Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.4.2010 - Tiistai  (Luettu 1604 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 13.4.2010 - Tiistai
« Vastaus #15 : 13.04.10 - klo:10:26 »

Minä juuri tänä aamuna mietin, että punarintojen pesintä on viime vuonna onnistunut hyvin, kun niitä näkyy olevan niin paljon.

Minulta on mennyt hukkaan yhdet pikkusakset, joita käytän aina käsitöitä tehdessäni. Tuossa ne ovat olleet sohvalla sukankutimen vieressä. Minä pikkasen eppäilen, että isäntä on niitä "lainannut". Hänen "lainaamiaan" tavaroita saa aina etsiä kissojen ja koirien kanssa. Minä en käsitä, että mistä hän löytääkin aina niin hyviä piilopaikkoja, että ei sitten millään löydä  :-)). Olen saksia hakenut jääkaapista ruveten, sekä kaikki taskut ja kaapit ja kaapin pääliset ym. ym. ym. mutta ei löydy, ei.
No, pitää vaan jatkaa hakemista.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 13.04.10 - klo:10:29 »

Muista Mesis...etsivä löytää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 13.04.10 - klo:10:30 »

Pitää pitää mielessä  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 13.04.10 - klo:10:33 »

Huomenta.

Täälläkin on punarinta vilahdellut tavallista useammin nyt tänä vuonna. En tiedä onko niitä useampi, yhden kerrallaan oon nähnyt. Tai en muista tarkkaan oisko ollut useampi yhtaikaa joku päivä. Muuttomustarastaat ovat kai jatkaneet matkaa, kun niitä ei enää juurikaan näy, samoin peippoja ei paljoa enää näy, matkaa jatkavat. Joku yksilö silloin tällöin vielä pihassa.

Taivas on ihan pilvessä, pitää kurkata säätiedotusta...

Mukavaa tiistaita pönttöläiset! [:45]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #19 : 13.04.10 - klo:10:42 »

Aamupäivää.  [:-)]

Lähdetään kohta katsomaan olisiko meillä mustiksia ja punarintoja siellä tammenlehtien peittämällä pihalla.  [:-)]
Haetaan samalla kesärenkaat, isäntä menee huomenna vaihdattamaan.
Kohta sinne pihatöihinkin jo varmaan pääsee, sunnuntaina oli vielä lumikasoja pihassa, lienevät jo melko vähissä tänään.....
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 13.04.10 - klo:10:52 »

Huomenta Lahdesta!

En osaa sanoin kuvailla kuinka ihanaa aikaa kevät mielestäni on. Eilen käytiin Orimattilassa ja Pukkilassa ajelulla ja lintuja katsomassa. Pukkilassa komea Naarkoski kuohusi mahtavasti.

Nyt on isännän vuoro olla työelämässä, joten viideltä olen herännyt.

Jos isäntä on työelämässä ja joutuu heräämään aikaisin, niin miks sun tarvii herätä myös [:-I]. Meillä Repe lähtee joka aamu klo 5.15 ja minä vaan pyrstö homeessa jatkan nukkumista :-)).

Punarintoja on näillä kulmilla mielestäni enemmän kuin koskaan
aiemmin.Joka puolella kuului kosintalauluja [:-)]

Äidin pihassa Kiveriönkadun alkupäässä lauleli tänä aamuna koivunoksalla heleästi yksi ihanainen punarinta, oli se vaan niin söpö [:36].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 13.04.10 - klo:11:01 »

Komialta näyttää Naarkoski näin kuvastakin katsoen.Tulee taas mieleen omat Pukkilan ajat.Me mennään vasta 24.4 Pukkilaan ja saattaa olla että ei enää niin mahottomasti kuohu koski enää silloin  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #22 : 13.04.10 - klo:11:05 »

Mukavia kuvia [:-)] [:-)]

Aurinko tullut taas pilvien välistä näkyviin joten ulos ja liikkumaan [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 13.04.10 - klo:11:08 »

Tuttu on Tiinan kuvaama koski minullekin Pukkilassa..retkeilty ollaan samoissa maisemissa,
ja Verahan on sieltä kotoisin.

http://areena.yle.fi/ohjelma/c62d3887859573fea730c30c53a123dd
Seitsemäs taivas herätti kyllä ajatuksia..katsoin sen yle.areenasta.
« Viimeksi muokattu: 13.04.10 - klo:11:27 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 13.04.10 - klo:11:27 »

Mahtavan komeat kosken kuohut Tiinan kuvassa. Pääsispä joskus katsomaan.

Tiina sanoi:"Jos isäntä on työelämässä ja joutuu heräämään aikaisin, niin miks sun tarvii herätä myös"
Ja mä vastaan, että oon opettanut se niin pahaksi, että eihän se ilman minua tuu toimeen  [:-I] :-)). Minä teen eväät, sekä voileivät aamuteen kanssa, laitan mehun ja teen pulloon (ei samaan  :-))). Yleensäkin teen kaiken valmiiksi, ja korjailen sitten kupit ym:t pöydältä, kun hän on lähtenyt.
En minä muutenkaan saisi nukuttua, kun toinen häärää aamutoimiensa kanssa, joten nousen ylös. Minä oon aamuvirkku. En yli seitsemän nuku yhtenäkään aamuna, oli sitten pyhä tai arki. Tykkään nousta aikaisin.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 13.04.10 - klo:11:36 »

Eilen salamalla kuvattu tukka. Heh, koita nyt kuvata VÄRIÄ salamalla... [:-I] Ööh, jos toi on ihan oranssi tai jotain, syyttäkää salamaa. Mie en tiiä mikä toi on ku oon kert värisokee. No ei tuo ainakaan vihreä oo. Yleensä jää vähän oranssiksi nykyään, kun mun tukka on niin tumma, nykyään. Mut auringonvalo haalistaa sitä pikkuhiljaa.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #26 : 13.04.10 - klo:11:42 »

Sus: Minusta se on ihan KULTAA !  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #27 : 13.04.10 - klo:11:47 »

Kivan värinen tukka  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 13.04.10 - klo:11:48 »

Eilen salamalla kuvattu tukka. Heh, koita nyt kuvata VÄRIÄ salamalla... [:-I] Ööh, jos toi on ihan oranssi tai jotain, syyttäkää salamaa. Mie en tiiä mikä toi on ku oon kert värisokee. No ei tuo ainakaan vihreä oo. Yleensä jää vähän oranssiksi nykyään, kun mun tukka on niin tumma, nykyään. Mut auringonvalo haalistaa sitä pikkuhiljaa.
Nätin värinen on. Tykkään.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #29 : 13.04.10 - klo:12:08 »

Ilmoitusluonteinenasia. Aurinko tuli näkyville  :-))

Kivaa päivänjatkoa. Mie lähen mummua helssaamaan.  [:-)]

Kurtsilta terkkui  :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.