Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.2.2010 Lauantai  (Luettu 1102 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 13.2.2010 Lauantai
« Vastaus #45 : 13.02.10 - klo:17:50 »

Mesis, hyvä että isäntä edes  yrittää siivota jälkensä  [KIPPIS]
Töissä joskus ihmettelen miten naisetkin unohtaa huuhdella tiskirätin  [:-I]
Itsellä sen pesu menee automaattisesti.
Luulenpa vaan, että hän koitti pimittää minulta, että oli kaatanut pöydälle  :-)). Tiskirätti paljasti  :-))
Aika usein, jos häneltä jotain menee pöydälle, hän kysyy minulta "siivoonko mää vai sää". Tuon voisi suomentaa näin "viittisiks sää siivota tän"  [:-DD]. On hän silti ihan mukava kiltti mies [:-)]

Ehkä sää vaan osaat tehdä sen paremmin  [:-)]
Kiva kuulla että sulla on mun lempimies, mukava ja kiltti 
[:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #46 : 13.02.10 - klo:18:29 »

Tsau. Täällä ihana pakkaspäivä takana ja yöstä tulee kylmä. Kauriit ja jänikset käy syömässä melkein pihassa ruokintapaikoilla. Si nänsä erikoinen  ilta, että olen yksin, sillä mies on lapsien kanssa  kaukana vierailulla. Nyt vain kotihommelit mulla riesana ja ikävä tietty. Mutta nyt pitää lukee teidän kuulumisia .Iloista iltaa! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 13.02.10 - klo:18:50 »

Mesis kertoo sit mukavasti miehensä tekosista.  Välillä paistaa läpi kiukku, mutta välittömästi hellyys. Niin sitä pitää.  :-)) [:38]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #48 : 13.02.10 - klo:19:04 »

Sauna lämpiimässä, lakanat vaihdettu. Saunan jalkeen iiiiihana pujahta puhtoiseen sänkyyn
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 13.02.10 - klo:19:28 »

Talossamme asuu hanuristi. Lauantai-iltaisin hän ottaa soittimensa ja ryhtyy musisoimaan. Nyt taitaa olla "Liljankukka" menossa.  [:-I] :-))

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 13.02.10 - klo:19:38 »

Talossamme asuu hanuristi. Lauantai-iltaisin hän ottaa soittimensa ja ryhtyy musisoimaan. Nyt taitaa olla "Liljankukka" menossa.  [:-I] :-))

Tuo "taitaa" paljasti kaiken... [:-I] Niinku Junnun laulussa "naapurin sähköurut, luo... OUTOA... tunnelmaa. Soiko mielessä ilot vai surut, on mahdoton aavistaa..."

:-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #51 : 13.02.10 - klo:19:47 »

Nopsaan tämäkin lauantai ehtooseen vierähti, pakkanen yötä kohden kiristymässä, nyt -14,4 näyttää mittari,
sauna lämpenemässä ja niinpoispäin ...  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 13.02.10 - klo:19:50 »

Minä olen asunut sellaisessa kerrostalossa jossa asui hyvä hanuristi. Asuin kolmannessa kerroksessa ja hän toisessa. Joskus iltaisin Veikko Tuomi meni niille kylään ja meille kuului tosi hyvin, kun hanuri soi ja Tuomi lauloi. Nautin täysillä joka hetkestä.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 13.02.10 - klo:20:09 »

Minä olen asunut sellaisessa kerrostalossa jossa asui hyvä hanuristi. Asuin kolmannessa kerroksessa ja hän toisessa. Joskus iltaisin Veikko Tuomi meni niille kylään ja meille kuului tosi hyvin, kun hanuri soi ja Tuomi lauloi. Nautin täysillä joka hetkestä.

Varmaan ikimuistoinen kokemus, suopursu tuli heti mieleen  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #54 : 13.02.10 - klo:20:19 »

Taidan pistää herneet likoon ja teen huomenna hernekeittoo. [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #55 : 13.02.10 - klo:20:31 »

Tuostapa tuli mieleeni, että kun joitakin vuosia sitten olin lenkillä illalla, kuulin Eino Grönin laulavan ja tietenkin ajattelin, että jopas on radio kovalla! Ylläri oli melkoinen, kun hetken päästä näin itse laulajan yhdellä pihalla laulamassa! Pakko oli hetkeksi pysähtyä kuuntelemaan :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #56 : 13.02.10 - klo:20:31 »

Kattohomma oli oikeesti ihan hanurista  [:-/]
Pasi meni ensin sinne lapion kanssa ja aika nopsaan tuli alas, kun homma ei tuntunut mukavalta. No, mä sitten kiipesin sinne puutarhalapion!!! kanssa ja yritin noin metrisiä kinostumia hajottaa. Pasikin sisuuntui ja otti toiset tikkaat ja kiipesi toiselle reunalle. Siinä vaiheessa mä lähdin alas kitisemään, että kyllä mä aika moneen hommaan pystyn, mutta tää ei kertakaikkiaan ole mun juttu  [:17]

Mä otin muutaman kuvan ja toin pihalle kuumaa mustaherukkamehua ja pyysin Pasin tauolle. Sitten mä raahasin lumikolan katolle ja Pasi teki töitä lumilapiolla ja me saatiinkin aika hyvin ohennettua tuota takapihan puolta, jossa on enemmän lunta. Sitten ei kun sänkyyn huilaamaan; joku ihan käsittämätön mahakipu, joka ei meinannut millään mennä ohi  [:-I]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 13.02.10 - klo:20:47 »

On teillä ollut aika homma. Johtuisikohan jännityksestä mahakipu, kun katolla ei niin rentona pysty olemaan.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 13.02.10 - klo:20:48 »

Tuostapa tuli mieleeni, että kun joitakin vuosia sitten olin lenkillä illalla, kuulin Eino Grönin laulavan ja tietenkin ajattelin, että jopas on radio kovalla! Ylläri oli melkoinen, kun hetken päästä näin itse laulajan yhdellä pihalla laulamassa! Pakko oli hetkeksi pysähtyä kuuntelemaan :-))
Kaikkea sitä kokee, kun on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hieno juttu!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 13.02.10 - klo:20:55 »

Mesis kertoo sit mukavasti miehensä tekosista.  Välillä paistaa läpi kiukku, mutta välittömästi hellyys. Niin sitä pitää.  :-)) [:38]
Semmosta se on elämä oikeestikin. Välillä vähän sapettaa ja kun se on ohi, on kaikki taas hyvin  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.277 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.