Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.3.2010 - Sunnuntai  (Luettu 798 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: 28.3.2010 - Sunnuntai
« Vastaus #15 : 28.03.10 - klo:11:02 »

Kesähuomenta  [:-)]
Jalkarättejä tippuu tuhansittain yläilmoista,plussalla 1.4o.
Oli pakkovieroitusviikko,kun maanmiesseuran yhteinen  :-)) mokkula ei joutanutkaan mun käyttöön.
Tänään loppuu huoltoviikko ja saa keskittyä pääsiseen valmistautumiseen.
Suloista sunnuntaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 28.03.10 - klo:11:08 »

Radiosta tuli juuri liikennetiedote, koskien Helsinkiä. On kuulemma vettä tiellä. Millä tiellä, sitä ei mainittu, joten oisko tämä ymmärrettävä niin vettä on vähän siellä sun täällä.  [:-I] :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #17 : 28.03.10 - klo:11:20 »

Sunnuntaita!

Kellot pitäisi siirtää. Ihmettelinkin kovasti, että miksi kirkonkellot soivat jo klo 8. Siis minun kelloni mukaan. Mutta sitten muistinkin.

Se eilinen ostos mietityttää. Mullahan on sellainen, mutta tämä uusi on paljon järjestelmällisempi - kuten minä itsekin kaikissa asioissa tuppaan olemaan! [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #18 : 28.03.10 - klo:11:21 »

Huomenta ! Vettä tiellä siellä ja myös täällä ja pihalla ja...Hankala hiekottaakin, kun hiekka valuu heti pohjalle ja sohjon sisään, ole tässä sitten talonmiehenä !  [:-I]
3 noitaa näytti lähteneen naapuritalosta, eipä soinut meidän ovikello, ehkä lähtivät lentelemään kauemmas... [:-DD]
Mukavaa palmusunnuntaita siis !
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #19 : 28.03.10 - klo:11:23 »

Sunnuntaita!

Kellot pitäisi siirtää. Ihmettelinkin kovasti, että miksi kirkonkellot soivat jo klo 8. Siis minun kelloni mukaan. Mutta sitten muistinkin.

Se eilinen ostos mietityttää. Mullahan on sellainen, mutta tämä uusi on paljon järjestelmällisempi - kuten minä itsekin kaikissa asioissa tuppaan olemaan! [:-)]
Ookko järkkärin hankkinut?
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 28.03.10 - klo:11:29 »

Huomenta.
Pikkuinen, vajaa vuoden vanhaa tyttöä käytettiin virpomassa mua. :-))
Totista touhua oli.  [:-DD]
Sää on ihan pitkänperjantain näköinen.  Märkää joka paikassa ja harmaata.
Noppeesti ohra on kasvanut astiassa.  Toissapäivänä laitoin jyvät multaan ja nyt jo töröttää n. sentin pituista ruohoa.  Vihreä väri vielä puuttuu.
"Linda tarttis saappaat".  Hauska oivallus. :-))
Letkeää lepopäivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 28.03.10 - klo:11:30 »

Huomenta.

Herätty virpojan ikunaankoputukseen. :-)) Onneks olin muistanut varautua karkeilla. Naapurin pikkupoikahan siellä äitinsä kanssa. Hän on n. 3½-vuotias, lorukin tuli äidin hieman avustaessa aika hyvin, suomeksi - puhuvat myös venäjää - ja paras oli kohta "palkka sulle, palkka mulle". :-)) Tasapuolinen virpoja. :-))

Yöllä havahduin hurjaan kohinaan, enkä ollut uskoa korviani, kaatosade! Piti avata ikkuna ja mennä vielä varmuuden vuoksi rappusille varmistamaan, että se oli todellakin VETTÄ mitä sieltä tuli. No, otetaan vastaan mitä ylhäältä annetaan... [:-)] Tätä otan juuri nyt mielelläni. :-)) Lumihanki alenee silmissä.

Tuolla näköjään tuuleekin jonkin verran ja vettä tulee.

