Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 7.4.10  (Luettu 536 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 7.4.10
« Vastaus #15 : 07.04.10 - klo:09:23 »

Huomenta!
Sää on mitä todennäköisin, eli harmaa. Jotain valkoista oli satanut noin millin kerros. Asteet plussan puolella.

Jospa tänään lähtisi taas pyykinpesuun kakkosasunnolle.
Tekisi mieli hakea joku käsityö, jos vaikka joku ommeltava liina. Sain pienen innostuksen, kun ompelin siihen kassiin kuvion. Saa nyt nähdä sitten.......

Hyvää keskiviikkopäivää kaikille ja poteville paranemista!

Ai niin, piti vielä sanomani, että Iipa laittoi hauskan kuvan  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 07.04.10 - klo:09:56 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 07.04.10 - klo:10:03 »

Huomenet!  [:-)]

Harmaata on ja taivaalta tiputtelee harvakseltaan jotain valkoista. Lähellä nollaa lämpötila!
4 viikkoa leikkauksesta. Kohta terveyskeskukseen jälkitarkastukseen. Josko vaikka saisi luvan uida ja nostaa kanistereita yms kivaa  [:-DD]
Uusi omalääkäri on ainakin nimen perusteella suomalainen  [:5] ja mä toivon, ettei se olisi ihan vastavalmistunut, vaan olisi ehtinyt "nähdä ja kokea" monenlaista matkan varrella  [:-)]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #18 : 07.04.10 - klo:11:25 »

Oivoi, mistähän sitä löytäisi innostuksen työntekoon, ei paranisi tuntua joka päivä nin tympeältä mennä kun mahdolliseen eläkkeeseen on 30 vuotta  [:-I]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #19 : 07.04.10 - klo:11:59 »

Oivoi, mistähän sitä löytäisi innostuksen työntekoon, ei paranisi tuntua joka päivä nin tympeältä mennä kun mahdolliseen eläkkeeseen on 30 vuotta  [:-I]

Otan osaa! Kyllä todella olisi vielä sinun iässäsi löydettävä jotain intoa tuohon työhön.
Mulla alkaa jo loppu häämöttää, mutta tympii entistä enemmän! Kohta ostan aamukamman, voihan siitä alkuun rapsia aina yhden kuukauden pois. Hee, eihän mulla ole enää jäljellä kuin 25 kuukautta!
Ja ne viimeiset meneekin sitten lomia pidellessä.
Mutta jos sulla on vielä 30 vuotta - huh - päätä huimaa!
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #20 : 07.04.10 - klo:12:27 »

Työ on merkillinen juttu, kun sitä on, ajattelee et on olispa lomaa ja väsyttää jne, tuttu tunne.
Ja kun yhtäkkiä sitä ei olekaan, haluaisi sitä kynsin hampain tehdä, tämäkin tuttua, tuoretta kokemusta muutamalta päivältä.
Takana 35 vuotta töitä ja edessäkin pitäisi olla. Olen liian nuori jäämään työelämästä ja liian vanha, että töitä saisi.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #21 : 07.04.10 - klo:12:58 »

Joo, on se sellaista. Mutta kun alkaa olla jo 42 vuotta työelämää takana, niin kyllä jo kaipaa muutakin tekemistä. Ja ennenkaikkea omaa aikaa!
 [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #22 : 07.04.10 - klo:12:59 »

Työ on merkillinen juttu, kun sitä on, ajattelee et on olispa lomaa ja väsyttää jne, tuttu tunne.
Ja kun yhtäkkiä sitä ei olekaan, haluaisi sitä kynsin hampain tehdä, tämäkin tuttua, tuoretta kokemusta muutamalta päivältä.
Takana 35 vuotta töitä ja edessäkin pitäisi olla. Olen liian nuori jäämään työelämästä ja liian vanha, että töitä saisi.

Iipa, minulla samankaltaisia tuntemuksia. siis oli työelämän aikana (tympi toisinaan, tosin harvoin kun tykkäsin työstäni ja kavereista) ja sitten kun pois putkeen potkittiin. Ikävä oli työtä ja kavereita.
Mutta nyt olen jo tottunut. Ja kavereiden kanssa tavataan säännöllisesti. Vaikka ei se ihan sama ole enää.

Kohta lähden "päänleikkuuseen"  [:-DD]  Jo oli aikakin. Oon kuin "tarhapöllö" äitini sanonnan mukaan  [8-)]
Ulkona hämärää mutta niin ihanan keväistä  [:36]  Se hämärä valokin on kevään väristä.
Ootteko huomanneet että valo ulkona on aivan omanlaatuisensa keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella.  Mietin sitä eilen. Ja samalla tuli mieleeni
suomalaiset kuuluisat taidemaalarit jotka lähtivät "ihanaa" valaistusta hakemaan Pariisiin ja sitä sitten maalasivat ja hehkuttivat. Vaikka Suomessa sitä vasta on. Ja sen vangitseminen ei kai aina ole kovin helppoa.
No, ovathan sentään Halonen, Gallen-Kallela ja Järnefeldtkin Suomen luonnon valoa myös maalanneet.

Se on KEVÄÄN VALOA nyt ilman aurinkoakin. Jippiiii  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 07.04.10 - klo:13:03 »

Päivää.
Piti ihan kahdesti vilasta ja järjen kanssa tarkistaa, että ketju on ajantasalla, kun näin Marlen nimen.  :-))  Voi, siinä ajassa oli jotain kivaa.
Kyllä nytkin on, mut silloin vaan olimme enemmän yhtä.
Toivottavasti Kaija pääsee pätevän lääkärin vastaanotolle.   [:5]
Vanhemmat jermut ei kovin helpolla laita jatkotutkimuksiin, verrattuna vasta valmistuneisiin lekureihin.  
Nyt tuli sanakatkos.
Päivänjatkoja!  [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 07.04.10 - klo:13:16 »

Päivää.
Piti ihan kahdesti vilasta ja järjen kanssa tarkistaa, että ketju on ajantasalla, kun näin Marlen nimen.  :-))  Voi, siinä ajassa oli jotain kivaa.

Kyllä nytkin on, mut silloin vaan olimme enemmän yhtä.

Niin oli, oi niitä aikoja... [:´((]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #25 : 07.04.10 - klo:13:17 »

Melkein unohdin kertoa päivän kohokohdan: juuri kun askelsin kotipihaan kirjastoreissulta, lensi 6 laulujoutsenta tosi matalalla ylitseni töräytellen komeasti !  [:-)] Niin ja itää kohti !
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 07.04.10 - klo:14:10 »

Nyt mä raivoan. Mä raivoan huushollia. Kevätraivo alkoi nyt! [:-//] Yks nurkka on jo raivottu! [:3] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 07.04.10 - klo:14:14 »

Oletko harkinnut muita vaihtoehtoja jos nykyinen työ tuntuu tympeältä, olet vielä niin nuori että uusi työpaikka olis hyvinkin mahdollinen.
Kyllä se tosiasia on, että elämä on varmasti vaikeaa jos töihin on vastenmieleistä mennä, työ on kuitenkin yksi elämän peruspilareita.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 07.04.10 - klo:14:25 »

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 07.04.10 - klo:14:33 »

Keskiviikko tervehdys ja terkkuja lääkäristä.Uudet lääkkeet peliin kun
tauti ei lähtenyt edellisillä.Että nyt jos ei lähde se on kuolemaks..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.328 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.