Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 04.03.2010  (Luettu 889 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #30 : 04.03.10 - klo:10:25 »

Ja osaatko sitten ruveta nukkumaan kun vieras mies on talossa. Miks sen muuten piti just sun yövuoroviikolla tulla?
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #31 : 04.03.10 - klo:10:27 »

Ja osaatko sitten ruveta nukkumaan kun vieras mies on talossa.
 Miks sen muuten piti just sun yövuoroviikolla tulla?

Just tuosta mä Pasille sanoin, että en tiedä, osaisinko nukkua!  [:-I]

Sen piti tulla mun yövuoroviikolla, kun mä olen näppärästi ja sopivasti kotona aamupäivällä. Pasi sen tilasi  [:-I]

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #32 : 04.03.10 - klo:10:28 »

Hieno ulkoilusää -3.7 ja tietysti sataa lunta  [:-P] Luovaa työtä tehnty jo kahteen kertaan tänään  [NUT]
Pieni kysymys, missä ne kuvat katolta tulleista jäälautoista oli? Meinasin esitellä veljen lapsille kuinka vaarallisia jäät ovat katolta alas tullessaan  :-O
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #33 : 04.03.10 - klo:10:34 »

Katsotaan, tepsiikö vanha konsti: lämmitin itselleni evästä. Kohta varmaan ovikello soi  [:-DD]

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #34 : 04.03.10 - klo:10:47 »

Huomenta Lapista! Meillä on nyt sitten eniten lunta, eli toista metriä jo! No Posiolla on kaks senttiä enemmän. Mutta ihan nokko tuota ihanuutta on. Isäntä testasi moottorikelkkaaa äsken, hyvin kulki. En ole vielä kerinnyt kokeilla. Jos tässä päivän päälle lähtis kokeilemaan. Väsyttää vain niin maan perhanasti. Katolta tulee lunta! Taitaa "talkkari" olla töissä. Pitää seurata, ettei se "talkkari" tule kohta lumien matkassa alas.
Toiveikasta torstaita!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #35 : 04.03.10 - klo:11:03 »

Huoltomies tuli 45 mnuuttia myöhässä ja on ERITTÄIN epäkohtelias: se katsoi mun naamaa ja kysyi, että olenko mä ollut yövuorossa?  [:-I]
Kyllähän mä tiedän, etten ole hehkeimmilläni valvotun yön jälkeen, mutta tartteeko sitä niin suoraan sanoa?  [:´((]

Mä sain luvan mennä nukkumaan. Ikävä kyllä mä kerkisin laittaa tiskarin päälle ja odotan nyt sen valmistumista  [:-(]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #36 : 04.03.10 - klo:12:05 »

Unohdin aamulla kertoa että Luscinia soitteli eilen ja lähetti kaikille terkkuja, hän on täällä Lahdessa Salpausselällä kisahommissa.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #37 : 04.03.10 - klo:12:08 »

Jee! kävin ajelemassa kelekalla umpilumessa, jee! Hauskaa oli, putosin kyydistäkin kerran. Ja olin napaani myöten lumessa. Mutta ylös pääsin ja pihalle. :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #38 : 04.03.10 - klo:12:13 »

Jee! kävin ajelemassa kelekalla umpilumessa, jee! Hauskaa oli, putosin kyydistäkin kerran. Ja olin napaani myöten lumessa. Mutta ylös pääsin ja pihalle. :-))

Täällä etelässä meinaa järvien jäällä olla niin paksu sohjokerros että kelkoilla ei pääse ajamaan, mites siellä pohjoisempana.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #39 : 04.03.10 - klo:12:18 »

E
Jee! kävin ajelemassa kelekalla umpilumessa, jee! Hauskaa oli, putosin kyydistäkin kerran. Ja olin napaani myöten lumessa. Mutta ylös pääsin ja pihalle. :-))

