Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.3.2010 - Perjantai  (Luettu 1004 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: 12.3.2010 - Perjantai
« Vastaus #15 : 12.03.10 - klo:09:22 »

Huomenta.  [:-)]
Kaunis aurinkoinen aamu täälläkin ja pikkupakkasta ainakin nyt. Ellei pilvisty, kohta ollaan plusalla varmaankin.
Päivän ohjelma avoinna, pohdin lähdenkö veteen vai lenkille. Kauppaankin kenties.... [:-I]
Heräilen nyt ensin, katsotaan sitten.
Oikein pirteää perjantaita kuitenkin kaikille !  [:44]

Kaijalle toipumisia. [:1]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 12.03.10 - klo:09:27 »

Huomenia..aurinkoinen aamu on jälleen valjennut.Liukasta vaan on lenkkeillä,
että se vie ulkoilu haluja.

Kaijalle edelleenkin tsemppiä, tutulta kuulostaa aatteesi.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #17 : 12.03.10 - klo:09:31 »

Huomenia, ihan hirvittää kohta lähteä katsomaan missä kunnossa parkkipaikka on, eilen oli täynnä sohjoa ja sai pelätä tosissaan että auto jää pohjasta kiinni ja jää sutimaan. Oli aikamoista taiteilua saada auto parkkiin kun piti mennä vauhdilla ettei jää kiinni ja välillä auto luisui lähes poikittain tiellä.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 12.03.10 - klo:09:33 »

Järven jäällä heitettiin Lintukan kanssa lenkki, tovi meni ennenkuin koira tajusi että hanki kantaa, ei tarttekaan kulkea polkuja.
Aurino paistaa, hiihtäjiä oli vain kaksi liikkeellä ja me ainoat kävelijät.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 12.03.10 - klo:09:34 »

Huomenia, ihan hirvittää kohta lähteä katsomaan missä kunnossa parkkipaikka on, eilen oli täynnä sohjoa ja sai pelätä tosissaan että auto jää pohjasta kiinni ja jää sutimaan. Oli aikamoista taiteilua saada auto parkkiin kun piti mennä vauhdilla ettei jää kiinni ja välillä auto luisui lähes poikittain tiellä.

Menikö yöllä pakkasen puolelle? Eilen alkuillasta käytiin Cittarin apteekissa ja sitten Alepassa -tai siis Pasi kävi- ja kyllä oli karseessa kunnossa kulkuväylät.

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #20 : 12.03.10 - klo:10:04 »

No nyt yrittää aurinko kovasti esiin täälläkin [:46]
Lintusia paljon ruokinnalla.
Kohta onkin töihin lähtö. On kuulemma liukasta.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 12.03.10 - klo:10:11 »

Huomenta.

Harmaata, mutta ihan kuin kirkastuisi hiukan.

Tänään ohjelmassa äitiliinin luona käynti. Ihan kuin Masafasaani olisi käynyt ruokailemassa jäljistä päätellen, vaan ihan varma en ole, onko tuo kävelyvana eilisiä jälkiä, johon tullut ohuelti lunta päälle. Olisi kyllä ihanaa, kun Masa jäisi pysyväksi vierailijaksi. [:-)]

Asteista en tiedä mittään, kun eilen pöllytin eteisen ikkunasta jotakin ja samalla huitasin vahingossa lämpömittarin lumihankeen. :-)) Pitää käydä nostamassa se sieltä, jotta tietää taas paleleeko mua vai eikö palele. [:-DD]

Viikonlopunalkua! [:-)] Kaijalle pikaista toipumista! Iipalle kans rentoutusta toivon! [:-)]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #22 : 12.03.10 - klo:10:32 »

Huomenta  [:-)]
Aurinko paistaa ja pari astetta pakkasta.
Kohta kaupanpuhtoon kunhan pyykit on pyörineet koneessa.
Kaijalle malttia,pian pääsee uloskin,kun ottaa pikku-Hiljan völijyyn.   :-))
Iipalle myös jaksuja ja kaikille muillekin pirtsakkaa perjantaita.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 12.03.10 - klo:11:21 »

Aamupäivää Lahdesta! [:-)]

Taivas on kirkkaansininen ja ilma on keväinen!
Tänään lähdetään Pertunmaalle parin viikonlopun tauon jälkeen. Siellä on rakennuksissa peltikatot, joten lumet on luultavasti pudonneet katoilta kun nyt on ollut niin lämmintä. Saas nähdä minkälaiset lumikasat siellä odottaa, tuvan ikkunasta ei varmaankaan näe pihalle kun on luultavasti jättikokoinen lumikasa edessä. 

