Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.4.2010 - Perjantai  (Luettu 1341 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 9.4.2010 - Perjantai
« Vastaus #30 : 09.04.10 - klo:11:23 »

Mulle on tullut veropostia. Sekä naapurin (toissapäivänä) että omaani, joka tuli eilen. Naapurin postin kiikutin hänen luukkuunsa, onneksi ei ollut pitkä matka, ainoastaan ylempään kerrokseen. Aikamoinen töppäys postinjakajalta.  [:-I]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 09.04.10 - klo:11:26 »

Mulle on tullut veropostia. Sekä naapurin (toissapäivänä) että omaani, joka tuli eilen. Naapurin postin kiikutin hänen luukkuunsa, onneksi ei ollut pitkä matka, ainoastaan ylempään kerrokseen. Aikamoinen töppäys postinjakajalta.  [:-I]

No on tosiaan aika töppäys, veroposti sisältää kuitenkin ihmisten tulotietoja ym. luottamuksellisia juttuja.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 09.04.10 - klo:12:29 »

Toinen töppäys: eivät ole meiltä töistä lähettäneet Alepaan työvuorolistaa. Mistä ne olisivat sitten siellä Alepassa voineet tietää, että vuoroja on vaihdettu ja mulla on iltapastörointi ja mä tarviin iltapastöroinitiperjantain lihapiirakan ja/tai berliininmunkin[:´((]

Jouduin tyytymään suklaatäytteiseen, suklaalla kuorrutettuun donitsiin!  [;-)]

Auts, sorry, Tiina  [:1]
Sun pitää myös kehittää joku tilinpäätöspäivän- /kirjanpitopäivän-/ pakettien purkamispäivän pulla. Mulla tää on suunnilleen joka kahdeksas perjantai!  :-))

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 09.04.10 - klo:12:34 »

Kaija, homma on jo hoidettu. Mulla on tänään kirjanpitopäivä (INHOAN kirjanpitoa) ja aamulla söin kahvin kanssa toffeeviinerin. [:16] Anteeksi kaikki että en tunnustanut tätä heti! [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 09.04.10 - klo:12:35 »

Kaija, homma on jo hoidettu. Mulla on tänään kirjanpitopäivä (INHOAN kirjanpitoa) ja aamulla söin kahvin kanssa toffeeviinerin. [:16] Anteeksi kaikki että en tunnustanut tätä heti! [:-DD]

Mä en tajunnutkaan, että mä tunnen sut NÄIN HYVIN!  :-O [:-DD] [;-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 09.04.10 - klo:12:42 »

Tuli hyvä fiilis, kun sain kaikki pahvit-lehdet-metallit-lasit-tyhjät tölkit kierrätykseen kauppareissulla. Nyt on vielä keittiön ja takapihan roskiksetkin tyhjennetty ja keittiössä puhdas, silitetty keittiöpyyhe eikä töihin lähtökään ketuta. Ainakaan kovasti  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 09.04.10 - klo:14:22 »

Mitä ihmettä!!?? Ei yhtään viestiä sen jälkeen, kun mä suljin koneen kotona ja lähdin töihin?  [?] :-O

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #37 : 09.04.10 - klo:14:24 »

Onkohan muillakin tämmöinen, ei mitään sanottavaa, päivä. Minulla ainakin tuntuu nyt olevan.  [:-I]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #38 : 09.04.10 - klo:14:26 »

Kiertelin ilokseni kirppiksiä, ei mitään löytöjä  [:-(]
Ja nyt olen koulinut taimia. Mihinkähän tässä näiden kanssa vielä joutuukaan...
Niin ja veropostia tuli, hyvältä näytti, onkin ainoa paperi mikä ilahduttaa.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 09.04.10 - klo:14:42 »

Mitä ihmettä!!?? Ei yhtään viestiä sen jälkeen, kun mä suljin koneen kotona ja lähdin töihin?  [?] :-O

Ei kerkii kun on näitä p...ahommia! :-)) Nyt kyllä onneksi jo voiton puolella. [KIPPIS]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 09.04.10 - klo:14:51 »

Minä teen taas täällä kesälomasuunnitelmia. [:-I] [:-DD] Ihme ja kumma kun kesälomassuunnitelmat on mulla aina ajoissa tehtynä, mutta kirjanpitohommat meinaa jäädä viimetippaan [:-DD].

Tänne tekis mieli mennä tutustumaan, olen paljon lukenut paikasta. Someron leirintäalueella (nimeltään Hovimäki, sijaitseen Hirsjärven rannalla) vois olla mökissä yötä ja sitten vaikka käydä Somerjoen kioskilla. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 09.04.10 - klo:15:11 »

Minä teen taas täällä kesälomasuunnitelmia. [:-I] [:-DD] Ihme ja kumma kun kesälomassuunnitelmat on mulla aina ajoissa tehtynä, mutta kirjanpitohommat meinaa jäädä viimetippaan [:-DD].

Tänne tekis mieli mennä tutustumaan, olen paljon lukenut paikasta. Someron leirintäalueella (nimeltään Hovimäki, sijaitseen Hirsjärven rannalla) vois olla mökissä yötä ja sitten vaikka käydä Somerjoen kioskilla. [:-)]

Somerolle kesälomalle?  [:-I]
Mä olen asunut siellä noin 5 vuotta, enkä ole tosiaan koskaan osannut ajatella sitä kesälomakohteena. En ole edes käynyt katsomassa Häntälän notkoa harvinaisine kasveineen!
Onhan siellä kaunista järvireitti-maisemaa ja vuokramökkejä. Onpa tuolla leirintäalueellakin hullussa nuoruudessa tullut bailattua yksi kesäinen viikonloppu!  [:-DD]
Siellä oli muutama tosi ärsyttävä hesalaissälli, joista yksi alkoi viisastella mun kaverille. Minäpä sitten otin saunan oven edestä jalkojen huuhtomispesuvadin ja kippasin ne vedet sen kundin päälle. Alkoholilla ei tietenkään ollut osuutta asiaan  [:50] [KIPPIS]
Vau, mitä muistoja! Koska lähdetään?  :-))

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 09.04.10 - klo:15:18 »

Tässä yksi säätieteilijä. Ennusti muuten kuluneen talven säät aivan nappiin.

[:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 09.04.10 - klo:15:21 »

Somerolla ja lähimaisemissa on vaikka mitä kohteita, löytyy ruusutilaa ja ja Hiidenlinnaa ym. Usein ei tosiaankaan tule tutustuttua oman kotiseudun nähtävyyksiin ja varsinkin, kun Kaija olit silloin nuori kun asuit Somerolla, niin silloin kyllä kiinnostaa tosiaan ihan muut asiat kun Häntälän notkot [:-DD].

Samalla reissulla meinataan hoitaa myös se kesäkäynti siellä Fiskarsissa.

Ai koska lähdetään, no me lähdetään viikolla 29. [KIPPIS]

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 09.04.10 - klo:15:22 »

Tässä yksi säätieteilijä. Ennusti muuten kuluneen talven säät aivan nappiin.

[:-)]

Meinaan, että on hyviä vinkkejä lomia suunnitellessa.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.104 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.