Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.2.2010 ja se on perjantai  (Luettu 1538 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #60 : 26.02.10 - klo:14:21 »

http://www.vartti.fi/artikkeli/3dc3ab93-2a97-4b4e-82c3-f082ff1ac540

Kaikkea ne kauppiaat keksii lisätäkseen myyntiään!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #61 : 26.02.10 - klo:14:24 »

Sus kirjoitti: Oiskohan se niin, että laiheliinit syövät aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Just siks, kun eivät silti liho... Hmmm..

Ensin pitäis saada ittesä laiheliiniksi, jotta vois soveltaa tuota koko päivän syöntiä.  [:-I]

Tiinalle, että mulla kastuu hihansuut, jos on päällä pitkähihainen pusero.
Vaikka kuinka kääräsen hihat ylös, niin tiskaamisen päätyttyä olen saanut ne märiksi.  [:-/]  Pahin märkyys tulee just siitä, kun laitan märkiä astioita tiskikaappiin.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #62 : 26.02.10 - klo:14:31 »

Minusta tuo kauppiaan mainoskyltti on hauska. Ainakin erilainen ja kiinnittää huomion. [:-DD]

Kyllä sitä asikaspalvelussa helposti kyllästyy siihen, kun kuulee jonkun saman asian monta kertaa päivässä monta kertaa viikossa monta viikkoa vuodessa... toisaalta tänä talvena ei oo ihme, että jokainen puhuu säästä melekoisen paljon.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #63 : 26.02.10 - klo:14:35 »

Otin pikkuset torkut ja nyt pitäis kai mennä hiukan heiluttamaan lapiota. Ylihuomiseksi oli pistetty sääkartalle lumihiutale ja vesipisara. :-O Pitää saada tuo auravalli pois ennen kuin se kastuu ja taas jäätyy.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #64 : 26.02.10 - klo:15:14 »

Tartteeks teille tuoda kaupasta mitään?  Tulis nyt samalla reissulla, kun haen itsellenikin rompetta. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #65 : 26.02.10 - klo:15:17 »

Tartteeks teille tuoda kaupasta mitään?  Tulis nyt samalla reissulla, kun haen itsellenikin rompetta. [:-)]

MULTAA, Kaarin, MULTAA! [:-DD] Mä aina uhohdan sen!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 735
  • Lahti
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #66 : 26.02.10 - klo:15:41 »

Pirtsakkaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua..toivotan täältä Finladiahiihto kaupungista.
Sutinaa on jo kummasti laduilla kun äsken Veran kanssa lenkkiä tehtiin..ei
kuitenkaan laduilla vaan vieressä kulkevalla tiellä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #67 : 26.02.10 - klo:15:55 »

Iltapäivää ystäväiset! :-)) [:-)]
Täällä oli aamulla aurinkoista, mutta sitten päivällä alkoi pilvistyä ja nyt on heikkoa lumisadetta.
Mittarilukemia, viime yön alin oli -12,5 ja päivän ylin -4,0 sekä nyt -6,3 astetta.

Äsken jo kaffittelin ja nyt hetken luen viestejä täällä. :)
Tääkin ketju jälleen vielä lukemati.

Pirteää perjantaita toivotaan kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #68 : 26.02.10 - klo:16:01 »

Kun tiskaatte käsin, niin osaatteko tiskata niin, ettei oo maha ja pusero mahan kohdalta ihan märät? :-))

En osaa.   [:-I] Mutta jos ottais puseron pois tiskaamisen ajaksi, niin sitten ois vaan maha märkänä.  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #69 : 26.02.10 - klo:16:06 »

Kun tiskaatte käsin, niin osaatteko tiskata niin, ettei oo maha ja pusero mahan kohdalta ihan märät? :-))

En osaa.   [:-I] Mutta jos ottais puseron pois tiskaamisen ajaksi, niin sitten ois vaan maha märkänä.  [:-DD]

Paitti kun mä tiskasin täällä töissä. Vois tulla liian kiire pukea jos tulis asiakas kesken kaiken tiskauksen [:-DD]. Vai olisinks mä joku topless pölypussikauppias. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

  • Vieras
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #70 : 26.02.10 - klo:16:07 »

Kun tiskaatte käsin, niin osaatteko tiskata niin, ettei oo maha ja pusero mahan kohdalta ihan märät? :-))
En osaa.   [:-I] Mutta jos ottais puseron pois tiskaamisen ajaksi, niin sitten ois vaan maha märkänä.  [:-DD]
 

Mielenkiintoinen pointti ! Toisaalta, luulen, että vesi valuisi seuraavaksi housunkauluksesta sisään !  [:-DD]
Se on yleensä T-paidan vaihto tiskin jälkeen. Ennenvanhaan käytettiin essuja...  [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #71 : 26.02.10 - klo:16:10 »

Kun tiskaatte käsin, niin osaatteko tiskata niin, ettei oo maha ja pusero mahan kohdalta ihan märät? :-))

En osaa.   [:-I] Mutta jos ottais puseron pois tiskaamisen ajaksi, niin sitten ois vaan maha märkänä.  [:-DD]

Paitti kun mä tiskasin täällä töissä. Vois tulla liian kiire pukea jos tulis asiakas kesken kaiken tiskauksen [:-DD]. Vai olisinks mä joku topless pölypussikauppias. [:-DD]

 [:-DD] Miten mahtaisi vaikuttaa asiakasmääriin..
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #72 : 26.02.10 - klo:16:15 »

Kun tiskaatte käsin, niin osaatteko tiskata niin, ettei oo maha ja pusero mahan kohdalta ihan märät? :-))
En osaa.   [:-I] Mutta jos ottais puseron pois tiskaamisen ajaksi, niin sitten ois vaan maha märkänä.  [:-DD]
Paitti kun mä tiskasin täällä töissä. Vois tulla liian kiire pukea jos tulis asiakas kesken kaiken tiskauksen [:-DD]. Vai olisinks mä joku topless pölypussikauppias. [:-DD]
[:-DD] Miten mahtaisi vaikuttaa asiakasmääriin..

Pikku mainos "Torstaisin topless-myyjä"  [:-DD]

Järvenpäässä oli jossain varaosaliikkeessä joku lauantai topless-tuote-esittelijä, herätti suunnatonta pahennusta paikallislehdissä, kun pahaa-aavistamattomat perheenisät jälkikasvuineen "osuivat" paikalle...  :-O
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #73 : 26.02.10 - klo:16:16 »

Kun tiskaatte käsin, niin osaatteko tiskata niin, ettei oo maha ja pusero mahan kohdalta ihan märät? :-))

En osaa.   [:-I] Mutta jos ottais puseron pois tiskaamisen ajaksi, niin sitten ois vaan maha märkänä.  [:-DD]

Paitti kun mä tiskasin täällä töissä. Vois tulla liian kiire pukea jos tulis asiakas kesken kaiken tiskauksen [:-DD]. Vai olisinks mä joku topless pölypussikauppias. [:-DD]

 [:-DD] Miten mahtaisi vaikuttaa asiakasmääriin..

Luulenpa että karkottais viimeisetkin asiakkaat. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

  • Vieras
Vs: 26.2.2010 ja se on perjantai
« Vastaus #74 : 26.02.10 - klo:16:17 »

Varaosaliikkeessä oli kyllä yleisömenestys !  :-O
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.3 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.