Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 16.3.2010 - Tiistai  (Luettu 1350 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 16.3.2010 - Tiistai
« Vastaus #30 : 16.03.10 - klo:10:18 »

Kyl mä niin kauhiasti ihmettelen tätä henkilöpalvontaa, siis kun joku potkupallon potkija saa Suomen ihan sekaisin, sairaalassa ja lentokentällä parveilee ihmisiä mustanaan ja hyvä ettei Beckhamin sairaalareissu ole melkein uutisten pääaiheena. En ymmärrä. :-O

Enimmäkseen ne fanit oli aika nuoria (lue: arvostelukyvyttömiä)  [;-)]
 Mutta kyllä mäkin ihmettelen. Voivat olla aika väsyjä tänään koulussa/töissä, jos ovat yön vahtineet sitä klinikkaa!  [:-I]

Huvittaviakin piirteitä löytyy, brittilehdistön mukaan Beckhamin leikkasi professori Helmu Orawa ja The Sunin juttuun liitetyssä kartassa Turku sijaitsee Ruotsin Skånessa. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #31 : 16.03.10 - klo:10:20 »

Pitäisköhän lähteä hakemaan jotain troppia tähän tautiin. Millään ei viitsisi edes vaatteita laittaa.
Aloitin kutomisen ja senkin jo purin, oli liikaa silmukoita, mutta jos vähennän ei pyöröpuikoilla enää onnistu.
Taitaa olla känkkäränkkäkin täällä. [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 16.03.10 - klo:10:21 »

Ihka uusi pyyhe on joskus semmoinen, ettei meinaa kuivata... pesukoneessakäynnin jälkeen nekin pehmenee sitten.

muoks. Ahaa Kaija olikin jo todennut saman. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 16.03.10 - klo:10:22 »

Iipa, kuuma mustaherukkamehu on ainakin hyvänmakuista ja lämmittää, vaikkei olekaan lääke. Mä olen tälle talvelle sitä jemmannut kaupasta. Pasin flunssaa lääkittiin sillä!  [:-)]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #34 : 16.03.10 - klo:10:25 »

Iipa, kuuma mustaherukkamehu on ainakin hyvänmakuista ja lämmittää, vaikkei olekaan lääke. Mä olen tälle talvelle sitä jemmannut kaupasta. Pasin flunssaa lääkittiin sillä!  [:-)]
Mullahan on sitä jääkaapissa, jippii, olen unohtanut!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 16.03.10 - klo:10:33 »

Kaarin, jos se pyyhe on ihan uusi, niin se kyllä kuivaa aika huonosti ennen ekaa pesua. Yleensä Finlaysonin pyyhkeet on tosi hyviä.
Finlaysonilla on muuten verkkokauppakin: http://www.finlayson.fi/PublishedService
Me tilattiin sieltä eilen uusi pussilakana tarjouksesta!  [:-)] Helppoa rahan tuhlaaminen sairaslomallakin!  [:-I]

Eikös ne ole Finlaysonin pyyhkeet, ne isot ja ihanat,  mitkä sä Kaija olet tuonut meille Koluun, ne ainakin kuivaa nykyään hyvin, mutta en muista minkälaiset oli ihan uutena. Usein kyllä pyyhkeet tarvii pestä ennen eka käyttöä, muuten niistä irtoaa sellaista ilkeää nukkaakin kosteaan ihoon ja tosiaan eivät kuivaa kunnolla. [:-)]
Nuo Kaijan tuomat on tosiaan siitä ihanat pyyhkeet kun ne on riittävän isot peittämään minunkin muotoni. (Olenkin ominut ne molemmat omaan käyttööni vaikka Kaija toi toisen Repelle [:-DD])

Kiitos Kaarin, tuntuu että Airi on nyt ainakin toistaiseksi kalppinut muille maille. :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #36 : 16.03.10 - klo:10:36 »

Mä otin kerran suht uuden pyyhkeen mukaan uimahalliin, olin sen kertaalleen pessyt. Pukuhuoneessa huomasin että koko kroppa oli ihan mustan nöyhdän peitossa, nolona sitten uudelleen suihkuun ja kuivaus peflettipyyhkeen kanssa  [:-DD]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 16.03.10 - klo:10:40 »

Mä pesen kaikki uudet pyyhkeet, lakanat, pussilakanat ennen käyttöä.

Tytöllä oli joskus musta froteepyyhe josta lähti nukkaa aina vaan  :-O
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 16.03.10 - klo:10:52 »

Rumpukuivaaja on aika hyvä keräämään kaiken irtonukan pyykistä.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #39 : 16.03.10 - klo:12:54 »

Huomenta ja aurinkoista tiistaipäivää.
Olipa taas pakkasaamu. Mä olen jo ihan kyllästynyt talveen. Tulis jo kevät ja sulais lumet pois, tulis jo linnut ja kukkis jo valkovuokot...
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #40 : 16.03.10 - klo:13:05 »

Kaikille muillekin pönttölän sairaille ja toipilaille paranemisia.  [:30]

Tulis jo kevät ja sulais lumet pois, tulis jo linnut ja kukkis jo valkovuokot...

Sanos muuta  [:-)]   Tänäänkin täällä lunta tullut tosi sakeasti aamusta lähtien, ainakin 5cm ja huomiseksi ennustetaan lisää lumipyryä.
Pakkasta nyt -4,5 astetta.

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 16.03.10 - klo:13:16 »

Ei voi muuta kuin laulaa, että  [:50] Voiko ihanammin päivä enää paistaa...
En edes kauppaan raaskinut poiketa, kun tulin pois fysikaalisesta.
Ainut harmi, että aurinkolasit jäi kotiin.  En erottanut vastaantulevia.  Ykskin auto hiljaa tööttäs ja sieltä huiskutettiin.  Piti ihan auringolle selkä kääntää, että erotin autosta ketä vilkuttajat oli.  [:-)]
Tytär on ollut pari vuorokautta täällä.  Ihan oudolle, mut mukavalle on tuntunut.  Voi siitä onkin aikaa, kun hän on täällä asustellut.

Kyllä määkin pesen kaikki uudet tekstiilit ennen käyttöä.
Toi pyyhe on sit varmaankin uutuuttaan tuollainen pikkasen vettä hylkivä.
100% puuvillaa näkkyy olevan.  Oiskohan tuossa kankaan vahvuudessa jotain osuutta asiaan?  Muistelen ostaneeni siskon pojalle Finleissonin pyyhkeen, mut tais olla himppa ohkasempaa laatua.
Noo, jospa toi ajan kanssa tokenee.  [:-I] [:-)]

Nälkä kurnii.  Lävväytän hernekeittoa, nam!  [:-P]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 16.03.10 - klo:13:24 »

Kuulostat Kaarin niin keväisen iloiselta että itsellekin tuli oikein hyvä mieli sun juttua lukiessani! [:45]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 16.03.10 - klo:13:33 »

Kotona taas, ruokinta täydennetty ja puhdistettu ja nyt teetauko, puuttuvat kilometrit teetauon jälkeen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 16.03.10 - klo:13:34 »

Soitin Päivänsankari-Pyrikselle. Hää lähetti terkkuja pönttöläisille! Istui autossa mesen vieressä, olivat tulossa kuvaamasta koskikaroja ja menossa kuvaamaan koskikaroja. [:-DD] Aurinkoa piisaa siellä heillä. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.197 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.