Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.3.2010 - Tiistai  (Luettu 1374 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #45 : 02.03.10 - klo:12:06 »

Ja vastoinkäymiset senkun jatkuu [:-/]. Tuli puhelinlasku, Sonera on meidän operaattori. Ihmettelin kun laskussani oli siirrettyä dataa (2,300Mt) veloitettu ja hinta 13:77€. Koskaan en ole kännykällä netissä surffannut tai mitään muutakaan vastaavaa tarkoituksella tehnyt. Mutta kun tuo Nokialainen puhelin mikä mulla on, on niin ihme malli että sillä meinaa vahingossa mennä tuonne Surfpoint kohtaan ja silloin alkaa veloitus juosta. Yleensä olen huomannut sen heti jos olen sinne vahingossa itseni lipsauttanut ja näinollen olen sen myös heti sulkenut mutta nyt on ilmeisesti käynyt niin että olen vahingossa sieltä jotain ladannut tuon 2,300 Mt edestä. Surfpoint palvelun voi poistaa käytöstä, mutta en tietenkään osaa ja hakemallakaan en löydä ohjeita Soneran sivuilta, sanotaan vaan että sen voi poistaa asetuksista. No, pitänee poiketa alan kaupassa joku päivä. [:-//]
« Viimeksi muokattu: 02.03.10 - klo:12:16 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #46 : 02.03.10 - klo:12:33 »

Meillä on kohta kesä  :-)) ..... siis päätellen tuon märkänä taivaalta tulevan lumen määrästä. Jostain muistin sopukoista kuuluu: uusilumi on vanhan surma. Oliko se niin  [?] Aura-auto oli käynyt lykkäämässä sellaisen metrin leveen ja 30-40 senttisen vallin tuohon portille [:67] Olipahan tehtävä lisää luovaa työtä ennen kuin pääsin portista pihaan ajamaan.
 Kylläpä Tiinaa nyt koetellaan  :-O
Jospa tuo olisi se kolmas ja viimonen [NUT]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #47 : 02.03.10 - klo:12:40 »

No voihan vitsi. On sulle sit tänään käynyt kaikkee ikävää. Tuo lasin töhriminen on todella kurjaa. Eikä niitä juurikaan saada kiinni. Ja jos saadaan, niin pikkuisen pääkkyä silitetään ja ymmärretään.

Ja nää uudet puhelimet yrittää olla monipuolisia ja kuitenkaan kaikki eivät mokomia ominaisuuksia halua. Silloin pitäisi olla todella helppo tapa ne poistaa käytöstä.

Meillä oli muuten eilen pudonnut lumet talon naapurin (tyttäreni) puoleiselta lappeelta osaksi. Se kasa ylettyy nyt miltei puoleenväliin heidän olkkarin ikkunaansa. On lisäksi niin tiukkaan pamahtanut ettei tavallisella lapiolla saanut aikaiseksi kuin sen lapion hajoamisen. siinä se sit kököttää kesään saakka. Ei pääse Mika sitä koneella poistamaankaan kun pojan auto on edessä "talvisäilytyksessä".
Kivasti tulee vielä lisää. Siis sitä lunta.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #48 : 02.03.10 - klo:12:54 »

Voi Tiina-Parkaa !  [:1]
Mulla vaan hajos jouluaiheinen ISO lasilautanen, oli unohtunut kakkuvadin alle ja tiskattuani ja kuivattuani sen, ryhdyin siirtämään jemmaan ens joulua silmälläpitäen, niin pitihän sen luiskahtaa keittön parketille. Jalkapohjaan ja sormeen pienet laastaroitavat haavat, ääk ! [:´(] Ja minä kun olin aamulla niin touhua täynnä, piti tehdä sitäjatätä ja soittaa ja kirjoittaa. Veto loppui siihen. Pyykit sain sentään kuivumaan. Parempaa jatkoa muille !  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 894
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #49 : 02.03.10 - klo:14:03 »

Kotona taas kiertelyn jälkeen [:42]

Sateisin paikka (vesisade) löytyy täältä http://fi.wikipedia.org/wiki/Cherrapunji
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #50 : 02.03.10 - klo:14:05 »

Kiitti Jarmo, tuo se on. Unohin jo, että mun piti ettiä se. :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #51 : 02.03.10 - klo:15:00 »

Huomenna onkin sitten jännät paikat kun yritetään töihin tulla.
Kuskit on lakossa, mutta jonkun sentään pitäisi kulkea. Mielenkiintoista. Kauankohan nuo jaksavat lakkoilla tällä kertaa?

No, ei pitäisi haitata mun työmatkoilla. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 894
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #52 : 02.03.10 - klo:15:05 »

Huomenna onkin sitten jännät paikat kun yritetään töihin tulla.
Kuskit on lakossa, mutta jonkun sentään pitäisi kulkea. Mielenkiintoista. Kauankohan nuo jaksavat lakkoilla tällä kertaa?

No, ei pitäisi haitata mun työmatkoilla. [:-)]

Olisi pitänyt Kiinan matkalta ostaa riksa ja vuokrata jostain polkija [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #53 : 02.03.10 - klo:15:11 »

Tulipa rahdattua kotiin 10 l kukkamultaa selkärepussa. Oli aikastas "kivaa" kävellä upottavassa möhnälumessa sen repun kanssa. Saattaapi jaloista löytyä uusia lihaksia huomenissa.  [:-I] :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #54 : 02.03.10 - klo:15:33 »

Pyris on kuntoillut.   [:5]   :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #55 : 02.03.10 - klo:15:43 »

Juu. Pitäisköhän huomenna tehdä pidempi lenkki repun ja multapussin kanssa... [NUT] :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #56 : 02.03.10 - klo:15:48 »

Juu. Pitäisköhän huomenna tehdä pidempi lenkki repun ja multapussin kanssa... [NUT] :-))

Kestävyysharjoittelua, sillähän se kunto kohenee.  :-))

Sanoo päivät laiskana istuva.   [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #57 : 02.03.10 - klo:15:51 »

Ikkunoiden ja seinien töhrijät jäivät kiinni [KIPPIS] Kauhiast kyl ihmettelen jos ei aikamiehillä ole muuta tekemistä kun töhriä maalilla seiniä. Vielä jotenkin ymmärtäsin jos kyse olisi teinipojista jotka ajattelemattomuuttaan tekevät tommosta, mutta että aikamiehet, ei mahu mun kaaliin. :-O

http://www.ess.fi/?article=273016

Mun ikkuna on nyt puhdas kun Repe-kulta kävi putsaamassa. Aika kova homma se kyllä oli kun maali meinasi vaan levitä pitkin ikkunaa, rättiäkin kului tosi paljon.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #58 : 02.03.10 - klo:15:57 »

Uskomatonta tyhmyyttä.  [NUT]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 2.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #59 : 02.03.10 - klo:16:01 »

Aikuiset miehet, aivan käsittämätöntä touhua. Ei oo tainnut olla heillä kaikki kotona, eikä ihan lähellä kylässäkään.  [:-I] [:-/]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.175 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.