On ne muuttomustarastaat palanneet. [:-)] Tai alkaneet paluuliikenteen. Pihallani ei koskaan ole kahta koirasmustarastasta yhtaikaa, kuin paluuliikenteen aikana. Silloin voi olla lähes kymmenenkin, kun ryöpsähdys tulee. Alkanut se on! [KIPPIS]

Keväälle ja kesälle, palmusunnuntaille ja pääsiäiselle ja pönttöläisille [KIPPIS] [:45]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #22 : 28.03.10 - klo:11:30 »

Hellou pönttöväki. Kellosen siirto ei sovi mun kropalle, se tykkäisi elää samaa tasaista. Mukavaa Palmusunnuntaita kaikille, tunnustan että ei ole mun lempipäivä kun en oikein välittäisi pikkuisista risuja huitovista noidista... no onneksi lähdin niitä karkuun, tai no ei se kodin ovikello ois ees toiminutkaan ja aika syvälle olisivat pikkunoidat uponneet mun luomupihahangessani  [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #23 : 28.03.10 - klo:11:36 »

Hello hello, täältäkin! :-))
Täällä on nyt sitten pilvistä ja aamulla alkoi vesisade ja sitten tuli räntää/lunta isoilla hiutaleilla sakeasti hetken aikaa. Tuulta ei juurikaan ole, mutta sumuista on.
Mittarissa viime yön alin lukema oli +0,5 astetta ja nyt +3,9 astetta.

Juup, mä laitoin kellot kesäaikaan jo eilen illalla, niin on ehkä helpompi tottua tähän. Vaikka tuntuu kylläkin nyt jo, ett onks kello jo noin paljon lähes keskipäivä. Heräsin kylläkin jo seitsemän aikaan, joten ihan hyvä päivän mitta tästäkin tullee. :))

Suloista sunnuntaita ja palmusunnuntaita toivotaan kaikille!   [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #24 : 28.03.10 - klo:11:37 »

Palmusunnuntaita!  [:-)]
Me otettiin jo illalla ovikellon sulake pois päältä. Mä en muutenkaan ole lapsirakas ja karkkia/ rahaa kerjäävät lapset ei ole mun juttu  [:-I]
Keittiön kaihtimet on kiinni, eli ollaan hiukan niinkuin piilosilla omassa kodissa  [:-DD]

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 28.03.10 - klo:11:38 »

Aamua [:-)]
Pikku-noitia odotellaan täälläkin, ihan ovat  omia lapsenlapsia jotka käyvät virpomassa  [:-)] Eipä ole pelkoa että muita virpojia tänne eksyisi, kun täällä korvessa asustellaan  [:-)] Pääsiäiskoristeita ripustelin myös, leipomisen ja ruoanlaiton sivussa. Kohta lähden etsiskelemään pajuja ja koivunoksia, tosin aikaslailla kaatamalla sataa vettä , mutta eiköhän tuonne sekaan mahdu  :-)) :-))
Leppoisaa palmusunnuntain jatkoa kaikillensa
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #26 : 28.03.10 - klo:11:46 »

Juu, kyllä käyn nyt kuumana. Saan sen vasta alkuviikosta. Siis järkkärin!!!
En sitä välttämättä tietysti olisi tarvinnut, mutta kyllä se kolahti heti, kun sitä kokeili. Ja hinta ainakin kolahti niin että ei olisi voinut jättää väliin.

Ja kyllä Marfakin osti sellaisen! [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 28.03.10 - klo:11:51 »

Mitenhän tuo naapurin auto nyt tuolleen jumahti portille... Lumityöt on heillä ollut ihan kelvollisesti tehtynä, ja nyt jo kohta puoli tuntia ovat lapioineet auton etupyörän kohdalla, auto on käynnissä. Äsken haettiin tieltä mössöä siihen... ehkä hiekansekaista mössöä. Kumma, etteivät pääse tuosta. [:-I] Ei siinä ole edes ollut mitään lumikinosta viime päivinä. Höh, ei ne vaan pääse.

Tarkkailkaa naapureitanne. [:-I] :-)) Ei vaan suora sihti mulla tästä koneelta. Aina vaan lapioidaan...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 28.03.10 - klo:11:54 »

No nyt pääsivät, työntämällä. Siinä oli toinenkin naapurin mies auttamassa. Ihmejuttu... Höh... auto on jo tiellä ja nyt hyö lapioivat tiellä. Ehkä vesisade on tehnyt pienet tepposet...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 28.03.10 - klo:11:57 »

Siis... auto jumahti uudelleen tuohon tielle. Nyt yrittivät työntää taas. :-O No siellä pitää olla sitten kyllä aikamoinen mössö. :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.24 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.