kiitos! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 12.02.10 - klo:16:46 »

:-)) Ne miehet-ne miehet  :-))

Mukavaa Pertunmaan reissua Tiinalle ja Repelle (meinasin kirjoittaa Pepelle  :-)))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #56 : 12.02.10 - klo:16:47 »

Vielä on jännitysmomentti, että miten päästään tallin pihaan. Siinä on yksi aika ikävä mäennyppylä, johon ei saa vauhtia. Pahimmassa tapauksessa pitää sitten ottaa Hopukka trailerista ja käydä Kian kanssa nykäsemässä traileri loppupätkän  [:-I]

Jos miljonääri ravuria voisi rasittaa niin Hopohan nykäisisi koko kuorman kevyesti ylösmäkeä [:5] [:5] [:5]

Hienosti päästiin tallin pihaan. Viime viikolla, ja tietty hurjan myöhään illalla, Taina oli raveista palatessaan juuttunut siihen ja joutunut hälyttämään tallin isännän apuun, että olivat saaneet auton ja kärrin lapioitua irti.

Reissu tehty.Tulin just kaupan kautta kotiin. Taina jäi vielä hoitelemaan Hopoa. Aikoo naputtaa sille uuden kengänkin jalkaan vielä tänään  [:5]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 12.02.10 - klo:16:49 »

Osaako Taina kengittääkin???   :-O On se vaan aika likka  [:5] (On muuten iso rahallinen säästö)
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #58 : 12.02.10 - klo:16:49 »

Myyjä oli sanonut, että ota näitä, näitä voi ihmisetkin syödä. Isäntä toi s u o l a p ä h k i n ö i t ä - - - - 2 pussia!!! [NUT]. On minulla nakerreltavaa  :-))

:-)) Ne miehet-ne miehet  :-))

Ai suolapähkinöitä on nyt tarjolla? Toivottavasti myös jotain raikasta, kylmää juotavaa niiden kanssa. Toivottavasti ne on sellaisia pikkupusseja, ettei mitään kilon tukkupakkauksia?  [:-DD]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 12.02.10 - klo:16:54 »

Pieniä olivat -onneksi  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.252 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.