Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.4.2010 - Tiistai  (Luettu 1589 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.4.2010 - Tiistai
« Vastaus #45 : 13.04.10 - klo:16:19 »

Iltapäivää!  [:-)]
Aamu oli aika ankea, kun viime yön nukkumiset oli taas sitä tyypillistä "kello soi 04.20".... Mutta kummasti mieli piristyi, kun huomasin, että Viikissä on bongattavissa rusorintakerttu. Sain kiissselinkeitot vyörytettyä työkaverille, ja hain Pasin töistä "lounastunnille" ja käytiin bongaamassa lintu. Sitten mäkkärin autokaistalta parit hampurilaiset, jotka syötiin ajaessa ja Pasi kerkis just kello 14 alkavaan tapaamiseen takaisin työmaalle.

Mä ajelin Järvenpään Jampan kulmilla olevaan tehtaanmyymälään ostamaan tällaisia tuoresuojahuppuja, joita mulla on ollut kaksi vuotta kovassa käytössä ja kovasti uusimista vailla:

Nämä on oikeasti tosi päteviä kapistuksia.

No, eihän ne ostokset tuohon jääneet. Tietenkään, kun paikassa myydään Marimekon servettejä 4 euroa/ kilo.
Tässä saalista. Nuo Havin kynttilät olivat euron kappale.

Pasille täytyy kyllä kertoa, että osa näistä serveteistä on Tiinan tilaamia!  [:-DD] Tiina, siitä voit valita!

Tällaisia mä jemmasin jo lauantaina K-kaupasta. Myyvät pois pääsiäiskamaa, ja mä kerroin, että noi on ihan selvästi pääsiäisservettejä, sillä sinitiaisia tavataan Suomessa vain ja ainoastaan pääsiäisenä  [:-DD]
Tuo punainen sydän on pakkauksessa, ei servetissä.

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #46 : 13.04.10 - klo:16:20 »

Mesiksen pannukakku maistuis varmaan hyvältä. [:20]

Alkavaa iltaa toivotaan kaikille! [:-)]
Täällä aamulla oli heikkoa vesisadetta, mutta sitten puolipilvistä ja aurinkoista on ollut lopun päivää. Kovanlaista tuulta ollut päivästä asti.
Mittarissa viime yön alin lukema oli +2,5 astetta ja nyt +8,5 astetta.

Äsken vielä join toisen kahvikupposen ja nyt hetken luen viestejä täällä. :))

Mukavaa tiistaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 13.04.10 - klo:16:23 »

Kaikkea ihanaa on Kaija ostanut.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 13.04.10 - klo:16:24 »

:-))
 Kaija kirjoitti: Pasille täytyy kyllä kertoa, että osa näistä serveteistä on Tiinan tilaamia!   :-)) Tiina, siitä voit valita!  
Oot ihana kettu!!  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #49 : 13.04.10 - klo:16:24 »

Kaija, et sitten mulle noita tuoresuojahuppuja ostanut? En löydä niitä mistään täältä Lahdesta. [:-(] Ens kerralla kun käyt niin tuopa mullekin pari pakettia. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #50 : 13.04.10 - klo:16:27 »

Kaija ostanut ihania juttuja. [:-)]

Tuo tuoresuojahuppu näyttää kätevältä. Enpä olekaan tuollaisia ennen "bongannut". :-))
Jos löydän jostain kaupasta, niin varmaan lähtee matkaan. Mä käytän kelmua ja tuohan korvaisi osittain sen kokonaan ja tulisi edullisemmaksikin. :)
Aivan ihanaa sinitiaisservettiä. [:-)]

Lisäys: Niin ja, Onnittelut rusorintakertusta! [KIPPIS]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #51 : 13.04.10 - klo:16:28 »

Pitääkin mennä K-Kaupan kautta jos siellä olis noita ihania sinitinttiservettejä [:-)].
Mä olen nyt ihan hulluna kaikkeen lintuaiheiseen tavaraan, viimeisiä ostoksia on ne pöllöaiheiset korvakorut ja lintukaulakoru. Kaijalta olen tilannut Ikean lintutarjottimen. :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #52 : 13.04.10 - klo:16:29 »

Kaikkea ihanaa on Kaija ostanut.

