Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.3.2010 - Perjantai  (Luettu 1006 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 12.3.2010 - Perjantai
« Vastaus #30 : 12.03.10 - klo:12:47 »

Tuo Tiinan kuvaama Fiskarsin puhelinkoppi on todella ihastuttava.  :-))
Tulee aina hyvä fiilis, kun näkee sen. Kännykät on tylsiä  [:-I]

Hyvä markkinaidea Nokialle olisi alkaa valmistaa jonkinlaisia "teräviä" kännyköitä! [:-DD] Siis... vaikka tuommoisia Fiskarsin puhelinkopin näköisiä, tai ainakin sitä muistuttavia, sellaisia kaunokännyköitä. Kännykkä voisi olla myös esim. sellaisen vanhanaikaisen puhelimen luurin muotoinen.... jne.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 12.03.10 - klo:12:49 »

Sus, mun konekin alkoi puhua, kun päivitin uuden, ilmaisen Avastin. Jostain syystä se ei ollutkaan voimassa kuin reilun viikon. Enkä sitten saanut enää sitä ladattua uudestaan. Niinpä viime viikolla Pasi latasi tähän maksullisen F-securen. Pari päivää oli kone suojaamatta ja heti löytyi 14 vakoiluohjelmaa  :-O

Mitenhän se vaan reilun viikon oli voimassa? :-O Hui, toivottavasti ei käy niin mulle... Tosin onhan niitä ilmaisia muitakin, joihin voi turvautua.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #32 : 12.03.10 - klo:13:02 »

Taas pistän osa-aikaeläkepaperit vetämään. Saas nähdä, kuinka tällä kertaa käypi.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 12.03.10 - klo:13:15 »

Taas pistän osa-aikaeläkepaperit vetämään. Saas nähdä, kuinka tällä kertaa käypi.

Onnea toivotellaan hakemukselle! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #34 : 12.03.10 - klo:13:23 »

TYLSÄÄ! Ei saisi istua pitkään eikä maata. Ulkona on lunta ja liukasta. Mitä mä teen? En mä osaa kävellä rinkiä sisällä  [:´((]

a) Rupea valmistamaan kevyttä ruokaa. Seisten. Kevyttä siksi, kun et painavia saa nostella. [:-DD] Kurkkaa pakastimeen ja kaappeihin. Tee valmiiksi useita eri ruokalajeja, varastoon, pakastimeen, vanhoista ruoka-ainevarastoista, joita löytyy kyllä kaapeista, olen siitä varma. [:-DD]
b) Valokuvaa ruokinnan lintuja. Sisältä käsin tai ulkona terassikatoksessa. Ota tupakkatauolle mukaan kamera.
c) Pönttöile ja surffaile SEISTEN. :-)) Tee vihdoin se esittely siitä kuningaskalastajasta! [:-DD] En ainakaan löytänyt sellaista, vai onko se jossakin...
d) Ulkoile seisten, älä liukkailla kävellen. :-))
e) Älä tee seisomalakkoa tänään. [:-DD]

[:66] [:45] [:-DD]

Hyviä ideoita! Nyt vaan ei mikään huvita!
Jospa sitä vaikka yrittäisi päästä alakertaan suihkuun?  [:-I]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 12.03.10 - klo:14:11 »

F - tarkistamaan että polkupyörät ovat kunnossa viime kesäisen polkemisen jälkeen, sitten kun saa lähteä liikkeelle ja kelikin on keväinen on kiva kun tietää että pyörät on kunnossa [:-)] [:-)]

Kotona ja mittarissa kilometrien osalta 50,06 ja lämpötilakin plussan puolella, tuuleton ja aurinkoinen päivä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #36 : 12.03.10 - klo:14:11 »

Pakolliset kauppa-asiat hoidettu ja sen jälkeen tunnin verran lenkkeilty. Ihana ilma, keli vaan oli vaihteleva. Paikoin sulaa, paikoin ihan tasaista jäätynyttä ja sitten kauheita uria ja kökköjä tiellä. Hyvin meni kun koko ajan katseli mihin kävelee.  :-))

