Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keksimisleikki KAHVI  (Luettu 366 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keksimisleikki KAHVI
« Vastaus #30 : 27.03.10 - klo:13:42 »

Olisipa sitten ketjun avausviestissä pitänyt olla maininta että vain iloisia kahvijuttuja [RULES]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 27.03.10 - klo:14:08 »

Olisipa sitten ketjun avausviestissä pitänyt olla maininta että vain iloisia kahvijuttuja [RULES]

Lainaus foorumin säännöistä:

-Asiaton, herjaava, uhkaileva, provosoiva, hyökkäävä, käännyttävä yms. hyvän tavan vastainen kirjoittaminen on kielletty.

Minun reaktioni asiaan on se, että minulle tuli oikeasti paha mieli. [:-(]

Esimerkiksi juuri mauttomuus on mielestäni hyvän tavan vastaista, eikä siitä varmaan tarvitse jokaisen viestiketjun aloitusviestissä erikseen mainita. Nuo kuvat oli minusta rumia.

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #32 : 27.03.10 - klo:14:11 »

Lainaus foorumin säännöistä:

-Asiaton, herjaava, uhkaileva, provosoiva, hyökkäävä, käännyttävä yms. hyvän tavan vastainen kirjoittaminen on kielletty.

Minun reaktioni asiaan on se, että minulle tuli oikeasti paha mieli. [:-(]

Esimerkiksi juuri mauttomuus on mielestäni hyvän tavan vastaista, eikä siitä varmaan tarvitse jokaisen viestiketjun aloitusviestissä erikseen mainita. Nuo kuvat oli minusta rumia.

Omasta mielestä tuokaan ei lien pönttölän kamalin esillä ollut hymiö

Jos viitsinee niin täytyypä kaivella rumempia tai herjaavampia hymiöitä esille, kovin ollaan herkkänahkaisia kahvin suhteen näköjään tällä kertaa... :-O
Kuinkahan monta kertaa minulle on tullut jostain vitsistä hymiöstä tai kirjoituksesta paha mieli
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 27.03.10 - klo:14:13 »

Kahvi on kuulunut elämääni jo pikkulapsesta asti. Olen saanut juoda kahvia niin pienestä alkaen kuin vain muistan. Nyt on taas kirjoitettu lehdissä kahvin hyvistä ominaisuuksista, joten laitan linkin "Kahvi parantaa lähes kaiken":

http://www.iltalehti.fi/terveys/200808228151044_tr.shtml

Sairastelen harvoin, joten ehkä kiitos kuuluu myös kahville, joka joskus aikoinaan oli vain herrain herkkua ja euroopassa jopa kielletty aine. Sen juomisesta saattoi joutua pidätetyksi, luki aikoinaan eräässä valittujen palojen numerossa muistaakseni jostakin 70 -luvulta. Yhdellä kesämökillä tuli luettua, mutta voihan jotain vastaavaa juttua löytyä internetin ihmemaastakin, kun jaksaa haeskella ja kuukkeloida.

"Ruskea kuin kahvinpapu"
"Kahvihammastani kolottaa"
"Kylmä kahvi kaunistaa" -sopisi paremminkin "kauhistaa".

...hänpä mulle kahvit keitti... Lesken lempi, jokin vanha laulu
...on vain kaksi tapaa keittää kahvia, oikea ja väärä... Sleeppareiden yksi rallatus, jossa Irma keittää kahvia.
...kahvilat avaavat ovensa vähitellen... Juice leskinen "3:30".
...laihaan kahviin ja kuivaan leipään enää pysty en sekoomaan... Juice: Kun rumba loppuu
...tuli tuli kahvinkeittäjäksi kuukausipalakalla juu... jokin vanha laulu
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #34 : 27.03.10 - klo:14:18 »

Joku on keksinyt idean säästää aikaa kahvin nauttimisessa; kahvi-inhalaattorin: http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/03/kahvi-inhalaattori_saastaa_kahvinjuojan_aikaa_1565198.html

Älytöntä! Ei tuo voi korvata sitä mukavaa hetkeä esim työpaikalla, kun istutaan alas kahvikupillisen kanssa!  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 27.03.10 - klo:15:20 »

Jos viitsinee niin täytyypä kaivella rumempia tai herjaavampia hymiöitä esille

...

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 27.03.10 - klo:15:24 »

Jos viitsinee niin täytyypä kaivella rumempia tai herjaavampia hymiöitä esille, kovin ollaan herkkänahkaisia kahvin suhteen näköjään tällä kertaa... :-O

Ei kahvin suhteen vaan mauttomien ja rumien hymiöiden suhteen.

Kuinkahan monta kertaa minulle on tullut jostain vitsistä hymiöstä tai kirjoituksesta paha mieli

Ei ole tiedossa. Kuinka monta?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.399 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.