Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.3.2010 - Maanantai  (Luettu 1353 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 15.3.2010 - Maanantai
« Vastaus #45 : 15.03.10 - klo:16:54 »

Musta on ollut kiva lukea tätä päivän ketjua, enkä mä pidä näitä meidän arkisia ilon ja surun aiheita roskana  [:-I]

Aika korkealla on aurinko vieläkin, vaikka kello on kohta viisi  [:46]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #46 : 15.03.10 - klo:17:16 »

On sitten roskaa tai ei niin laitetaan tänne joukkoon Onnittelut Ristolle [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 15.03.10 - klo:17:32 »

Aurinkomatkoilta tuli tekstari, että jos mä haluan ensi talven opuksen kotiin, niin eikun ilmainen vastaustekstari sinne. Tosi hyvää palvelua ja säästäähän se luontoakin, kun opus lähetetään vain niille, jotka sen haluavat eikä kaikille satunnaisesti viiden vuoden aikana Aurinkomatkojen kautta matkan ostaneille  :-))

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #48 : 15.03.10 - klo:18:31 »

Aurinkomatkoilta tuli tekstari, että jos mä haluan ensi talven opuksen kotiin, niin eikun ilmainen vastaustekstari sinne. Tosi hyvää palvelua ja säästäähän se luontoakin, kun opus lähetetään vain niille, jotka sen haluavat eikä kaikille satunnaisesti viiden vuoden aikana Aurinkomatkojen kautta matkan ostaneille  :-))

Tämä juttu sopii hyvin tuonne kierrätys- ja ympäristöjuttuihinkin. Hienoa, että jotkut toimistot ja muut keksivät tapoja vähentää turhaa paperin kulutusta lähettämällä liukuhihnalta oppaita, mitkä jotkut tuikkaa tarpeettomina suoraan roskikseen [:-)]
Paperin/mainosten määrä on törkeää, mitä viikonkin aikana talouteen tulee. Vähempi riittäisi. Ihan ilmankaan en tykkää olla. Mutta kun ei ole välimuotoa tälle määrälle [:-/]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 15.03.10 - klo:18:34 »

Tämä juttu sopii hyvin tuonne kierrätys- ja ympäristöjuttuihinkin. Hienoa, että jotkut toimistot ja muut keksivät tapoja vähentää turhaa paperin kulutusta lähettämällä liukuhihnalta oppaita, mitkä jotkut tuikkaa tarpeettomina suoraan roskikseen [:-)]
Paperin/mainosten määrä on törkeää, mitä viikonkin aikana talouteen tulee. Vähempi riittäisi. Ihan ilmankaan en tykkää olla. Mutta kun ei ole välimuotoa tälle määrälle [:-/]

Niinpä, kun ei voi eritellä, että se-ja-se mainos ja ilmaisjakelulehti tähän laatikkoon, kiitos!
Meillä on postilaaikossa ihan pysyvä kielto, että ei ilmaisjakeluja. Herättää liikaa huomiota, jos se laitetaan vain reissun lähtiessä  [:-I]

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #50 : 15.03.10 - klo:18:41 »

...pitäisikö munkin vaan kokeilla? Tuleehan silti Yhteishyvä ym lehdet (S-jäsenyys). Pitää katsoa, eikös ne nimellä tule.
Pitäisikö tehdä tästä yksi hyvä päätös [:-I]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 15.03.10 - klo:18:51 »

Juu, ihan tarpeeks tulee lukemista, vaik ei ilmaisia jakeluita huolikaan.
Kela, Pirkka, Yhteishyvä riittää ilmaisina mulle. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 15.03.10 - klo:18:52 »

...pitäisikö munkin vaan kokeilla? Tuleehan silti Yhteishyvä ym lehdet (S-jäsenyys). Pitää katsoa, eikös ne nimellä tule.
Pitäisikö tehdä tästä yksi hyvä päätös [:-I]