Tuo Fiskarsin puhelinkoppi löytyy meidänkin lomakuvista viime kesältä.  :-))
Hieno paikka, meinas vaan olla vaikeaa löytää asuntoautolle enää parkkitilaa kun joskus puolenpäivän jälkeen mentiin. No löytyi sentään ja kaunis alue tuli nähtyä.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 12.03.10 - klo:14:13 »

Heips!!
Aurinko paistaa kirkkaasti sinisellä taivaalla.  [:-)]  
Jos tässä pihassa tois tuollainen Fiskarsin puhelinkoppi ja mulla ois pieni ipana, niin  pelattais lumipallokiekkoa.  Alaosassa on mainio verkko valmiina.  :-))  Jo on söpö koppi. [:-)]

Sus kirjoitti: Asteista en tiedä mittään, kun eilen pöllytin eteisen ikkunasta jotakin ja samalla huitasin vahingossa lämpömittarin lumihankeen.  :-)) Pitää käydä nostamassa se sieltä, jotta tietää taas paleleeko mua vai eikö palele.  [:-DD]

Toi oli hyvä kommentti!  [:-DD]

Koita ny Kaija saada jotenni aikas kulumaan.  Käy välillä pihalla ja sit taas perimmäisessä huoneessa.  Eipä paljoa ole valinnanvaraa liikkumisen suhteen hiljattain leikatulla.
Tsemppiä sulle.  [:-)]
Onneks et laihtunut.  Olen kuvista ollut huomaavinani, että kohta sulla ei ole jälellä kuin luut, jotka mehuja valmistaa.  [:-DD]

Iloista perjantakkii kaikille.  [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 12.03.10 - klo:14:15 »

Koita ny Kaija saada jotenni aikas kulumaan.  Käy välillä pihalla ja sit taas perimmäisessä huoneessa.  Eipä paljoa ole valinnanvaraa liikkumisen suhteen hiljattain leikatulla.
Tsemppiä sulle.  [:-)]
Onneks et laihtunut.  Olen kuvista ollut huomaavinani, että kohta sulla ei ole jälellä kuin luut, jotka mehuja valmistaa.  [:-DD]

Luut? Joopa joo!  [:-DD]
Karkki on maistunut viime aikoina turhan hyvin... Pysyy luut kunnossa.
Nyt on muuten hammaskin kipeä. No, kolmelta on aika ottaa lääkkeet. Eiköhän se hammassärkykin mene noilla myrkyillä?  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 12.03.10 - klo:14:16 »

Hei, te kenellä ei ole ajokorttia, harmittaako teitä koskaan ettei ole tullut ajettua korttia. Mua joskus nimittäin harmittaa, tänä aamuna viimeksi. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 12.03.10 - klo:14:19 »

Ja sitten kun Tiina ajaa kortin voi pihalle ilmestyä tälläinen... http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=14979.0
Olisi tuo ollut Zeenerille ja muillekin kiva jos keli on sohjoista
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #41 : 12.03.10 - klo:14:25 »

[:5] [:5]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 12.03.10 - klo:14:29 »

Ja sitten kun Tiina ajaa kortin voi pihalle ilmestyä tälläinen... http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=14979.0
Olisi tuo ollut Zeenerille ja muillekin kiva jos keli on sohjoista

Kun en ole nuorenakaan korttia ajanut, niin en kyllä enää tässä iässä rohkene. [:-(]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 12.03.10 - klo:14:32 »

Hei, te kenellä ei ole ajokorttia, harmittaako teitä koskaan ettei ole tullut ajettua korttia. Mua joskus nimittäin harmittaa, tänä aamuna viimeksi. [:-)]
Arvaa vaan, harmittaako? [:-/]
Kauppakoulun aikana oisin saanut ajokorttiini opiskelualennusta.  En kehdannut mennä ajokouluun, kun häpesin itteeni!  [:-DD]   On sitä ollut lapsellinen vielä 19 vuotiaana.  [:-I]
x opetti mulle ajotaitoa, mut hermostui, kun en totellut häntä.  Pyrin ajamaan liian lujaa.  Siis parempi, ettei mulla ole korttia.  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 12.03.10 - klo:14:39 »

Uusi Linnut-lehti tuli!  :-))
Lääkkeet otettu; toivottavasti nyt hellittää tuo hammassärkykin. Mä taidan mennä sänkyyn lehden kanssa!  [:-)]

Sivu luotiin 0.247 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.