Täällä etelässä meinaa järvien jäällä olla niin paksu sohjokerros että kelkoilla ei pääse ajamaan, mites siellä pohjoisempana.
En vielä järvelle asti lähtenyt... lunta on kyllä niin, että pitää ottaa päivän eväs matkaan jos lähtee, voipi tulla nälkä kesken kaiken. Enpä usko vielä sohjoa olevan. Kun on kolme kk pakkasella ollut. Etelässähän se paksu lumi sohjouttaa herkemmin jäät.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #40 : 04.03.10 - klo:13:43 »

Olo on ku hakatulla.  Fysikaalisen jälkeen kolusin kaupan ja sit reippaana käpyttelin kotiin.  Välillä piti maantien puolella kävellä, kun oli niin sohjosia tienpätkiä.
On se kumma, kun autotiet raavitaan niin puhtaaks et paikkapaikoin asvaltti paistaa läpi.  Jalkakäytävät putsataan milloin jaksetaan. [:-/]
Sää oli muuten mahtavan upee.  Jopa aurinko yritti työntyä esiin.  [:-)]
Nyt on semmoinen raakeen onnellinen olo.  [:-)]

Alkuun kirjoitin et olo on ku hakatulla ja loppuun, et on raakeen onnellinen olo.  [:-I] [:-DD]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #41 : 04.03.10 - klo:14:00 »

Terkkuja katille toisesta Siperiasta!

Tää on a i v a n  k ä s i t t ä m ä t ö n t ä  j o .

Juu, siperia opettaa  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #42 : 04.03.10 - klo:14:01 »

 [:-DD] Niinpä!
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #43 : 04.03.10 - klo:14:03 »

Rahantuhlausreissulta palattu. Hain samalla uudet lasit, taikka oikeesti kahdet, kun sai melkeen samalla hintaa.
Nyt totuttelen oikeitten lukulasien käyttöä. Tuntuvat hyviltä heti ensi näkemällä, toisin kuin ne viime talviset.
Täällä on pilvinen päivä ja olla pikkasen miinuksen puolella. Lintusten laulu on lisääntynyt, kevät on tulollaan.
 [:-)]
 








Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 04.03.2010
« Vastaus #44 : 04.03.10 - klo:14:08 »

Olo on ku hakatulla.  Fysikaalisen jälkeen kolusin kaupan ja sit reippaana käpyttelin kotiin.  Välillä piti maantien puolella kävellä, kun oli niin sohjosia tienpätkiä.
On se kumma, kun autotiet raavitaan niin puhtaaks et paikkapaikoin asvaltti paistaa läpi.  Jalkakäytävät putsataan milloin jaksetaan. [:-/]
Sää oli muuten mahtavan upee.  Jopa aurinko yritti työntyä esiin.  [:-)]
Nyt on semmoinen raakeen onnellinen olo.  [:-)]

Alkuun kirjoitin et olo on ku hakatulla ja loppuun, et on raakeen onnellinen olo.  [:-I] [:-DD]


Ylityöllistetyn auramiehen puoliskona valotan hieman tilannetta.
Kyllä ne tekee kaiken minkä jaksavat ja ehtivät. Mutta kun koko ajan tulee lunta eikä miehiä ole kaupungeilla tarpeeksi eikä kalustoakaan. Ja noita koneita ja niiden kuljettajia on tosi vähän. siksi jalkakäytävät ovat mitä ovat.
Ainakin näin täällä Kotkassa.
Mikakin on ollut joulusta saakka pääosin töissä. Yöllä pitää olla ratissa kello 2.00 ja kotiin sit iltapäivällä neljän maissa.
Ruokailu, suihku, uutisten vilkaisu ja nukkumaan viimeistään seitsemältä. Ja herätys kello YKSI jälleen.
Jopa viikonloppujakin näin. Ei tosin kaikkia.

Muoks:  Kaarin, tää ei sit ole mitenkään sinulle suunnattu  [:30]   vaikka kirjoitustasi lainasinkin. Se oli hyvä aasinsilta  [;-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.342 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.