Mulle tulee Yhteishyvän lisäksi Pirkka. Eli unilukemista riittää!  [:-)]
Meillä tuppaa tuo paperien vieminen keräykseen kaatumaan mun hommaksi. Hesari tulee ilmaiseksi ja mua suututtaa, kun harvemmin Pasikaan sitä ehtii lukea. Siitä tulee viikossa melkoinen pino.
Lomareissujen ajaksi mä katkaisen sen tulon jo useita päiviä aikaisemmin ja jatkan tuloa vasta joskus myöhemmin  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 15.03.10 - klo:18:54 »

Tää on niin tyypillistä: JOS mä en aloita ruoanlaittoa ennen Pasin tuloa, mä pidän itseäni laiskana vaimona, joka vaan istuu pönttökoneella.
Ok, nyt mä aloitin niin, että ruoka olisi pastan keittoa vaille valmis Pasin tullessa ja sille olikin tullut myöhäinen asiakas ja mä saan pelätä, että persikka-broileri-juustokastike juoksettuu tai jotain  [:´((]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 15.03.10 - klo:19:00 »

[quote author=Jarmo link=topic=17964.msg466408#msg466408 date=1268656
aika outoa jos ensin ilmoitetaan työnjahtajalle että ollaan sairas ja sitten soitetaan terveydenhoitajalle joka antaa sitten hyväksynnän poissaoloon ja asiasta on ilmoitettu jo ennen... [:-I]
[/quote]
(Mites tää lainaus tälleen taas meni???  :-O )

Minä kun luin tämän, niin ajattelin heti, että tää on taas tätä Jarmon ja Hippiksen välistä huulenheittoa, mutta tästä kehkeytyikin oikein keskustelu  [:-)]

Linkki Heli Laaksosesta oli ihana. Minä niin tykkään hänen kirjoituksistaan ja jutustelustaan. Mukava murre hänellä  [:-)]. Hassua oli se, että kun sitä juttua kuuntelin, minulle tuli ihan väkisin Sus mieleen, -ja sitten Sus sanookin viestissään, että "Heli Laaksosella kulkee tuo ajatus vähä samalviisiin ku tässäki pikkupäässä."  [:-DD]
Mukavaa illan jatkoa. Sairaille pikaista toipumista.
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #55 : 15.03.10 - klo:19:01 »

Juu, ihan tarpeeks tulee lukemista, vaik ei ilmaisia jakeluita huolikaan.
Kela, Pirkka, Yhteishyvä riittää ilmaisina mulle. [:-)]

OK, taidankin laittaa postilaatikon päälle viimeistään viikonvaihteena kiellon ilmaisjakelulle. Hyvä kun tuli puheeksi tämä roskaposti! :-))
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 15.03.10 - klo:19:02 »

Minä kun luin tämän, niin ajattelin heti, että tää on taas tätä Jarmon ja Hippiksen välistä huulenheittoa, mutta tästä kehkeytyikin oikein keskustelu  [:-)]

Hyvä että jollekin tuli mieleen että samalla työpaikalla olevilla tai muuten tutuilla saattaa olla juttua jota ulkopuolinen ei ihan välttämättä ymmärrä niin kuin kirjoittaja on asian tarkoittanut [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #57 : 15.03.10 - klo:19:12 »

Minä kun luin tämän, niin ajattelin heti, että tää on taas tätä Jarmon ja Hippiksen välistä huulenheittoa, mutta tästä kehkeytyikin oikein keskustelu  [:-)]
Hyvä että jollekin tuli mieleen että samalla työpaikalla olevilla tai muuten tutuilla saattaa olla juttua jota ulkopuolinen ei ihan välttämättä ymmärrä niin kuin kirjoittaja on asian tarkoittanut [:-)]

Anteeksi tyhmyyteni... [:17]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #58 : 15.03.10 - klo:19:14 »

Anteeksi tyhmyyteni... [:17]

Ei anteeksipyydettävää [:10] [:30] [:5]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #59 : 15.03.10 - klo:19:40 »

Mua on joskus Heli Laaksoseen verrattukin, en nyt oikein muista kuka ja missä, mut kolmisen kertaa oon kuullut jotakin sellaista. [:-I] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.