Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 26.3.2010  (Luettu 490 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Perjantai 26.3.2010
« Vastaus #15 : 26.03.10 - klo:09:27 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]
Perjantai ja Pertunmaa, ne sointuu niin kauniisti yhteen :-)). Pitäis tehdä pientä siivousta pääsiäiseksi, mattojen puistelu, imurointi, ja vessan pesu, ne saa kyllä riittää.

Kohta varmaan kyllästytte näihin mun pullajuttuihin, mutta sanon kuitenkin, että te jotka ette ole ns. "pullan orjia", ette voi tietää minkälaisia vieroitusoireita täällä kärsitään [:´((] [:-DD].

Kaikesta huolimatta, mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 26.03.10 - klo:09:30 »

Rakkaustarina
http://www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.shtml/arkistot/ilmiot/2010/03/1087108

Ihana juttu, ihan meni kylmät väreet kun katsoin. Uskollista rakkautta täytyy sanoa [:38].
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 26.03.10 - klo:09:43 »

Mulla oli kahvinporoja jäljellä yksi kahvimitallinen, hiukan on laihat kahvit. [:´((]

Hui, ajatuskin on kauhea. Ettei saisi kahvia... [:67] Aamun aloitus kävisi huomattavan vaikeaksi, kun ei saisi silmiä auki.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 26.03.10 - klo:09:49 »

Mulla oli kahvinporoja jäljellä yksi kahvimitallinen, hiukan on laihat kahvit. [:´((]

Hui, ajatuskin on kauhea. Ettei saisi kahvia... [:67] Aamun aloitus kävisi huomattavan vaikeaksi, kun ei saisi silmiä auki.

Ihan totta! Päivä on pilalla, jos ei saa aamukahvia. Maitoakin pitää olla siihen sekaan!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 26.03.10 - klo:09:51 »

Pihaoravalta on pudonnut häntä. Katseltiin viikonloppuna, että häntä on aika huonossa kunnossa ja nyt sitä ei enää ole ollenkaan.
Ihan terveeltä tuo muuten näyttää. Kasvaakohan häntä takaisin???  [:´((]

Muoks! Jos häntäRUOTO on katkennut, niin mistäpä sitä uutta saisi?  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 26.03.10 - klo:09:55 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 26.03.10 - klo:09:57 »

Perhana, kuntatekniikan miehet katkoo nosturin kanssa isoja oksia lehmuksista tossa mun kaupan edessä. Yksi iso oksa mäiskähti suoraan tollaseen 3m leveään näyteikkunaan, onneksi se ei mennyt säpäleiksi. Ovat kyllä ihan viksuja miehiä, yks (aika söpö muuten :-))) kävi pyytämässä anteeksi kun säikäyttivät, ja sanoi että jos ikkuna olisi hajonnut, niin he olisivat korvanneet. No, se kyllä kai olis sanomattakin selvää. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 26.03.10 - klo:10:00 »

Pihaoravalta on pudonnut häntä. Katseltiin viikonloppuna, että häntä on aika huonossa kunnossa ja nyt sitä ei enää ole ollenkaan.

Muoks! Jos häntäRUOTO on katkennut, niin mistäpä sitä uutta saisi?  [:-I]

Varmaan se kyllä vaikeuttaa oravan liikkumista puissa, eiks orava käytä häntää vähän ikäänkuin tasapainojuttuna. Kurre näyttää varmaan aika oudolta ilman häntää.
Totahan vois kysyä luontoillassa että mikähän hännän vei, ja mitä se vaikuttaa oravan elämään.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #22 : 26.03.10 - klo:10:31 »

Ihan totta! Päivä on pilalla, jos ei saa aamukahvia. Maitoakin pitää olla siihen sekaan!

Juup,ja ihan kauheita on sellaset aamut, kun pitää labraan, eikä saa aamulla syödä. 
jos osais edes aamulla nukkua pitkään, niin ei olisi niin kauhiaa, mutta kun aamu viidestä
asti, kahvintuskissa kärventelee, niin se on kauhiaa, se   :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 26.03.10 - klo:10:33 »

No voi  [:´((]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 26.03.10 - klo:10:43 »

Juup,ja ihan kauheita on sellaset aamut, kun pitää labraan, eikä saa aamulla syödä. 
jos osais edes aamulla nukkua pitkään, niin ei olisi niin kauhiaa, mutta kun aamu viidestä
asti, kahvintuskissa kärventelee, niin se on kauhiaa, se   :-))

Mulla oli leikkauspäivänä lupa juoda aamulla viideltä kuppi MUSTAA kahvia. Tietty mä laitoin herätyksen silloin, mutta se musta pikakahvi ilman maitoa ja sokeria oli kyllä ihan järkyttävää. Otin kulauksen ja täytin loput luvatusta juomakiintiöstä vedellä  [:´((]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 26.03.10 - klo:10:46 »

Huomenta.
Harmaan näköistä on ulkona.
Todellakin,  syömättä kun joutuu labrassa käymään, niin sen jälkeen kahvi maistuu aivan ihanalle.  Laiha kahvi ois kuitenkin kauhistus.
Tiina, mää olen kans pitänyt muutaman pullattoman päivän.  Tai söin yhden, siis vain yhden Dominokeksin eilen kahvin kanssa.  Samalla ihmettelin, et kuin jotkut voi jatkuvasti kieltäytyä sellaisesta, ettei yhden keksin jälkeen ota toista ja kolmatta.. [:-I] [:-DD]
Taas on perjantai.  Oikein pirtsakkaa päivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 26.03.10 - klo:10:47 »

Joo, aamukahvia pitää saada, muuten iskee kamala päänsärky.

Voi hertsilei, kun Iipa pli laittanut ihania kissanpentuja aloitusviestiin  [:36].

Ihana oli myös haikaroiden rakkaustarina  [:38]

Surullista oli tuo oravan katkennut häntä  [:´(]

Pyrikseltä oli kaunis aamukuva.  [:-)]

Tiinalle tsemppiä pullattomuuteen  [:5]

Mitäs vielä?............ Mukavaa päivää kaikille!  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 26.03.10 - klo:10:49 »

Mä tiesin tämän kahvihomman jo eilen illansuussa... kahvitti nimittäin kauheesti ja katsoin, että jos juon nyt, ei poroja jää aamuksi. [:-I] No mä join sit... tällä seurauksella... [:-I] [:-DD] Illalla mietin kauppaan lähtöäkin, mut en sit jaksanu viitsiä. No kyllä tuo laiha kupillinen kuitenkin hiukan helpotti, sai ees kahvin maun suuhunsa. :-))

Tänään onkin sitten hurjaostospäivä iltapäivällä. Taas äiteelle ja mulle n. viikon ruuat, arvatkaa onks siinä tekemistä, lisänä vielä ruuat neljälle kissalle ja linnuille... vessapaperit, kissanhiekat... nii ja se KAHVI! [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 26.03.10 - klo:10:52 »

:-O Apuuva! Kauhiat kantamukset. Nii, Sus, muista kahvi. Usein se unohtuu, mitä kaikkein kipeimmin tarvitsee.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 26.03.10 - klo:11:15 »

Mä tässä odottelen Pasia hampilääkäristä ja mittakeikalta ja sitten lähdetään liikenteeseen. Ajateltiin käydä katsomassa, löydetäänkö Jumbon parkkihallista töyhtökiuru. Niin ja kaupoilla pitää käydä ja hakea maanantaille toinen auto; Pasi tuskin kiinnostaa lähteä töihin aamulla puoli kuudeksi!  [:-DD]

Sivu luotiin 0.222 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.