Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.3.2010 - Perjantai  (Luettu 1003 kertaa)

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
Vs: 12.3.2010 - Perjantai
« Vastaus #60 : 12.03.10 - klo:20:26 »

Taas pistän osa-aikaeläkepaperit vetämään. Saas nähdä, kuinka tällä kertaa käypi.

Peukutellaan täältä sulle   [:5]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #61 : 12.03.10 - klo:20:30 »

Ouou, mikä pullo!  :-O [:-)]

Hahhh, mua kun ei pahemmin nuo juomat kiinnosta niin en edes avannut tuota linkkiä ja sit tään Kaarinin kommentin takia piti mennä katsomaan  [:-DD]
Hiano on  [:5]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #62 : 12.03.10 - klo:20:34 »

Hyvältä tuntui parin tunnin päikkärit, nyt jaksaa taas laiskotella  [:-)]

Oikein paljon tsempityksiä sulle. Saatko sä istua? No, kävely on ilman muuta hyväksi melkein kaikenlaisten operaatioiden jälkeen.
Sitten vaan divaanilla löhöilyä  [:1]

muoks:  tähän ketjun loppuun tulikin mun pitkät yksinpuhelut  [:17]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #63 : 12.03.10 - klo:20:46 »

Muru :-))  [:-)]

Mut, väsy väsy taas jo, joten mentävä jo nukkumaan.

Hyvää yötä teille kaikille sitten kun menette!   [:60]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #64 : 12.03.10 - klo:20:53 »

Hyvältä tuntui parin tunnin päikkärit, nyt jaksaa taas laiskotella  [:-)]

Oikein paljon tsempityksiä sulle. Saatko sä istua? No, kävely on ilman muuta hyväksi melkein kaikenlaisten operaatioiden jälkeen.
Sitten vaan divaanilla löhöilyä  [:1]

Pitäisi yrittää pysytellä jaloillaan. Mä kävelen nyt sohvan ja tietokoneen väliä; siinähän sitä saa liikuntaa  [:-I]
Eniten huolestuttaa nyt se, ettei ruoka maistu. Aika nopsaan sitä näköjään oppii olemaan syömättä  :-O
Täytyy yrittää juustoja ja suolakeksejä... makea jogurtti alkaa äkkiä tympiä. Harmi, kun en tajunnut eilen tilata kaupasta gefilus-piimää. No, huomenna sitten  [:-P]

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #65 : 12.03.10 - klo:22:33 »

Kaijalle tsemppei!
Mun perstaiperstai siis kakkosperjantai on menny kynsihuollossa, koirusten kanssa  vatuloidessa 2 tuntii ulkosalla, päiväunilla, saunassa ja jossain välis söinkii jotai  [:-DD] , Että voiko ihanampaa päivää olla?
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 12.03.10 - klo:23:16 »

Täytyy sanavarastoa säästää huomisellekin. [:-DD]
Hyviä öitä koko pönttöpoppoolle!  [:30] [:6]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #67 : 13.03.10 - klo:09:58 »

Sus, mun konekin alkoi puhua, kun päivitin uuden, ilmaisen Avastin.
Jostain syystä se ei ollutkaan voimassa kuin reilun viikon. Enkä sitten saanut enää sitä ladattua uudestaan. Niinpä viime viikolla Pasi latasi tähän maksullisen F-securen. Pari päivää oli kone suojaamatta ja heti löytyi 14 vakoiluohjelmaa  :-O
Mitenhän se vaan reilun viikon oli voimassa? :-O Hui, toivottavasti ei käy niin mulle... Tosin onhan niitä ilmaisia muitakin, joihin voi turvautua.

Pikkasen jos tutustuu siihen, niin Avastista näkee mihin asti se on voimassa.
Kun avaa etusivulta -maintenance  ja sieltä - registration-, siinä näkyy, rekisteröimispäivä ja mihin asti se on voimassa. Uusimiseen ja ensirekisteröimiseen ei tarvinnut muistaakseni edes sähköpostia, niinkuin aikasemmin. Puheenpulinat saa halutessaan pois avaamalla Avastin etusivun yläoikealta -settings> klikkaa kohdalta  -souds-  ja poistaa ruksin kohdasta -voiceovers-, tää koskee siis 5 versiota.

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #68 : 13.03.10 - klo:10:05 »

Sus, mun konekin alkoi puhua, kun päivitin uuden, ilmaisen Avastin. Jostain syystä se ei ollutkaan voimassa kuin reilun viikon. Enkä sitten saanut enää sitä ladattua uudestaan. Niinpä viime viikolla Pasi latasi tähän maksullisen F-securen. Pari päivää oli kone suojaamatta ja heti löytyi 14 vakoiluohjelmaa  :-O

Mitenhän se vaan reilun viikon oli voimassa? :-O Hui, toivottavasti ei käy niin mulle... Tosin onhan niitä ilmaisia muitakin, joihin voi turvautua.

Avast mullakin on tuossa läppärissä. siinä on sellainen rekisteröityminen ja sieltä saa "avaimen" jolla sit rekisteröidytään. Kyllä se mulla toimii. Muistaakseni ainakin vuoden sitten voimassa. Tosin minä tuon rekisteröin jo viime marraskuussa.
Toivotaan ettei käytäntö ole muuttunut.

No mun ei kannattaisi itse tällä koneella tehdä muuta kuin surffata netissä ja jättää nuo oikeat asiat fiksumman, eli Pasin hoidettavaksi. Mä en tiedä, miten onnistuin sähläämään....  [:17]

Sivu luotiin 0.169 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.