Photobukcetin kanssa olen taistellut tämän aamua, mun käyttäjätunnukset ja salasanat oli kadonneet sieltä Photobucketista jonnekin enkä sitten päässyt sivuille. Pyysin salasanamuistutuksen ja sain vastauksen että se on onnistuneesti palautettu sähköpostiini, mutta eipähän sitä vaan siellä ole [:-//] <-----mulle kun ei tule laitettua noita salasanoja ylös. Piti sitten Repen nimissä avata uusi Photobucket käyttäjätili, vai mikä se nyt nimeltään on.

Tässä kuva viime viikonlopulta Fiskarsista, käytöstä poistettu puhelinkoppi. Kiva kun ovat kuitenkin nätin kopin jättäneet vaikka puhelinta ei enää ollutkaan. [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 12.03.10 - klo:11:25 »

Aurinko tuli esiin ihan melkein täysillä! Niin täysillä, että pitää taas turvautua tietsikkalippikseen. [:46] :-))

Onkos teillä muilla alkanut tietsikka puhua? Sen muistan, että Hilulla on puhunut... puhuuko vielä?

Jos kaikilla ei VIELÄ puhu, niin Avastin käyttäjillä ehkä kohta alkaa... muillakin kuin mulla. [:-DD] Uusi Avast puhuu. Piti uusia tuo Avast, joku lisenssiaika oli menossa umpeen. Tää Avast puhuu. [:-DD] Englantia.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #25 : 12.03.10 - klo:11:52 »

Sus, mun konekin alkoi puhua, kun päivitin uuden, ilmaisen Avastin. Jostain syystä se ei ollutkaan voimassa kuin reilun viikon. Enkä sitten saanut enää sitä ladattua uudestaan. Niinpä viime viikolla Pasi latasi tähän maksullisen F-securen. Pari päivää oli kone suojaamatta ja heti löytyi 14 vakoiluohjelmaa  :-O

Tuo Tiinan kuvaama Fiskarsin puhelinkoppi on todella ihastuttava.  :-))
Tulee aina hyvä fiilis, kun näkee sen. Kännykät on tylsiä  [:-I]

TYLSÄÄ! Ei saisi istua pitkään eikä maata. Ulkona on lunta ja liukasta. Mitä mä teen? En mä osaa kävellä rinkiä sisällä  [:´((]

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 12.03.10 - klo:12:22 »

Huomenta täältäkin  [:-)]

Tiinan kuvaaman puhelinkopin mäkin olen kuvannut kera poikain,
oli täälläkin joskus se kuva.
Fiskars on kiva kylä kesäisin  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 12.03.10 - klo:12:25 »

Huomenta täältäkin  [:-)]

Tiinan kuvaaman puhelinkopin mäkin olen kuvannut kera poikain,
oli täälläkin joskus se kuva.
Fiskars on kiva kylä kesäisin  [:-)]

Juu, heti päätettiin Repen kanssa että kesällä sinne pitää päästä uudestaan, täytyy yrittää yhdistää lomareissuun heinäkuussa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 12.03.10 - klo:12:44 »

TYLSÄÄ! Ei saisi istua pitkään eikä maata. Ulkona on lunta ja liukasta. Mitä mä teen? En mä osaa kävellä rinkiä sisällä  [:´((]

a) Rupea valmistamaan kevyttä ruokaa. Seisten. Kevyttä siksi, kun et painavia saa nostella. [:-DD] Kurkkaa pakastimeen ja kaappeihin. Tee valmiiksi useita eri ruokalajeja, varastoon, pakastimeen, vanhoista ruoka-ainevarastoista, joita löytyy kyllä kaapeista, olen siitä varma. [:-DD]
b) Valokuvaa ruokinnan lintuja. Sisältä käsin tai ulkona terassikatoksessa. Ota tupakkatauolle mukaan kamera.
c) Pönttöile ja surffaile SEISTEN. :-)) Tee vihdoin se esittely siitä kuningaskalastajasta! [:-DD] En ainakaan löytänyt sellaista, vai onko se jossakin...
d) Ulkoile seisten, älä liukkailla kävellen. :-))
e) Älä tee seisomalakkoa tänään. [:-DD]

[:66] [:45] [:-DD]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 12.03.10 - klo:12:47 »

Menikö yöllä pakkasen puolelle? Eilen alkuillasta käytiin Cittarin apteekissa ja sitten Alepassa -tai siis Pasi kävi- ja kyllä oli karseessa kunnossa kulkuväylät.

Juu näköjään koska oli tiet kovalla kökkäreellä ostarin edessä, meidän parkkiksen olivat olleksi käyneet auraamassa illan aikana.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.086 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.