Nyt vasta näin tän Mesiksen viestin ja kyllä onkin samaan tahtiin meillä kulkenut ajatukset. :))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #53 : 13.04.10 - klo:16:30 »

Vesi kielellä katsoin Mesiksen pannarikuvaa. Varmaan maku oli kohdillaan.  [:-)]
Kaijan ostoksia katsoin ihan kadehtien, tuntuu etten minä koskaan osu tekemään löytöjä halvalla.  [:-I]
Nuo tuoresuojahuput kovasti kiinnostavat. Onko niitä myynnissä tavallisissa liikkeissä, vai ovatko vain laitoskäyttöön tarkotettuja. Siis kun ostit niitä tehtaan myymälästä...  [:-I]
Samaa ideaa toteutan tuorekelmulla ja kumilenkillä, olisihan toi valmis "myssy" tosi kätsy.

Deb olikin jo samasta asiasta kirjoittanut.   :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 13.04.10 - klo:16:34 »

Kaija, et sitten mulle noita tuoresuojahuppuja ostanut? En löydä niitä mistään täältä Lahdesta. [:-(] Ens kerralla kun käyt niin tuopa mullekin pari pakettia. [:-)]

Mä jemmasin 5 pakettia. Ihan suakin ajatellen!  :-))
2,60e/paketti. Kaksi vuotta sitten ne oli 1,50  :-O

Mä olen myös etsinyt niitä turhaan monesta paikasta, kun tuo Tehtaanmyymälä Rosa on aika hankalasti auki. Tai niin mä luulin. Ja ainakin hankalassa paikassa; mä eksyin jokusen kerran matkalla. Tapani mukaan  [:17]
Eilen ovat kuulemma toimittaneet Tarjoustaloon noita huppuja.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 13.04.10 - klo:16:35 »

Pitääkin mennä K-Kaupan kautta jos siellä olis noita ihania sinitinttiservettejä [:-)].
Mä olen nyt ihan hulluna kaikkeen lintuaiheiseen tavaraan, viimeisiä ostoksia on ne pöllöaiheiset korvakorut ja lintukaulakoru. Kaijalta olen tilannut Ikean lintutarjottimen. :-))

Tiina, ei hätää. Noitakin on jemmattu 4 pakettia!  [;-)]
Sain ne 0,95e/pkt.... Ei paha hinta!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #56 : 13.04.10 - klo:16:36 »

Mä olen nähnyt noita "suihkumyssyjä" käytössä Kaijalla ja ne on tosi käteviä, pysyvät hyvin paikallaan ja sopivat vaikka minkäkokoisiin astioihin. Ei aina tarttis siirrellä ruokia kannettomista astioista joihinkin kannellisiin rasioihin, huppu vaan päälle ja jääkaappiin. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 13.04.10 - klo:16:40 »

Mä taidankin perustaa tuoresuojahuppu-välityksen. Voi tuoda niitä Pertunmaalle enemmänkin tuolta myymälästä.
Siinä on 4  isoa (43cm, sopii esim isoon Arctica-vuokaan), 3 keskikokoista (30cm ruokalautanen) ja 3 pientä (20cm, tyyliin murokulho tai viilipurkki). Hinta on tosiaan 2,60e/pkt.

Mä olen tän kaksi vuotta käyttänyt ja joko huuhtaissut tai pessyt ihan Fairylla ja sitten eikun kuivumaan ja uudestaan käyttöön! MAHTAVA KEKSINTÖ! Moni meidän keittiössä käynyt on katsonut niitä kadehtien!  [:-DD]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #58 : 13.04.10 - klo:16:59 »

Minä ostan mielelläni pari pakettia, vaikka kolmekin jos riittä.  Ettet joudu sentään rekalla tarvikkeita sinne meille kuskaamaan.  :-))
En ole missään koskaan nähnyt ja varmasti ovat käteviä käytössä.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 13.04.10 - klo:17:03 »

Minä ostan mielelläni pari pakettia, vaikka kolmekin jos riittä.  Ettet joudu sentään rekalla tarvikkeita sinne meille kuskaamaan.  :-))
En ole missään koskaan nähnyt ja varmasti ovat käteviä käytössä.  [:-)]

Täytyykin laittaa ylös!  [:-)]

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.